Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Pardavimų mokymai, pardavimų valdymas, pardavimų skatinimas, vidiniai mokymai.

   

 

  

Autorinė Pavelo Drutelio praktinio mokymo programa

“Profesionalus pardavimas”

Dvi dienos. 17 akademinių valandų

IŠSKIRTINĖ MOKYMŲ NAUDA:

P. DRUTELIS:
• Vienas geriausių Lietuvos pardavėjų;
• Rekordiniai visų laikų pardavimai (50 kartų viršytas pardavimų vidurkis);
• Vienas pirmųjų aktyvaus pardavimo meistrų Lietuvoje;
• 19  metų aktyvių pardavimų patirtis;
• 16 metų pardavimo vadybininkų ruošimo patirtis;
• Didžiausias sėkmingų paruoštų pardavimo vadybininkų kiekis, mažiausia darbuotojų kaita;
• Nuolatinis 25% visų vadovaujamų projektų augimas;
• Rekordinės projektų apyvartos;
• Diplomuotas prekybos vadybos ir marketingo specialistas;
• Puikūs seminarų dalyvių įvertinimai bei pagyrimai.

Programą “Profesionalus pardavimas” veda bei konkrečiai įmonės veiklos specifikai pritaiko 19 metų aktyvių pardavimų bei 16 metų vadybininkų ruošimo patirtį turintis lektorius Pavelas Drutelis. Šio specialisto vedami kursai pasižymi savo dinamiškumu, paprastumu bei vidinės motyvacijos kėlimu. Dalyviai sprendžia jiems aktualias problemas bei yra konsultuojami realiai bei sėkmingai dirbančio praktiko. Nepatrauklūs bei komplikuoti teoriniai pardavimo aspektai atrodo lengvai bei suprantamai juos pateikiant praktiškai. Didelė darbo su pardavimų vadybininkais patirtis leidžia vadovams pateikti išsamias rekomendacijas dėl kiekvieno darbuotojo tobulėjimo bei psichologinio portreto.

  

Skirta:

  • Aukščiausios ir vidurinės grandies vadovams
  • Pirkimų ir pardavimų vadybininkams, derybininkams, darbo grupių vadovams

 

Programą sudaro 7 pagrindiniai moduliai:

 

  1. Priėjimo etapas. Potencialių klientų atranka, atvykimas pas klientą: susitarus ir nesusitarus. Gebėjimas susitarti telefonu dėl atvykimo. Prisistatymas, kontakto užmezgimas. Kaip padaryti teigiamą pirmą įspūdį  Teigiamo įmonės įvaizdžio formavimas.
  2. Apklausos etapas. Apklausa naudojant SPESIFY modulį. Klientų tipai ir bendravimo su jais ypatumai. NLP metodika. Pirkimo motyvai. Klausimų uždavimo metodika. Kliento poreikių išryškinimas ir formavimas klausimų pagalba. Maksimalus poreikio suformavimas pristatomai prekei. “Klientas turi kalbėti daugiau už pardavėją“ apklausos metodika.
  3. Pristatymo etapas. Produkto ypatybių pavertimas privalumais, kurie maksimaliai efektyviai patenkins atskleistus ir išryškintus kliento poreikius. Pagrindinių ypatybių akcentavimas priklausomai nuo kliento tipo ir pirkimo motyvo. Patikrinimo “Ar klientas įdėmiai klauso ir supranta jus?” metodika ir “Ar jūsų prekės vertė kliento manymu atitiks jūsų kainą?” metodika. Pasiūlymo formavimas ir pateikimas.
  4. Patikimumo etapas. “Trečios šalies patirties” metodika. Pasiūlymo vertės pagrindimas ir maksimalus vertės kėlimas.
  5. Derybų etapas. Pagrindinių prieštaravimų išsiaiškinimas ir argumentavimas. Pagrindinių prieštaravimų pavyzdžiai ir efektyviausi argumentai. Derybų procesas nuo A iki Z. Derybos finansų krizės laikmečiu.
  6. Užbaigimo etapas. Efektyvūs pardavimo užbaigimo metodai. Sutarties pasirašymas.Rizikos negauti pinigų mažinimas.
  7. Bendravimo  po pardavimo etapas. Maksimalus dėmesys klientui - investicija į ateities pirkimus. Konfliktinių situacijų su nepatenkintais klientais sprendimo būdai. Pakartotinas prekės pardavimas nepatenkintam klientui.

 

* Programos priderinimas pagal poreikius, įgytų žinių patikrinimas, seminaro išklausymo sertifikatai, filmuota video medžiaga su asmeniniais pasirodymais, video medžiagos analizės metodika.

 

Pagrindinis mokymo programos treneris:

Pavelas Drutelis

Diplomuotas konsultantas marketingo ir prekybos vadybos klausimais. Mokymo specialistas. Temos: profesionalus pardavimas; įmonės pardavimų strategijos planavimas ir įgyvendinimas; reklamos išlaidų optimizavimo būdai; reklaminių kampanijų planavimas; vadybininkų kvalifikacijos lygio nustatymas ir kėlimas. Turi 18 metų pardavimų patirtį. 15 metų dėstymo patirtį.

MŪSŲ KLIENTAI: C&D Style, L'Occitane, Aukso Gija, Batukas, Samsonas, AVIVA, Aspa, Krištoliniai vandenys (Aquafilter), Ambertonas, Svydis Lietuva , Krinona, Cascada,   Peikko Lietuva, Agroteka, Agrimatco, Nuova, Autralita, Senukai, Rubisolis, Autoakstė, Remmers Lietuva, Gėlių sala, Liūtukas ir ko,  KTU vadybos katedra, Vlantana, Leidykla Jūsų Flintas, Psichologija Tau,  Klasikinė tekstilė, Biuroteka, Omniteksas, Optika ir technologija,   ir kiti.

 

Organizatorius: UAB "New World Baltic"
Registracija ir išsamesnė informacija tel.: (8-37) 311539, (8 682) 60959
El.paštas: info@jumsinfo.lt

 

parsisiųsti mokymų programos pdf versiją



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 04 19 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite