Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Kinijoje jau yra kokybiškų padangų gamintojų

   2013-04-03

Lietuvoje bijoma visų prekių iš Kinijos, nes jos mums asocijuojasi su pigumu ir prasta kokybe. Padangų, automobilių detalių versle iki šiol irgi buvo panašios tendencijos. Bet pasaulis ir mūsų supratimas apie jį keičiasi. Kinija yra didžiulė šalis, joje jau senokai gaminami ir labai kokybiški produktai, taip pat ir padangos.
Perkant padangas, įmonėms reikėtų gerokai pagalvoti apie jų kainos ir būsimos ridos santykį. Tai ypač svarbu transporto įmonėms, kuriose sąnaudos padangoms užima trečią vietą po išlaidų sunkvežimių remontui ir degalams. Juk apie du trečdaliai naujų padangų neištarnauja numatyto laiko ne tik dėl prastos jų kokybės, o ir dėl to, kad netinkamai eksploatuojamos, remontuojamos, kad važinėjama prastais keliais, kad paprasčiausiai praduriamos ar sugadinamos. Iš perkamų naujų padangų jų eksploatacijos pabaigoje tik maždaug pusė tinka restauravimui. Tad investicija į padangas turi būti gerai pamatuota. Ta pati taisyklė galioja ir asmeninių automobilių savininkams , nesvarbu, kad jų išlaidos padangoms yra mažesnės.
Kinijos gamintojo sunkvežimio padanga gali būti iki 70 procento pigesnė už žinomo, išreklamuoto prekės ženklo, Europos gamintojo produktą. Akivaizdu, kad vienam vilkikui galima sutaupyti apie 12 000 litų per metus. Skaičiai darosi dar įspūdingesni, jei įmonė turi apie pusšimtį ar šimtą automobilių.
Dauguma europietiškų padangų pardavėjų noriai kalba, kad Kinijoje gamintos padangos labai jau prastos, tad išlošimas būtų menkas. Ar iš tiesų taip, o gal jie tai daro tik norėdami pateisinti aukštas kainas ir didelius antkainius? Ekspertai teigia, kad Kinijoje, kaip ir bet kur, galima rasti ir labai pigių bei prastų, ir labai kokybiškų produktų – juk tai milžiniška rinka. Sakoma, kad Šiaurės Amerikos, Australijos bei kitų šalių rinkose padangas pirkėjai renkasi ne pagal kilmės šalį, o pagal prekės ženklus – jų visose šalyse esama visokių. Vieni gamintojai garsėja prasta, kiti – kokybiška produkcija. Minėtose šalyse ta pati taisyklė taikoma ir Kinijai.
Lietuvoje nekokybiškų kiniškų padangų mitas atsirado dar ir dėl kitko: jos į mūsų šalį buvo pradėtos gabenti netrukus po Nepriklausomybės atkūrimo. Ir gyventojų, ir įmonių perkamoji galia tada buvo gerokai mažesnė negu dabar, tad importuotojai gabeno į šalį pačią pigiausią produkciją, nekreipdami jokio dėmesio į kokybę, krovos bei greičio indeksus, kitas specifikacijas, standartus. Įsigiję tokių padangų klientai turėjo bėdų ne tik su kokybe, bet ir su garantine priežiūra.
„Padangų gamyklų Kinijoje labai daug, norint rasti kokybišką produkciją gaminančias, reikia praleisti ten daug laiko, - pasakoja Vladas Jazdauskas, UAB „Gradus Trade“ vadovas. – Važiuojame į šią šalį nuolat, bent du kartus į metus, praleidžiame ten daug laiko. Ir dabar jau tvirtai galime pasakyti: Kinijoje yra labai kokybiškas padangas siūlančių gamintojų. Būdamas gamykloje pamatai, kad ji naudoja tas pačias technologijas ir stakles, kaip ir didieji pasauliniai gamintojai. Ir kaip bus kitaip, jei gamykla statyta prieš porą metų, laikantis pačių naujausių padangų gamybos technologijų“.
Kinijos padangų gamintojai teigia, kad jie pirmiausia orientuojasi į didžiausias pasaulio rinkas, stengiamasi įsitvirtinti savo šalyje, Šiaurės Amerikoje, netoliese nuo Kinijos esančioje Australijoje. Ten tai kur kas lengviau padaryti dėl to, kad šiose šalyse sunkvežimių padangos kur kas labiau unifikuotos, jų rūšių mažiau. Europoje esama kur kas daugiau sunkvežimių padangų rūšių, sunkiojo transporto įvairovės. Į Europą Kinijos gamintojai ima orientuotis vėliau, jiems tenka kurti naujus produktus, o kiekvienas produktas pradžioje būna nelabai išbandytas ir patikrintas. Dabar Kinijoje veikiantys kokybiškų padangų gamintojai šią stadiją jau yra praėję.
„Reikia turėti omenyje ir tai, kad pasaulinių padangų standartų besilaikantys Kinijos gamintojai gamina padangas, kurios, turėdamos tą patį krovos indeksą, atlaiko didesnį svorį nei numatyta Europos Sąjungoje. Mat gamintojai padangų parametrus nustato pagal savo šalies kelius ir automobilių krovimo įpročius, - pasakoja UAB „Gradus Trade“ direktorius. – Keliai Kinijoje prasti, į automobilius ten įprasta krauti tiek, kiek telpa. Tad kokybiško Kinijos padangų gamintojo padangoms keliami reikalavimai dažnai kur kas aukštesni nei veikiančio kitur“.
Pasak pašnekovo, Europoje toli gražu nėra tokių padangų gamybos mastelių kaip Kinijoje. Po kelerių metų produkcijos naujoviškumu, eksploatacinėmis savybėmis, ir , žinoma, kaina, Kinija, ko gero, lenks Europą.
„Jau dabar šioje šalyje yra keletas padangų gamintojų, kurių produkcija prilygsta geriausių Europos gamintojų padangų kokybei, - pasakoja pašnekovas. – Juokinga tai, kad tokios kokybės gaminiui Lietuvoje nerasi pirkėjo – niekas nepasiruošęs mokėti dėl rinkoje įsigaliojusių stereotipų“.
UAB „Gradus Trade“ prekiauja kokybiškomis ir sąlyginai nebrangiomis Kinijos koncerno „Boto“ padangomis sunkvežimiams, industrinėms mašinoms ir lengviesiems automobiliams. „Boto“ padangoms koncernas savo gamybos padangoms suteikia 4 metų garantiją. Šios padangos turi ISO 9001 kokybės sertifikatą, atitinka DOT, ECE, INMETRO, GCC ir kitiems pasauliniams standartams. „Boto Tyre“ koncernas labai daug investuoja į gamybą, vien per pastaruosius porą metų jis pastatė dvi naujas gamyklas, augimas vyksta kasmet. Šiuo metu įmonėje dirba daugiau kaip 5 000 darbuotojų. „Boto“ prekės ženklas jau gerai žinomas JAV, Australijoje, dabar koncernas žengia į Europos rinką.

1. Lietuvoje pigių kiniškų padangų mitas atsirado dar ir dėl to, kad jos į mūsų šalį buvo pradėtos gabenti netrukus po Nepriklausomybės atkūrimo. Ir gyventojų, ir įmonių perkamoji galia tada buvo gerokai mažesnė negu dabar, tad importuotojai gabeno į šalį pačią pigiausią produkciją, nekreipdami jokio dėmesio į kokybę. Įsigiję tokių padangų klientai turėjo bėdų ne tik su kokybe, bet ir su garantine priežiūra.
2. Kinijoje yra labai kokybiškas padangas siūlančių gamintojų. Būdamas gamykloje pamatai, kad ji naudoja tas pačias technologijas ir stakles kaip Europoje. Ir kaip bus kitaip, jei gamykla statyta prieš porą metų, remiantis pačiomis naujausiomis technologijomis.
3. UAB „Gradus Trade“ prekiauja itin kokybiškomis ir sąlyginai nebrangiomis Kinijos koncerno „Boto“ padangomis sunkvežimiams, industrinėms mašinoms ir lengviesiems automobiliams. „Boto“ padangoms koncernas suteikia 4 metų garantiją. Šis koncernas labai daug investuoja į gamybą, vien per pastaruosius porą metų jis pastatė dvi naujas gamyklas, augimas tęsiamas kasmet. Šiuo metu įmonėje dirba daugiau kaip 5 000 darbuotojų. „Boto“ prekės ženklas jau gerai žinomas JAV, Australijoje, dabar koncernas žengia į Europos rinką.

Vladas Jazdauskas
UAB „Gradus Trade“ vadovas
H. ir O. Minkovskių g. 85, Kaunas
8 609 22392



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 03 27 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite