Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Mažas servisas laimi papildomomis paslaugomis

   2012-09-28

Kaip pritraukti klientus nedideliam servisui, kuris lyg ir toks, kaip ir visi. Jis gali sudominti klientus ne tik darbų kokybe ir kainomis, bet ir paprastomis papildomomis paslaugomis.

Kaip konkuruoti rinkoje automobilių servisui, kuris teikia nespecializuotas paslaugas – remontuoja važiuoklę, montuoja ir balansuoja ratus, keičia tepalus, taiso variklius? Jei esi naujokas rinkoje, gali ir nesulaukti, kol klientai įvertins tavo darbo kokybę.
„Tam, kad pritrauktume klientus, aišku, pirmiausia aukštos darbo kokybės, siūlome palankias kainas. Bet dar suteikiame jiems ir paprastų papildomų paslaugų, kurių jie dažniausiai negauna kitur, - pasakoja Edvardas Gražys, Kauno UAB „Vabana“ direktorius. – Sakysim, mes ne tik teikiame remonto paslaugas, bet ir turime automobilių plovyklą, kurioje mašinos plaunamos, vaškuojamos sausu būdu ir dengiamos polimerinėmis medžiagomis rankiniu būdu. Kai klientas atvyksta pasiimti sutvarkyto automobilio, jis randa savo mašiną ne tik suremontuotą, bet ir nuplautą, salone esančius kilimėlius – išvalytus, o mokėti už tai papildomai nereikia. Lyg ir smulkmena, bet ji nudžiugina klientus ir paskatina grįžti“.        
UAB „Vabana“ servisas dirba nuo 9 valandos ryto, bet jei klientui patogiau atvažiuoti anksčiau, darbuotojas, iš anksto susitarus, specialiai atvyks jo įleisti.
Labai svarbi ir serviso vieta – juk atidavęs automobilį žmogui reikia kur nors iš ten nuvažiuoti, paskui - grįžti.
„Ir mums, ir klientams patogu tai, kad esame įsikūrę Karaliaus Mindaugo prospekte, netoli nuo „Akropolio“. Dažnas klientas, jei remontas neilgas, ten ir praleidžia laiką, - pasakoja serviso „Vabana“ vadovas. – Jeigu klientas pageidauja, atsiunčiame žmogų jo parsivežti – juk žmogus gali turėti su savimi daug pirkinių, kuriuos nepatogu neštis. Atvežusius automobilį klientus nuvežame ir į kitas vietas, kur jiems reikia vykti.“
UAB „Vabana“ servisas, be aukščiau minėtų paslaugų, dar remontuoja mechanines ir automatines pavarų dėžes, elektros sistemos gedimus, atlieka ratų suvedimą, parengia automobilius techninei apžiūrai.   
1. Vabana“ servisas remontuoja važiuoklę, montuoja ir balansuoja ratus, keičia tepalus, taiso variklius, tvarko mechanines ir automatines pavarų dėžes, elektros sistemos gedimus, atlieka ratų suvedimą, parengia automobilius techninei apžiūrai.
2. Kai klientas atvyksta pasiimti sutvarkyto automobilio, jis randa savo mašiną ne tik suremontuotą, bet ir nuplautą, salone esančius kilimėlius – išvalytus, o mokėti už tai papildomai nereikia.

Edvardas Gražys
UAB „Vabana“ direktorius
Karaliaus Mindaugo pr. 55, Kaunas 
Tel. 8 657 77780



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 04 19 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite