Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Ko nežinojote apie kėbulo lyginimą be dažymo, poliravimą ir nanodangas

   2021-11-26

„Mitas, kad galima pigiai ir kokybiškai išlyginti įlenkimus, nupoliruoti ir padengti nanodanga automobilį. Gana dažnai tenka taisyti prieš tai neprofesionaliai kitų meistrų atliktą darbą. Būna, kad ir pataisyti nebeįmanoma, klientui tenka kreiptis į dažytojus“, – sako aštuonerių metų darbo patirtį turintis sertifikuotas IĮ „Minerda“ meistras, savininkas Mindaugas Bakanovas. 

 

 

Pasak specialisto, kėbulo lyginimas atliekamas naudojant PDR (angl. Paintless Dent Repair) technologiją. Tai – automobilio kėbulo įvairių pažeidimų pašalinimas, įlenkimų lyginimas be glaistymo, gruntavimo, šlifavimo ir dažymo darbų. Klientas sutaupo ir laiko, ir pinigų. 

 

„Įsivaizduokite, turite kelias duobeles skirtingose duryse. Vykstate pas dažytoją, kuris grubiu būdu, tiesiog plaktuku patiesins įlenkimus, tuomet, glaistys, gruntuos, dažys, o paskui poliruos. Didelė tikimybė, kad skirsis ir dažų atspalvis. Nepaisant to, automobilį teks palikti pas meistrą maždaug 3 dienoms ir už tai sumokėsite 200–300 eurų, – sako  profesionalus meistras. – O tokių pat defektų pašalinimas taikant naują lyginimo technologiją užtrunka vos 2–3 val., o paslauga atsieina ne daugiau kaip 50 eur. Taip pat nesumažėja automobilio vertė, kadangi išsaugoma originali dažų danga.“

 

 

Toks lyginimas be dažymo, pasak eksperto, reikalauja ne tik profesionalumo, bet ir kantrybės, kruopštumo – viskas atliekama rankomis. Su specialiais įrankiais įlenkimai išlyginami „masažuojant“ ir atkeliant iš vidinės kėbulo pusės. Arba naudojant karštus klijus iš išorės. Tokiu būdu išlygintos skardos tampa kaip iš gamyklos. Lyginti galima tiek įprasto metalo (plieno), tiek aliumininius paviršius. Tiesa, pastarąjį išlyginti sunkiau, nes tai – tvirtesnis metalas, kuris sunkiau formuojamas ir taip lengvai nepasiduoda tempimui kaip plienas.

 

„Nemažai klientų klaidingai mano, kad įlenkimai lyginami pasitelkiant vakuumą ir magnetą. Šiandien tai vis dar gajus mitas, kurį norėčiau paneigti, – sako Mindaugas. – Dažniausiai žmonės kreipiasi dėl įlenkimų, aplamdymų, atsiradusių nepavykus sėkmingai prisiparkuoti prekybos centro aikštelėje ir pan. Taip pat neatsargiai ar dėl smarkaus vėjo trenkiant mašinos duris į kitą stovintį automobilį.“ 

 

 

Kėbulo įlenkimus galima išlyginti ir per 10 minučių

„Minerda“ meistro teigimu, nedidelės įdaužos sutvarkomos itin greitai ir nebrangiai. Vienos duobutės išlyginimas tetrunka 10 minučių ir kainuoja tik 5 eurus. Kiekvienas atvejis individualus, kainą lemia įlenkimo sudėtingumas, dydis ir vieta. Sudėtingesni įlenkimai sutvarkomi per dieną, o po krušos atsiradę defektai – maždaug per 2 dienas. Svarbiausia, kad ši paslauga atsieina 2–3 kartus pigiau  nei lyginant įprastu būdu ir iš naujo dažant automobilį.

 

Kiaušinio dydžio įlenkimą sutvarkyti užtrunka iki poros valandų, o kainuoja tik apie 40 eurų. Pigu, greita, kokybiška. Tačiau nereikėtų pamiršti, kad tik meistro profesionalumas lemia, ar lyginant tokiu būdu nebus pažeistas automobilio dažų sluoksnis. 

 

 

Kėbulo ir žibintų poliravimo nauda

Pasak specialisto, labai didelę paklausą turi tiek kėbulo, tiek lakuotų paviršių ir interjero apdailos detalių poliravimas. Šią paslaugą renkasi vairuotojai, kurie nori, kad jų automobilis atrodytų it naujas. Daugelis naudojasi automatinėmis plovyklomis, todėl ilgainiui atsiranda mikrosuraižymų, išblunka spalva. Nupoliravus mašina atgauna gamyklinę spalvą ir blizgesį, pakyla ir jos vertė (aktualu norint parduoti). Be to, tokį automobilį lengviau prižiūrėti – mažiau limpa purvas, lengviau plaunamas. Poliruojant panaikinami tiek smulkūs, tiek gilesni įbrėžimai.  Taip pat poliruojant galima pašalinti nekokybiško dažymo broką (lako perteklių, dulkes ). Šį darbą ekspertas pataria patikėti tik profesionalams, nes svarbu nupoliruoti preciziškai, nepažeidžiant lako sluoksnio.  

 

„Dažnai klientai klausia, kiek po poliravimo automobilis atrodys it naujas. Tai priklauso ir nuo tinkamos priežiūros. Galioja keletas taisyklių: būtina automobilį plauti reguliariai ir ne bet kur. Rekomenduojamos plovyklos, kur plauna rankomis savo darbą išmanantys profesionalai.  Juk tikrai nenorėtumėte, kad jūsų automobilį plautų su žvyruota kempine. Kad kuo ilgiau išliktų kaip naujas, patartina bent du kartus per metus nuplauti kėbulą su specialia chemija, kuri pašalina tokias apnašas kaip bitumas ir metalo dulkės“, – sako  Mindaugas. 

 

Pasak meistro, pageltę, nešvarumais apsitraukę žibintai iškraipo šviesos spindulius, tad iš toliau tokį automobilį sunkiau pastebėti. Techninės apžiūros su tokiais žibintais taip pat nepavyks praeiti, tad neverta gaišti savo laiko ir mokėti pinigus už pakartotinę apžiūrą. Poliruojant ne tik pašalinamos apnašos, matinis, neskaidrus šviesą sulaikantis paviršius, bet ir gilūs įbrėžimai. Tuomet neteks pirkti naujų, kurie kainuoja nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų. Juolab kad ši paslauga nėra brangi – vieno žibinto atnaujinimas atsieina 15 eurų. 

 

Nanodangos – maksimali automobilio apsauga

Specialisto teigimu, nanodangos neabejotinai sukurtos tam, kad palengvintų automobilio priežiūrą, suteiktų hidrofobinį efektą (prie automobilio paviršiaus mažiau limpa purvas ir vanduo), sustiprintų lako atsparumą, suteiktų blizgesio. 

 

Pasak meistro, nėra vienos pačios geriausios nanodangos. Tiesiog jas išbandęs kiekvienas specialistas pasirenka tą, kuri turi daugiausiai privalumų ir pateisina lūkesčius. 

 

„Aš dirbu su „Ceramic Pro“ produkcija. Ji suteikia didelį atsparumą. Atlikus testą, apipurškus aerozoliniais dažais ir juos išdžiovinus, visa tai pavyko nuplauti po tekančio vandens srove, o likučius – aukšto slėgio srove. Tiesa, norint išgauti tokį cheminių medžiagų atstūmimo efektą, teko padengti 6 dangos sluoksniais. Todėl tai nėra pigi paslauga, nes kokybiškas produktas nemažai kainuoja, – sako Mindaugas. Jis taip pat paneigia ne vieną apie nanodangas sukurtą mitą. – Pirmas – tikisi kokybės už pigią kainą. Deja, taip nebūna, todėl sutaupyti linkę žmonės nepagrįstai nusivilia šia technologija. Antras mitas – nanodanga apsaugo nuo raižymosi. Netiesa, tačiau toks automobilis, žinoma, yra atsparesnis smulkiems įbrėžimams. Netiesa ir tai, kad nanodanga 100 proc. apsaugo nuo akmenukų įdaužų (tam reikėtų padengti automobilį specialia plėvele). Mitas ir tai, kad nanodangoms suteikiama viso gyvenimo garantija. Laikantis priežiūros rekomendacijų, ji realiai tarnauja apie 2 metus.“

 

Mindaugo Bakanovo IĮ „Minerda“ teikia  lyginimo be dažymo, poliravimo ir padengimo nanodanga paslaugas. Taip pat bendradarbiauja su UAB LDH AUTO, kuri yra tarpininkas tarp meistro, kliento ir draudimo bendrovių.  

 

Kai klientas atvyksta tvarkyti kėbulo su žalos numeriu, meistras įvertina sąmatą, kiek kainuos remontas, o UAB LDH AUTO atstovai suderina galutinę sąmatą su draudimo bendrove. Sutaupomas kliento laikas ir sumažėja papildomų rūpesčių.

 

  

MINDAUGO BAKANOVO IĮ „MINERDA“

Savininkas, meistras Mindaugas Bakanovas

V. Krėvės pr. 129 A, Kaunas

Tel. +370 633 33969

El. p. bfr082@gmail.com

www.facebook.com/Poliravimas-Meninis-Lyginimas-Ceramic-Pro-nano-danga-Minerda-308462782662933



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 04 19 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite