Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Dažniausios automobilių kėbulo problemos ir ką svarbu žinoti ruošiant automobilį autosportui

   2021-11-29

Kokios dažniausios klasikinių mašinų kėbulo problemos ir kas svarbiausia ruošiant automobilius autosportui, klausiame kėbulų eksperto Mindaugo Arlausko bei MB „Ignition autosport“ vadovo Igno Tamulevičiaus, kuris 10 metų ir pats dalyvauja automobilių sporte. 

 

 

Pasak eksperto, didžiausia kėbulų problema – korozijos židiniai. Kadangi šaltuoju metų laiku keliai gausiai barstomi aitria druska, kuri „ėda“ automobilių slenksčius, dugną, sparnus, greičiau randasi rūdžių.

 

„ Iš senesnių automobilių jau teko restauruoti ir prikelti naujam gyvenimui 1980-ųjų 5 ir 3 klasės BMW. Kuo senesnės kartos automobilis, tuo juvelyriškesnio darbo reikalauja. Meistro užduotis – atgaminti identiškas formas, atitinkamai išlankstyti skardas, nes tokių gamyklinių formų jau neįsigysi“, – sako Mindaugas.

 

Specialistas pastebi, kad žmonės neskuba kreiptis į meistrus atsiradus pirmai rūdžių dėmelei. Deja, daugelis, būna, kosmetiškai užtušuoja ir važinėja toliau. Arba jei dėl rūdžių nepraeina techninės apžiūros, nuveža į artimiausią garažą ir paprašo kaip galima greičiau ir pigiau išspręsti problemą. Ten pripučia kokio makroflekso ar užmaskuoja kitomis priemonėmis, o žmogus galvoja, kad viską sutvarkė kokybiškai.

 

„Po metų atvažiuoja klientas ir sako: „Gelbėk, mašina baigia surūdyti, nors neseniai tvarkiau“. Taip nutinka todėl, kad nebuvo pašalinti korozijos židiniai, kurie toliau graužė metalą. Kiti klientai klaidingai galvoja, kad maža rūdžių pūslytė menkniekis, čia tik truputį reikia patvarkyti. O pradėjus šveisti, žiūri, prarūdiję iki skylių, rūdys išplitusios. Kai smėliuojant ir šveičiant paprastu būdu pašalinti korozinių židinių nepavyksta, jie pernelyg gilūs, tuomet tenka išpjauti dalį skardos, padengti antikorozinėmis priemonėmis, suvirinti, – sako kėbulų ekspertas. – Jei, tarkim, automobilio slenkstis – jungiamoji dalis su pagrindinio kėbulo linija – pažeisti korozijos 50 proc., dažniausiai nebėra ką tvarkyti, reikia išpjauti visą ir lankstyti pagal originalias gamyklines formas (dugno skardas, slenksčius ir kt.) arba keisti visą naują originalią detalę.“

 

Igno teigimu, visada pigiau kainuoja išspręsti nedidelę problemą nei keisti, tarkim, visą surūdijusį  sparną. Jei rūdžių išėstas mažiau kaip 30 proc., dar galima išgelbėti, išpjauti tik dalį. Be to, laiku nepašalinus židinio, korozija plinta, iš dugno rūdys persimeta į kuro ar stabdžių vamzdelius, kuriuos tenka keisti. Surūdijus stabdžių kaladėlėms, vamzdelis pradeda leisti skystį, o kadangi hidraulinė sistema yra veikiama slėgio, stabdžiai gali nebesuveikti. 

 

 

Automobilių paruošimas profesionaliam autosportui

„Ignition autosport“ vadovas pastebi, kad tik pagal sertifikuotus standartus paruošti sportiniai automobiliai gali dalyvauti profesionaliose sporto varžybose. Tai nėra taip paprasta.

 

„Yra keliami dideli reikalavimai, todėl plečiamės ir tobulėjame. Greitu metu ketiname tapti sertifikuoti sportinių automobilių saugos lankų gamintojai ir montuotojai, praėjome testavimus. Sertifikatas yra garantas, kad meistras kokybiškai išlanksto, suvirina ir pagamina bei sumontuoja saugos lankus, atitinkančius visus kokybės standartus. Saugos lankai privalo atitikti tam tikrą storį, bei diametrą“, – sako Ignas.

 

Pasak specialisto, jei standartiniame automobilyje naudojamos kuo originalesnės detalės, sportiniame – priešingai. Originalios išimamos, lankstomos specifinės skardos, montuojami specifiniai amortizatoriai, papildomi reguliatoriai ir kt. Ypač svarbu profesionalus kėbulo sutvirtinimas tam tikruose taškuose, kad važiuoklė atlaikytų atitinkamas apkrovas.

 

 

„RIDE IT OUT BUILD AND REPAIR” SERVISAS

MB „Ignition Autosport“

Remontas: Ignas Tamulevičius +370 630 51591

Kėbulistas: Mindaugas Arlauskas +370 600 06407

Taikos pr. 94a, Kaunas

El. p. service@rideitout.lt

www.rideitout.lt

 



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 03 27 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite