Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Nuo ko priklauso autoservise suteiktų paslaugų kokybė?

   2021-11-29

Ko reikia, kad klientas iš autoserviso išvyktų patenkintas? Automobilis – kompleksiška sistema, kiekvienai problemai yra keletas sprendimų, o kuris iš jų optimalus – priklauso nuo kliento planų ir lūkesčių. Žmonėms atrodo, kad servise problemos kyla dėl nesąžiningumo, tačiau dažnai jos kyla dėl nepakankamos komunikacijos. Ką žinoti klientams ir darbuotojams, kad vyktų sklandus abipusis dialogas? Apie tai pasakoja serviso Didalis vadovas Kazys Samulionis.

 

 

Problema – ne sąžiningumo, o dialogo trūkumas

Klientai dažnai atvyksta į servisą žinodami, kas nutiko automobiliui ir ką reikia daryti. Automobilis – sudėtinga sistema, kokia yra problema ir koks optimalus sprendimas, galima įsitikinti tik apžiūrėjus automobilį profesionalia įranga ir įvertinus visos sistemos būklę. Pavyzdžiui, vairuotojai prašo keisti vieną salenbloką, o meistrai rekomenduoja keisti abu. Kodėl? Montavimo darbai kainuoja sąlyginai brangiai, palyginus su detalės kaina – keičiant abu salenblokus, klientas išleidžia daugiau, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje, sutaupo.

 

Dažnai gaištamas laikas ir lėšos dėl to, kad klientai pateikia nepilną ir netikslią informaciją apie automobilio būklę – nutyli apie gretutinius gedimus, gedimų indikatorius prietaisų skydelyje ar smulkius incidentus kelyje. Tada, keliamos bereikalingos hipotezės, atliekami bereikalingi darbai ir keičiamos detalės – o klientas pats sumoka už tai, kad pateikė nepilną, netikslią informaciją.

 

Pagrindinė problema autoservise dažnai yra ne techninė – dažnai, tai yra komunikacinė problema.

 

Ką renkatės – ekonominį ar standartinį variantą?

Identifikavus gedimą, problemos sprendimas priklauso nuo kliento poreikių ir planų. Norite gauti visas paslaugas vietoje, ar ieškosite pigiau dirbančių meistrų? Galėsite po pusmečio atvykti ar norite visas paslaugas gauti iš karto? Planuojate įveikti tūkstančius kilometrų, ar tik kartais nuvažiuojate iki sodo? Įvertinę savo poreikius, rinkitės ekonominį arba standartinį variantą.

 

Ekonominis variantas reiškia, jog bus atlikti būtini remonto darbai, naudojamos pigiausios detalės ir mažiausiomis sąnaudomis bus pasiekta, kad šiai dienai ramiai galėtumėt važinėti.

 

Standartinis variantas reiškia, jog automobilio būklė vertinama ilgalaikėje perspektyvoje – naudojamos kokybiškos detalės, šalinami gedimai, kurių šiandien dar net nejaučiate, vertinama ne vienos detalės, o visos sistemos funkcionalumas – pvz., keičiant amortizatorius, įvertinamas atraminių gumų nusidėvėjimo lygis, ir kt.

 

Meistrai gali nurodyti gedimą ir galimus sprendimus, o kad klientas liktų patenkintas – būtinas abipusis dialogas.

 

 

UAB „DIDALIS“

Kazys Samulionis, vadovas

Sandraugos g. 38, Kaunas

Tel. +370 640 29666

El. p. uabdidalis@gmail.com

 

 



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 03 27 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite