Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Pokyčiai sunkiasvorio transporto pramonėje verčia pasitempti ir juos aptarnaujantįjį sektorių

   2021-12-01

Viena iš Mobilumo paketo nuostatų – nuo 2022 metų visi krovininiai automobiliai turės kas 8 savaites grįžti į savo registracijos šalį, todėl dauguma lietuvių vežėjų įmonių pradėjo kurtis kitose Europos sąjungos valstybėse. Neišvengiamai ir aptarnaujantysis sunkiasvorių transporto priemonių sektorius, toks kaip remonto servisai, koja kojon eina kartu ir stengiasi vežėjams suteikti plačias paslaugas ir užtikrinti komfortą. Apie sunkvežimių servisų ypatumus užsienyje pasakoja sunkiasvores transporto priemones aptarnaujančios įmonės UAB „Deigas“ direktorius Gytis Gaspariūnas ir serviso vadovas Deividas Vojevudskas.

 

 

Platus sunkvežimių ženklų aptarnavimas

„Vokietijoje vežėjai susiduria su viena didžiausių problemų – dauguma ten veikiančių servisų yra specializuoti ir aptarnauja tik konkretaus ženklo sunkiasvores transporto priemones, – pasakoja G. Gaspariūnas, – Pavyzdžiui, jei tame servise remontuoja tik MERCEDES sunkvežimius, tai į tokį jau nepristatysite nei SCANIA, nei MAN ar kitokio automobilio“. Negana to, toks servisas nesutvarkys ir priekabų ar hidraulinės įrangos, nes tai paprasčiausiai ne jų darbo sritis. „Vežėjai gali būti tikri, kad mūsų servise bet kokio ženklo sunkvežimis bus sutvarkytas, o vairuotojui nereikės gaišti laiko ieškant vis kito paslaugų tiekėjo skirtingoms problemoms išspręsti“, – sako G. Gaspariūnas.

 

Optimalus remonto laikas

Šiuolaikiniai tarptautiniai vežėjai neplanuoja sunkvežimių remontų ir neturi kelių parų, kad lauktų, kol transporto priemonė bus sutvarkyta – jie tikisi gedimus susitvarkyti pakeliui gabendami krovinius arba grįžtant į bazę. Laikas čia turi didelę reikšmę, o remonto trukmė priklauso nuo kelių aspektų:

 

Serviso vieta. Servisas turi būti patogioje vietoje, šalia autostradų, kur didžiausi sunkvežimių srautai.

Atsarginių dalių sandėlis. Dalių paieška užima daug laiko, todėl geras servisas privalo turėti platų atsarginių dalių asortimentą.

Kvalifikuoti specialistai. Profesionalūs meistrai turi gebėti greitai identifikuoti problemą, tuomet ir remontas ilgai netrunka.

 

„Lietuvis vežėjas yra konkurencingas Vakarų Europoje, nes jis greitas, lojalus, lankstus, ­todėl ir mes siekiame tokiais būti, – pasakoja G. Gaspariūnas, –  Stengiamės, kad vežėjams netektų laukti eilėse, srautus suvaldome tiek Berlyne, tiek Trier mieste, kuriame turime du servisus“.

 

Pagalba kelyje

Įvykus gedimui kelyje, svarbi operatyvi pagalba ir greitas reagavimas. „Labai dažnai dėl kalbos barjero vairuotojams kyla sunkumų išsikviečiant techninės pagalbos automobilį, – patirtimi dalinasi D. Vojevudskas, – Vokietijoje užsieniečiais ne itin pasitiki, todėl už sunkvežimio nutempimą dažniausiai prašo susimokėti grynaisiais, o net jei ir padaromas bankinis pavedimas, kol jis bus įvykdytas, gali praeiti diena ar net kelios. Policija reikalauja patraukti sunkvežimį nuo kelio, todėl techninės pagalbos įmonė, tempia jį pas save į aikštelę ir tik gavusi pinigus leidžia nugabenti į servisą“. Visa tai – papildomos išlaidos ir sugaištas laikas. Tarpininkavimas ir patikimi partneriai tokiose situacijose sutaupo daug brangaus vežėjų laiko. „Techninę pagalbą kelyje teikiame Vokietijoje, Liuksemburge, Belgijoje ir Prancūzijoje“.

 

„Kartais gedimas nebūna labai didelis, todėl gali būti pašalinamas vietoje, – sako D. Vojevudskas, – Reikiama įranga ir apmokyti meistrai daugumą problemų gali išspręsti kelyje, o vežėjas patiria minimalius laiko nuostolius. Vykstame ir į Italiją, Šveicariją.“

 

 

Platus paslaugų spektras

„Sunkvežimių vairuotojams labai svarbu, kad vienoje vietoje jie galėtų kuo daugiau išspręsti kilusių problemų, – patirtimi dalinasi G. Gaspariūnas, – Pavyzdžiui, kartais vairuotojas atvyksta besibaigiant jo darbo dienai, tad mes galime pasiūlyti parkavimo paslaugas, kai tuo tarpu, dauguma kitų servisų pašalinę gedimą išsiunčia vairuotoją su sunkvežimiu ieškoti kitos poilsio vietos“.

 

Vežėjai taip pat vertina ir naudojasi technikinės apžiūros paslauga, nes atėjus metui, jiems nereikia grįžti į Lietuvą, technikinė apžiūra gali būti atlikta Vokietijoje. UAB „Deigas“ atliekama technikinė apžiūra patvirtinta Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA), todėl galioja ir Lietuvoje.

 

Vežėjai džiaugiasi, kad vienoje vietoje gali atlikti ir tachografo metrologijos patikrą, kuri turi būti atliekama kas dvejus metus. UAB „Deigas“ turi visus leidimus, įrangą ir kvalifikuotus darbuotojus tachografų patikroms atlikti.

 

Kai darbuotojai dirba atsakingai, sąžiningai ir neatmestinai, tuomet jie ne tik stengiasi sutvarkyti esamą gedimą, bet mato ir kur kas daugiau. „Kad ir kokiu tikslu atvažiuoja sunkvežimis, mes stengiamės bent jau vizualiai apžiūrėti visą automobilį, ypatingai atkreipdami dėmesį į silpnąsias vietas, kurios dažniausiai genda, – sako D. Vojevudskas, – Visada perspėjam vairuotojus apie rizikas“.

 

 

Kai kuriuos gedimus gali sutvarkyti tik oficialūs tų automobilių ženklų atstovai, todėl vairuotojai dažniausiai išsiunčiami patys ieškoti, kur susiremontuoti gedimą. „Bendradarbiaujame beveik su visų ženklų atstovais, todėl tarpininkaujame savo klientams ir nuvežame sunkvežimį atitinkamiems partneriams“. Vairuotojai ne tik išvengia komunikavimo svetima kalba, bet ir sugaišta daug mažiau laiko, nes jiems nebereikia aiškintis, kur kokį gedimą tvarkyti.

 

Pati geriausia vizitinė kortelė – klientų atsiliepimai. „Iš klientų nusiskundimų kitais servisais, mes žinome, kad esame labai stiprūs elektronikos srityje, – pasakoja G. Gaspariūnas, – Todėl dar labiau giliname žinias ir tobulinamės“.

 

UAB „Deigas“ yra Lietuvos ir Vokietijos įmonė, veikianti kaip GmbH „Deigas“, teikianti remonto, parkavimo, pagalbos kelyje ir plovyklos paslaugas sunkiasvorėms transporto priemonėms ir jų priekaboms. Platų partnerių tinklą turinti įmonė atsakingai žiūri tiek į klientą, tiek į savo darbuotoją.

 

 

 

UAB „DEIGAS“

Vadovas Gytis Gaspariūnas

Tel. +370 690 01004

El. p. info@deigas.eu

www.deigas.eu

 



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 03 27 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite