Statant naujus namus ar remontuojant senus vienas iš daugiausiai piniginę ištuštinančių paslaugų yra santechnikos darbai. Apie tai, kokias klaidas klientai dažniausiai daro ir kaip jų būtų galima išvengti, patarimais dalinasi įmonės MB „Eistata“ vadovas Eismantas Dūda.
Skirkite laiko vonios kambario ir virtuvės patalpų planui
Sutaupyti laiką ir pinigus klientams padėtų interjero dizaineris, kuris parengtų virtuvės ir/ar vonios kambario planą, pagal kurį santechnikai vykdytų darbus. Prieš samdant santechnikus būkite įsitikinę, jog parengtas projektas Jus tenkina. Viena iš didžiausių ir labiausiai erzinanti užsakovų klaidų įrenginėjant sanitarinius mazgus – parengtų projektų keitimas. „Prasidėjus santechnikos darbams projekto keitimas klientams kainuoja ir laiką, ir pinigus. Yra buvę atvejų, kai prie vieno projekto dirbama metus laiko vien dėl to, kad klientai neapsisprendžia, kokio vonios kambario nori ir nuolat keičia projektą,“ – patarimais dalinasi E. Dūda.
Tinkamai prižiūrėkite įrenginius
Klientai daugelio problemų išvengtų, jei tinkamai ir laiku prižiūrėtų santechnikos įrenginius. Pateikiame elementarius ir dažniausiai pasitaikančius problemų šaltinius:
Vandens šildytuvų priežiūra. Nedaugelis žino, kad vandens šildytuvus reikėtų valyti reguliariai kas 1 – 2 metus, priklausomai nuo to, kiek kalkėtas vanduo. Dažniausiai žmonės susirūpina tik tuomet, kai iš boilerio ima sklisti nemalonus, supuvusio kiaušinio kvapas.
Vamzdžių priežiūra. Daug problemų žmonės prisidaro pildami į užsikimšusius vamzdžius granuliuotas vamzdžių valymo priemones. Granulės netirpsta, jos akmenėja ir laikui bėgant gali dar labiau užkimšti vamzdį, o tuomet jau reikės ardyti ir ieškoti, kuri vieta užakusi. Užsikišus vamzdžiams geriausia naudoti skystas valymo priemones.
Filtrų priežiūra. Filtrus žmonės keičia taip pat rečiau nei reikėtų. Dažniausiai kreipiasi pagalbos tuomet, kai ima kalkėti čiaupai ir problema tampa akivaizdi.
Samdykite tik patikimus meistrus
Pinigus, laiką ir nervus padės išsaugoti ir tai, jei prieš samdydami meistrus, pasidomėsite jų įmone, paskaitysite atsiliepimus ir rekomendacijas. Dažnai būna taip, kad klientai pasisamdo rinkoje pigiausius meistrus, kurie pridaro daug klaidų ir paskui tiesiog dingsta. „Tokių meistrų darbus labai sunku ištaisyti, pavyzdžiui, įrengiant šildomas grindis dažnai būna nesužymėti paduodamojo ir grįžtančiojo srautų vamzdžiai, todėl reikia tikrinti ir gaišti laiką, kur koks vamzdis. Patys vamzdžiai būna neteisingai sujungti, jie prakiūra. O ir sutvarkius problemą nėra garantijos, kad vamzdis vėl neprakiurs kitoje vietoje, nes neaišku, kas ir kaip buvo daryta. Dažnu atveju daug lengviau viską griauti ir padaryti naujai – taip, kaip reikia“, – pasakoja E. Dūda.
MB „Eistata“ specialistai profesionaliai teikia paslaugas nuo vamzdynų išvedžiojimo iki katilinių ir sanitarinių mazgų įrengimo.
MB „EISTATA“
Vadovas Eismantas Dūda
Tel. +370 675 94808
Linas Stankaitis, +370 679 77523
El. p. mbeistata@gmail.com
FB: MB "Eistata"