Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Technika info straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Kaip padidinti įmonės IT darbo efektyvumą?

   2007-03-27

Turbūt nerastume organizacijos, kuri šiuo metu nesinaudotų kompiuterizuota darbo vieta. Žinoma, kiekvienas įmonės vadovas norėtų, kad visi organizacijos darbuotojai maksimaliai  išnaudotų savo darbo laiką įmonės naudai. Deja, dėl vienokių ar kitokių faktorių taip nėra. Pabandykime išskirti pagrindines problemas ir pasiūlyti padidinti įmonės informacinės technikos darbo efektyvumą.

Problemos :

Vartotojų kontrolė. Pripažinkime - dalis darbuotojų naudojasi kompiuteriais darbe ne tik įmonės gerovės reikmėms. Kai kurie darbuotojai “laisvalaikiu”, kuris atsiranda atidėjus eilinius darbus, apsilanko pokalbių svetainėse, bando naujas programėles. Tokių operacijų pasekmės - mažas darbo našumas, išsiblaškymas, virusai ir t.t.

• Kompiuterių gedimai ir informacijos saugumas: Jeigu įmonėje yra nors 50 kompiuterių, praktiškai kasdien tenka kurį nors “gydyti”. Kompanijos “Intel” duomenimis, kompiuterio gyvavimo laikas yra maždaug 3 metai, per kuriuos įmonė įvairiems atnaujinimams išleidžia apie 50 procentų naujo kompiuterio vertės. Kompanija “Microsoft” atliko tyrimą, kuris parodė, jog net 80 procentų visos įmonės informacijos yra saugoma vartotojų kompiuteriuose. Taigi, sugedus tokio kompiuterio kietam diskui, įmonė praranda gyvybiškai svarbią informaciją.

• Darbo vietos mobilumas ir ekonomiškumas: darbuotojas pririštas prie savo darbo vietos, nes neturi galimybės jos perkelti į namus. Kiekvienas kompiuteris gali turėti kelis ventiliatorius, kurie besisukdami kelia nemažą triukšmą. Viena darbo vieta sunaudoja iki 3 kW elektros energijos per dieną. Per metus vos 10 įprastinių kompiuterių sunaudoja elektros energijos net už maždaug 2000 Lt.

Daugumą šių problemų paprastai ir  efektyviai sprendžia terminalinių klientų (thin clients terminal) sistemų naudojimas įmonėse, kurioms aktualios kokybiškos, nekeliančios rūpesčių, ilgaamžės ir lengvai prižiūrimos kompiuterizuotos darbo vietos:

Kodėl tai jums naudinga :

•  Vartotojų kontrolė ir saugumas: Terminalų funkcionalumą galima apriboti iki visiško minimumo - griežtai kontroliuoti kiekvieną vartotojo veiksmą. Tokie apribojimai įgalina užtikrinti labai aukštą sistemos saugumo lygį. Jūsų duomenys bus apsaugoti nuo pažeidimo, virusų ar nesankcionuoto nutekėjimo. Sumažėja duomenų praradimo rizika, kadangi visi duomenys saugomi tarnybinėse stotyse, o ne lokaliose darbo vietose.

•  Darbo vietos mobilumas ir ekonomiškumas. Dauguma kylančių veiklos sutrikimų yra šalinama nuotoliniu metodu. Realizuota galimybė prisijungti prie savo darbo aplinkos iš bet kurios pasaulio vietos ir pilnavertiškai dirbti naudojantis internetu (atostogaujant, esant komandiruotėje, ligos atveju ir pan.). Terminalinis klientas neturi jokių judančių ar triukšmą skleidžiančių dalių, todėl dirba visiškai be garso ir sunaudoja iki 6-ių kartų mažiau elektros nei įprasta kompiuterinė sistema;

• Paprasta priežiūra ir atnaujinimas: Kadangi terminaliniai klientai yra priskiriami industrinės įrangos tipui, jų vidutinis tarnavimo laikas yra apie 7 metus ir Jums nereikės rūpintis terminalinių klientų atnaujinimu bei leisti tam pinigus. Terminalinių klientų gedimų procentas yra neįtikėtinai mažas. Netgi sugedus terminalui, jį galima labai lengvai pakeisti kitu arba paprastu kompiuteriu ir jau po kelių minučių darbo vieta bus paruošta veiklai. Nereikia atnaujinti programinės įrangos visose darbo vietose - užtenka tai padaryti pagrindinėje darbo stotyje. Tai gerokai sumažina taip  vadinamą bendrąją vartotojo kainą  (bendra pirkimo kaina ir išlaidos  aptarnavimui  vienai darbo vietai), dėka žemos kainos ir mažų  aptarnavimo kaštų.

 Terminalinis klientas - tai industrinis kompiuteris, įdėtas į gražų korpusą ir pritaikytas naudoti biure. Jie nuo darbo stočių skiriasi tuo, jog yra mažesni, labiau atsparūs išoriniams veiksniams, neturi kietų diskų, sunaudoja mažiau elektros energijos, jiems taikomi didesni  patikimumo standartai. Terminalinis prisijungimas prie tarnybinės stoties yra skirtas informacijos atvaizdavimui ir pakeitimui panaudojant kaip įmanoma mažiau kompiuterio bei ryšio resursų. Terminalas pats nieko neskaičiuoja, jis tik atvaizduoja tai, ką jam siunčia tarnybinė stotis. Būtent mažas duomenų srautas tarp terminalinio kliento ir tarnybinės stoties bei didelis pastarosios patikimumas ir našumas, įgalina sukurti efektyvią, saugią, patogią informacinę biuro sistemą.

Jeigu jus sudomino galimybė modernizuoti savo IT ūkį ar kilo klausimų, parašykite el. laišką ar paskambinkite - UAB „Skaitmeninės technologijos“ specialistai nemokamai atsakys į Jums iškilusius klausimus.

UAB „Skaitmeninės technologijos“
Savanorių pr. 315
Tel. (8-37) 310 646
info@skaitech.lt
www.skaitech.lt



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 04 19 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite