Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Automobilio pakabos detalių restauravimas – geras būdas sutaupyti

   2014-10-01

Originalios automobilio pakabos detalės kainuoja brangiai. Bet toli gražu ne kiekvienas automobilio savininkas pajėgus pats nuspręsti, kada yra būtina susidėvėjusią detalę keisti nauja, ar toji nauja detalė būtinai turi būti originali, o gal ją paprasčiausiai galima restauruoti. Antra vertus, net ir nauja pakabos detalė ilgai nelaikys, jei jos gamintojas – nepatikimas. Specialistai teigia: daugelio Kinijos gamintojų detalės dažnai laiko tik kelis mėnesius. Tad automobilio pakabos restauravimas – tai racionali išeitis renkantis tarp didelės originalios detalės kainos ir menko nežinia kur gamintos dalies patikimumo. Viena sąlyga – automobilio detalių restauratorius turi būti patikimas. Šiuolaikinio automobilio pakaba - sudėtinga mechaninė sistema, sujungianti į vieną visumą automobilio korpusą, transmisiją ir ratus. Ji susideda iš daugelio detalių. Bent kiek rimtesnis gedimas automobilio pakaboje gali sukelti rimtą pavojų juo važiuojantiems. Antra vertus, niekas nenori permokėti, net ir taisant automobilio pakabą, perkant jos detales. „Daug kas atvažiavę į autoservisą klausia, kaip rasti protingą pusiausvyrą tarp didelės originalios detalės kainos ir menko pigios dalies patikimumo,  - sako Algirdas Laurinaitis, serviso „Pas Vilių“ automobilių priėmėjas. – Daugeliu atvejų gelbsti trečia išeitis - pakabos detalių restauravimas. Suprantama, restauravimas gelbsti ne visada. Bet sąžiningas ir kompetentingas meistras turi sugebėti pasiūlyti klientui pasirinkti pigesnį variantą, jei tas variantas pakankamai saugus. Jis taip pat turi ir aiškiai žinoti ribą, už kurios detalės restauravimas jau nebegalimas, reikalinga nauja“. Kaip minėta, reikia ieškoti  patikimo pakabos detalių restauratoriaus. Paprastai tokį galime surasti remdamiesi rekomendacijomis tų, kurie jau naudojosi šia paslauga. Servisas „Pas Vilių“ dirba pagal originalią kauniečio Viliaus Petrausko sukurtą technologiją. Šios technologijos kūrėjas vienintelis Lietuvoje užpatentavo šią technologiją, serviso atliekamų darbų standartai yra patvirtinti šalies standartizavimo institucijų.    Servisas „Pas Vilių“ kitąmet jau atšvęs 20-ąjį savo veiklos jubiliejų. Autoservise jau nuo 1995 metų restauruojami šarnyrai, įvairios traukės, vadinamieji sailenblokai. Įmonė savo pagrindiniame padalinyje Kaune, Technikos gatvėje, gamina daugelį guminių ir plastikinių restauravimui reikalingų detalių. Kitas serviso padalinys veikia Ateities plento pradžioje, tuoj už Amalių geležinkelio pervažos. Šiame padalinyje veikia naujausia kompiuterinė padangų montavimo ir balansavimo įranga, leidžianti montuoti žemo profilio padangas, populiarias tarp sportinio važiavimo mėgėjų. Servisas „Pas Vilių“ nuolat investuoja į modernią remonto ir diagnostikos įrangą. Įmonė jau senokai dirba naudodamasi kompiuteriniais ratų suvedimo stendais. Šių metų spalio mėnesį planuojama pradėti atlikti ratų suvedimą naudojantis 3D stendu. Ratų suvedimui svarbiausia – tikslumas, o čia nenuginčijamas lyderis yra 3D stendas, paremtas moderniausia ratų suvedimo technologija. Tokį stendą privalo turėti tokie autorizuoti servisai, kaip BMW, „Mercedes” ir kiti rinkos lyderiai. Tikslumas – būtent tai yra didžiausias 3D technologijos pranašumas, paremtas prieš kitus stendus, jis leidžia ir dirbti daug greičiau. Autoservisas turi įsigijęs ir šviesų reguliavimo įrangą, tikimasi išmokyti darbuotojus ir užsiimti šia veikla iki šių metų pabaigos arba kitų metų pradžioje. Pasak pašnekovo,  to imtis skatina labai didelė šios paslaugos paklausa. Paprastai šviesos reguliuojamos prieš automobilio techninę apžiūrą, kaip tik tuo pačiu metu daugiau dėmesio skiriama ir važiuoklės remontui. Tad klientui patogu abi paslaugas gauti vienoje vietoje.   „Restauruojame detales ir lengvųjų automobilių, ir sunkvežimių, ir autobusų bei mikroautobusų pakaboms, - pasakoja Algirdas Laurinaitis. - Restauruodami ar gamindami naujas detales, atsižvelgiame į visus originalius konstrukcinius sprendimus, siekiame išsaugoti pakabos elementų konstrukcijas ir dinamines charakteristikas. Mes savo darbui duodame metų arba 50 tūkstančių kilometrų garantiją. Tokios garantijos niekas neduoda net naujoms originalioms detalėms. Automobilio savininkas sutaupo dvigubai – jis ne tik įsigyja kokybišką daiktą pigiau, mes už tą pačią kainą dar detalę ir įdedame.“ Servisas „Pas Vilių“ prieš kurį laiką yra įsigijęs specializuotą įrangą, skirtą torsioninę pakabą turinčios važiuoklės būklės diagnostikai ir jos remontui. Tokią įrangą Kaune turi tik keletas įmonių. „Tai dar vienas papildomas mūsų pliusas prie turimo paslaugų komplekto“, - sako pašnekovas. Kas važinėja „Citroen“, „Peugeot“ ar „Renault“ automobiliais, turėjo progos įsitikinti, kokia patogi šių automobilių galinė pakaba. Ten ir montuojama vadinamoji torsioninė pakaba – ją kai kuriuose tankuose naudojo net rusų tankų konstruktoriai. Tiesa, kai tas patogus daiktas sugenda, gali teikti paieškoti, kur jį suremontuoti.    Torsioninė pakaba turi ir savo privalumų, ir trūkumų. Privalumus galima pajusti įsėdus į minėtų modelių automobilius, jie pasižymi puikiu valdymu ir važiavimo komfortu. Be to, tokia pakaba leidžia labai ilgai tarnauti amortizatoriams –originalius  amortizatorius greičiausiai aptiksite įsigiję net 10-13 metų senumo šių markių automobilį.   „Šio tipo pakaboje amortizatoriai montuojami įstrižai pakabos eigos krypčiai, todėl pačių amortizatorių darbinė eiga būna trumpesnė, - pasakoja Algirdas Laurinaitis. – Tai taip pat prisideda prie jų ilgaamžiškumo. Visas pakabos mazgas yra labai kompaktiškas, tad po tokių automobilių dugnu lieka vietos ir atsarginiam ratui, ir nemažam degalų bakui. Atsidarę, bagažinę, nerasite iš ratų arkų išsišovusių amortizatorių viršutinio tvirtinimo lizdų – tai taip pat yra dėl kompaktiškos galinės pakabos“. Kitiems automobiliams įprastų spyruoklių ir lingių vaidmenį tokioje galinėje pakaboje atlieka du strypai, kurie ir vadinami torsionais. Tai standūs strypai, kurie persukami savo išilgine ašimi. Tokia konstrukcija turi ir trūkumų – kai kuriems pakabos mazgams tenka labai didelės apkrovos, todėl dažnai susidėvi galinės pakabos stebulių svirčių guoliai. Tarkim, „Peugeot 205“ tokius guolius gamintojas rekomenduoja keisti kas 70 000 kilometrų.      „Vis dėlto bene pačią didžiausią bėdą tokių automobilių savininkams sukelia ne pati galinės pakabos konstrukcija, o problemos, kylančios, kai reikia surasti, kas gali ją kokybiškai suremontuoti“, - pasakoja serviso „Pas Vilių“ meistras. „Taip pat restauruojame sunkvežimių vairo traukes, galinės pakabos reaktyvines traukes, jei jos išimtos ir pristatomos į servisą, - pasakoja serviso „Pas Vilių“ atstovas. – Teikiame tokias pačias paslaugas ir traktorių savininkams. Ši paslauga išpopuliarėjo visoje Lietuvoje. Ūkininkai iš visos šalies siunčia traktorių traukes į mūsų servisą – jas čionai veža net naudodamiesi skubių siuntų gabenimo tarnybų paslaugomis. Priežastis paprasta – geros kokybės šios rūšies paslaugas Lietuvoje teikia nedaug įmonių“.          Serviso „Pas Vilių“ specialistai patys gamina restauravimui reikalingas gumines dalis – jų pirkti atvažiuoja detalių restauravimo paslaugas siūlantys kolegos. Čia pagal užsakymą atliekami tekinimo, valcavimo darbai. Servisas turi ne tik modernią važiuoklės bei amortizatorių diagnostikos įrangą, skirtą visų rūšių lengviesiems automobiliams ir mikroautobusams, čia yra ir stabdžių diagnostikos stendas, atliekamas ratų suvedimas, ratų montavimas ir balansavimas, teikiamos kitos paslaugos. 1. Šių metų spalio mėnesį planuojama pradėti atlikti ratų suvedimą naudojantis 3D stendu. Ratų suvedimui svarbiausia – tikslumas, o čia nenuginčijamas lyderis yra 3D stendas, paremtas moderniausia ratų suvedimo technologija. Tokį stendą privalo turėti tokie autorizuoti servisai, kaip BMW, „Mercedes” ir kiti rinkos lyderiai, tokiu stendu dirbs ir serviso „Pas Vilių“ specialistai. . 2. Servisas „Pas Vilių“ dirba pagal originalią kauniečio Viliaus Petrausko sukurtą technologiją. Šios technologijos kūrėjas vienintelis Lietuvoje užpatentavo šią technologiją.   Servisas restauruotų detalių  darbams duoda metų arba 50 tūkstančių kilometrų garantiją. Tokios garantijos niekas neduoda net naujoms originalioms detalėms. Automobilio savininkas sutaupo dvigubai – jis ne tik įsigyja kokybišką daiktą pigiau, nes už tą pačią kainą dar detalė ir įdedama. 3. Didžiausia bėdą  automobilių su torsionine galine pakaba savininkams sukelia ne pati galinės pakabos konstrukcija, o problemos, kylančios, kai reikia surasti, kas gali ją kokybiškai suremontuoti.  Įrangą, reikalingą torsioninės pakabos diagnostikai ir remontui turi servisas „Pas Vilių“. 4. „Pas Vilių“ meistrai restauruoja sunkvežimių, traktorių vairo traukes, galinės pakabos reaktyvines traukes, jei jos išimtos ir pristatomos į servisą. Ši paslauga išpopuliarėjo visoje Lietuvoje. Ūkininkai iš visos šalies siunčia traktorių traukes į servisą – jas čionai veža skubių siuntų gabenimo tarnybos. Priežastis paprasta – geros kokybės šios rūšies paslaugas Lietuvoje teikia nedaug įmonių 5. Įmonė turi kompiuterinę padangų montavimo ir balansavimo įrangą, leidžiančią montuoti žemo profilio padangas, populiarias tarp sportinio važiavimo mėgėjų.

Algirdas Laurinaitis
UAB „Pas Vilių“ automobilių priėmėjas
Technikos g. 3, Kaunas
Mob. 8 699 45094
www.pasviliu.lt

 



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 03 27 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite