Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA PAIEŠKA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI KARJERA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Automobilio pakabos detalių restauravimas – tai ne tik būdas sutaupyti

   2017-10-02

Jei pastebėjote kokį nors važiavimo nesklandumą, ar išgirdote bildesį – gali būti, kad už viso to slypi jūsų transporto priemonės pakabos problemos. Tokiu atveju, specialistų  nuomone, geriausia nedelsti ir kuo skubiau apsilankyti pas juos.

TINKAMA AUTOMOBILIO PAKABOS PRIEŽIŪRA GALI PRAILGINTI JOS TARNAVIMO LAIKĄ

Šiuolaikinių transporto priemonių pakaba – tai sudėtinga, mechaninė sistema, sujungianti į vieną visumą automobilio korpusą, transmisiją ir ratus. Šis įrenginys susideda iš daugelio detalių. Pakaba yra bene labiausiai pažeidžiama automobilio konstrukcijos dalis, kadangi kelio nelygumų sukelti smūgiai pažeidžia jungiamuosius pakabos elementus, o veikiančios didelės apkrovos trumpina elastingų elementų eksploatacinį laiką. Būtent nuo pakabos detalių būklės priklauso automobilio eksploatacijos saugumas ir vairavimo komfortas. Bent kiek rimtesnis gedimas automobilio pakaboje gali sukelti rimtą pavojų juo važiuojantiems.
Specialistai rekomenduoja periodiškai atlikti būtinus pakabos priežiūros darbus. Jų nuomone reikėtų kas10-15 tūkst. kilometrų atlikti pakabos diagnostiką. Pasak specialistų, teisingai prižiūrima automobilio pakaba gali be gedimų tarnauti gana efektyviai ir ilgai. Tačiau originalios pakabos detalės kainuoja brangiai, o pigesnė detalė dažniausiai negarantuoja kokybės. Daugelio Kinijos gamintojų detalės dažnai laiko tik kelis mėnesius. Todėl daugumai vairuotojų iškyla dilema ką rinktis, nes niekas nenori patirti didelių išlaidų taisant automobilio pakabą, ar perkant jos detales. Tad, daugelio specialistų bei vairuotojų nuomone, pats optimaliausias ir efektyviausias šios problemos sprendimo būdas - kokybiška pakabos restauracija.


NORINT KOKYBIŠKOS RESTAURACIJOS, BŪTINA PASIRINKTI PATIKIMUS SPECIALISTUS

 

Tačiau, žinoma, kokybiška restauracija turi būti atlikta patikimo restauratoriaus, kuris turi aiškiai žinoti ribą, už kurios detalės restauravimas jau nebegalimas, nes jis nepagerins situacijos. Tam tikrais atvejais gali padėti tik nauja detalė. Sąžiningas ir kompetentingas meistras turi žinoti kada pigesnis variantas – pakabos restauravimas yra naudingas ir pasiūlyti jį. Paprastai patikimą restauratorių galima lengvai surasti remiantis vairuotojų rekomendacijomis.


Toks yra autoservisas „Pas Vilių“, kuris jau užsitarnavęs patikimo ir sąžiningo paslaugų teikėjo vardą ir žinomas tarp vairuotojų ne tik Kaune. Servisas tikrai yra išskirtinis tarp kitų Lietuvos autoservisų, nes dirba pagal originalią kauniečio Viliaus Petrausko sukurtą technologiją. Šios technologijos kūrėjas vienintelis Lietuvoje užpatentavo šią technologiją, o serviso atliekamų darbų standartai yra patvirtinti šalies standartizavimo institucijų. Autoservise jau nuo 1995 m. atliekama automobilių pakabų restauracija.

AUTOSERVISAS „PAS VILIŲ“ RESTAURACIJOS PROCESUS TOBULINA JAU 20 METŲ

Autoserviso direktoriaus pavaduotojo Ryčio Račkausko nuomone, daugeliu atvejų naujos pakabos net neapsimoka pirkti, nes kokybiškai restauruota pakaba tarnauja ilgiau negu nauja. Deja prireikia restauruoti ir visiškai naujų automobilių pakabas. „Mes savo darbui duodame metų arba 50 tūkstančių kilometrų garantiją“ – sako pašnekovas. Jo nuomone restauruota detalė žymiai kokybiškesnė lyginant su nauja, pirkta iš nepatikimo gamintojo. Lyginant su nauja brangia detale, restauruota yra ne tik pigiau, bet taip pat garantuojama ir kokybė. Autoserviso „Pas Vilių“ darbuotojai kokybę tikrai gali garantuoti, nes servisas dirba tik su kokybiškomis medžiagomis, kurias jo darbuotojai per 20 metų patys ir ištobulino. „Per daug metų buvo atrinktos tik pačios tinkamiausios restauracijai medžiagos“ – sako R. Račkauskas. Ir, beje, jie tai daro vieninteliai Lietuvoje. Be to, jo nuomone rankų darbas yra kokybiškesnis už pramoninį. Taip pat čia gaminamos ir visos restauruojamos detalės dalys. Kalbantis su pašnekovu bei kitais šio autoserviso darbuotojais, tikrai jauti jų šimtaprocentinį atsidavimą darbui. Šio autoserviso pasiekimai - tai pavyzdys, kad unikalius atradimus galima daryti bet kurioje srityje, nebūtinai tik aukštosiose technologijose.
Neatsitiktinai tarp autoserviso „Pas Vilių“ klientų yra žinomos didelės įmonės: „Kautra“, „Nordexpress“, „Transgesta“, „Eglaidija“, „Kesko Senukai“, „Konekesko Lietuva“, „Dojus agro“, Lytagros ŽŪB, „Pieno žvaigždės“, „Kauno tiltai“, „Kauno kranai“ bei kitos. Autoservisas taip pat teikia paslaugas beveik visų transporto priemonių vairuotojams.
Servise restauruojamos įvairių transporto priemonių pakabų detalės: lengvųjų automobilių, sunkvežimių, autobusų bei mikroautobusų, puspriekabių, vilkikų, keturračių taip pat visos žemės ūkio technikos.
„Buvome pirmieji Lietuvoje pradėję restauruoti automobilių pakabos detales: šarnyrus, vairo traukes, gumines įvores“ – sako serviso direktoriaus pavaduotojas. Dabar restauruojamos ir stabilizuojančios traukės, ir sunkiosios technikos traukės, traukių antgaliai, amortizatoriaus įvorės, vandens transporto šarnyrai.




PAKABOS RESTAURAVIMAS YPAČ AKTUALUS ŽEMĖS ŪKIO TECHNIKAI BEI AUTOMOBILIAMS, TURINTIEMS TORSIONINĘ PAKABĄ

Vieni dažniausiai besikreipiančių klientų yra ūkininkai, nes žemės ūkio technikos važiuoklės detalės yra labai brangios, tad jos restauracija jiems tikrai aktuali. „Galima sakyti, jog ūkininkai tiesiog neturi pasirinkimo – arba turi pirkti brangią detalę arba restauruoti, nes, pigi detalė greitai lūžta dėl pigaus metalo“ – sako R. Račkauskas. Žemės ūkio technikos labiausiai pažeidžiamos detalės – tai vairo traukės bei vairo traukių antgaliai. Serviso specialistai pataria, kad pradėjus gesti sunkiajai ūkio technikai, būtina pasitikrinti vairo mechanizmus bei jų sujungimus, nes jei technika suges laukuose, problema tikrai bus žymiai didesnė.
Tiek ūkininkams, tiek kitų transporto priemonių vairuotojams nebūtina atvažiuoti į servisą – jie gali (ir taip dažnai daro) atsiųsti detalę siuntų tarnybos pagalba ir tokiu pat būdu gauti jau restauruotą. R. Račkauskas atkreipia dėmesį, kad autoservisas „Pas Vilių“ už atliktas paslaugas išrašo PVM sąskaitas faktūras. Tai yra aktualu tam tikrai daliai vairuotojų.
Autoservisas taip pat turi specializuotą įrangą, skirtą torsioninę pakabą turinčios važiuoklės būklės diagnostikai ir jos remontui. Tai aktualu „Citroen“, „Peugeot“ ar „Renault“ automobiliams. Naujos detalės šiems automobiliams tikrai pareikalaus didelių išlaidų, todėl restauracija gali būti puiki alternatyva. Šių automobilių detalių restauracija – tai daug žinių ir įgūdžių reikalaujantis darbas. Specialios įrangos bei didelę darbo patirtį turinčių specialistų pagalba servisas torsioninės pakabos problemą gali išspręsti operatyviai ir kokybiškai. 



MODERNI ĮRANGA IR PATYRĘ SPECIALISTAI – TAI KOKYBIŠKO DARBO GARANTAS

Kai kurie darbai servise atliekami ypač modernia technika, pavyzdžiui ratų suvedimas atliekamas naudojantis naujos kartos 3D stendu, kuris paremtas moderniausia ratų suvedimo technologija. Važiuoklės patikra atliekama kompiuterinio stendo pagalba, todėl duomenys gaunami daug tikslesni. Amortizatorių ir stabdžių diagnostika taip pat atliekama modernia įranga.
Serviso specialistai patys gamina ir restauravimui reikalingas gumines bei plastikines dalis todėl jie gali užtikrinti jų kokybę. Šių dalių atvažiuoja pirkti ir detalių restauravimo paslaugas siūlantys kolegos. Restauruodami ar gamindami naujas detales, serviso specialistai atsižvelgia į visus originalius konstrukcinius sprendimus.
Dauguma specialistų autoservise „Pas Vilių“ dirba 16-17 ar net 20 metų, per kuriuos įgijo daug patirties todėl gali ne tik itin kokybiškai atlikti darbą, bet ir patarti iškilus problemoms, padėti pasirinkti tinkamiausią remonto būdą. Specialistai labai lankstūs savo klientams – ne tik atsižvelgia į kiekvieną konkrečią situaciją, bet ir lankstūs kainų atžvilgiu. Įmonėje dirba apie 30 darbuotojų, todėl esant tokiam dideliam būriui, klientui galima suteikti greitesnę pagalbą. Taip pat transporto priemonės apžiūrai, remontui galima užsiregistruoti ir elektroniniu paštu. Daug būsimų jaunų automechanikų šį autoservisą pasirenka praktikai atlikti, po to daugelis pasilieka ir toliau dirbti.
Kaip jau minėta, autoservise atliekama ne tik važiuoklės restauracija, bet ir visos kitos paslaugos, susijusios su transporto priežiūra bei remontu. Tai – ir stabdžių sistemos patikra bei remontas, ir ratų suvedimas, padangų montavimas, balansavimas. Taip pat atliekamas tepalų keitimas, tekinimo, virinimo darbai, tame tarpe ir stabdžių diskų te kinimas.
Autoservisas „Pas Vilių“ turi keturis filialus – du Kaune ir vieną Garliavoje, tad klientams patogu juos surasti. Čia lankosi vairuotojai ne tik iš Kauno,  bet ir iš visos Lietuvos.



V. PETRAUSKO INDIVIDUALI ĮMONĖ
„PAS VILIŲ“


Technikos g. 23, Kaunas
+370 699 45094
+370 647 81730
www.pasviliu.lt
Filialai
Ateities pl. 1, Kaunas, +370 608 02277
+370 687 36850
Draugystės g. 17, Kaunas, +370 618 05918
Vasario 16-osios g. 16-33, Garliava, +370 615 6103







  1. Automobilio pakabos restauravimas – tai pasirinkimas, padedantis sutaupyti ir turėti kokybišką detalę.
  2. Servisas „Pas Vilių“ dirba pagal originalią Viliaus Petrausko sukurtą ir užpatentuotą technologiją.
  3. Autoservise restauruojamos beveik visų transporto priemonių pakabų detalės. 
  4. Ši paslauga ypač aktuali ūkininkams, nes žemės ūkio technikai pigios detalės netinka.
  5. Servisas taip pat turi specializuotą įrangą, skirtą torsioninę pakabą turinčios važiuoklės būklės diagnostikai ir jos remontui.

 



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2019 01 23 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2019. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite