Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Automobilio remontas įmanomas kiekvienam

   2015-10-02

Ekonominio gerbūvio metais, kai naudotų automobilių pardavimas buvo aktyvesnis ir lengvesnis, dauguma vairuotojų net nesmarkiai pažeidę ar apibraižę savo automobilius, juos pakeisdavo kitais, jų neremontuodami. Šiandien, situacijai pasikeitus, vis daugiau žmonių renkasi įvairius išorinius automobilio kėbulo pažeidimus remontuoti. Tačiau kyla klausimas: kaip visa tai atlikti?
Ne paslaptis, jog vis dar vyrauja stereotipai, jog autoservisų paslaugos yra labai brangios, garažų - abejotinos kokybės, o ir garantijų niekas nesuteiks, o patys remontuoti vengia dėl įsitikinimų, jog kitiems bandžiusiems nepavyko, tad nepavyks ir man, neturinčiam nei žinių, nei įgūdžių. Tai tik mitas!
 Smulkių automobilio kėbulo remonto darbai: įmanomi kiekvienam.
Būtent tokią galimybę, dėka naujų produktų, suteikia UAB „Svydis Lietuva“, jau trečią dešimtmetį vykdanti sėkmingą veiklą ir kaupianti patirtį tiek gamintojų mokymų, tiek nuolatinio darbo rinkoje metu. Tiesa, specialistai perspėja, jei visgi automobilis buvo pažeistas stipriai ir yra įtariama, jog teks atstatyti kėbulo geometriją, tuomet, siekiant išvengti tolimesnių problemų su įvairiomis pašalinėmis vibracijomis ir kitais nesklandumais, remontuoti automobilį privalu servisuose, turinčiuose profesionalius ir šiuolaikiškus kėbulo geometrijos atstatymo stendus, atkuriančius automobilio kėbulo geometriją itin tiksliai. Taip pat, jeigu neturite laiko remontuoti automobilį pats - verčiau ieškokite profesionalios pagalbos. Nusprendusieji remontuoti automobilį patys, turi žinoti, jog dažniausi automobilio kėbulo pažeidimai yra smulkūs subraižymai (atsiradę prekybos centrų aikštelėse ar po sąlyčio su medžių ir krūmų šakomis), kuriuos lengvai galima pašalinti poliruojant. Šiam darbui galima įsigyti nebrangių elektrinių mašinėlių, kurių mėgėjiškiems darbams visiškai pakaks, arba nusipirkti žinomų gamintojų „Mirka“, 3M rinkinį, kurį sudaro poliravimo pasta, keletas šlifavimo diskelių, apklijavimo juostelė, poliravimo kempinė ir laikiklis tai kempinei, kurį galima tiesiog įstatyti į elektrinio gręžtuvo ar akumuliatorinio suktuvo gnybtus. Tačiau jeigu įbrėžimai esti gilesni, pirmiausiai vertėtų įsitikinti ar tai tik įbrėžimas lake, ir ar nėra pažeistas dažų sluoksnis, bei neįbrėžta iki pat užpildo. Tai galima patikrinti šlapiu nagu pagramdžius įbrėžimą. Spalvai nesikeičiant – tuomet įbrėžimas yra iki užpildo ir situacija tampa sudėtingesne, jai pasikeitus – įbrėžimas nedidelis ir pakaks poliravimo. Tačiau net ir šiuo atveju poliruojant nereikėtų persistengti, juk poliravimas,tai viršutinio lako sluoksnio nupjovimas, tad poliruojant itin pravartu dažnai stabdyti procesą ir vizualiai įvertinti, ar tęsti poliravimą nepavojinga dėl lako sluoksnio suplonėjimo iki minimumo. Jeigu pažeidimas yra iki užpildo, tuomet jį galima užmaskuoti, tepant atrinktus pagal spalvą dažus, o vėliau laką su kompaktiniais dažų teptukais-pieštukais. Ir po to galima poliruoti. Tačiau geresnis sprendimas: ramiai važinėti toliau, kol ant tos pačios detalės neatsiras daugiau tokio pat gylio subraižymų ir jau bus verta perdažyti visą detalę. Jei dėl daugybės įbrėžimų, kurių nebepavyksta nupoliruoti, ar dėl kitų priežasčių tenka perdažyti visą detalę neverta jaudintis. UAB „Svydis Lietuva“ parduotuvėse(esančiose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje) kvalifikuoti koloristai sumaišys aukščiausios kokybės „Spies Hecker“ ar „Challenger“ dažus, puikiai atitinkančius jūsų automobilio spalvą (tam tereikės automobilio spalvos kodo, kuro užpylimo dangtelio ir pačio automobilio, kad koloristai galėtų patikrinti, ar automobilis nebuvo perdažytas) ir užpildys aerozolinį profesionalų balionėlį bei parinks kitus profesionalios produktų linijos „Color Matic“ gaminius. Šie balionėliai pasižymi tuo, jog vienodu tolygiu spaudimu išpučia produktą be jokių spjaudymų ir pulsavimų, išvengiant kokybinių brokų. Be to, visi „Color Matic“ balionėliai turi unikalią galvutę, dėl kurios purškimo šluotą galima reguliuoti įvairiomis kryptimis ir pločiais. Siekiant sumažinti broko tikimybę iki minimumo prieš dažant ar lakuojant vertėtų pasitreniruoti ant kokio nereikalingo metalinio paviršiaus. Jeigu vis dėl to pučiant paskutinius lako sluoksnius neišvengėte broko, jį galima pašalinti atliekant poliravimo procedūrą, prieš tai keletą dienų palaukus.
Rūdys: kaip kovoti su jomis?
Savarankiškai nušveičiant ir uždažant rūdis pasiekiamas tik trumpalaikis efektas,kadangi rūdys išlieka metalo mikroporose. Siekiant efektyviai pašalinti rūdis ir iš metalo mikroporų, būtina naudoti antikorozinius (wash primer) gruntus rūgštinio pagrindo (pvz. „Spies Hecker 4075“). Arba bent jau kokybiškus rūdžių surišėjus (monomerų pagrindu– pvz. „Loctite Super Rost Killer“), neturinčius sudėtyje fosforo rūgščių, kurie užtepti ant surūdijusių paviršių, pradeda polimerizuotis – metalas bei rūdys pakeičia spalvą, susidaro stabili medžiaga, kurią per gamintojo nurodytą tam tikrą laiką būtina padengti užpildu, tuomet dažais ar antikorozinėmis dangomis, kad neprasidėtų grįžtamasis procesas. Jei detalė buvo pakankamai stipriai parūdijusi, rekomenduotina jau suremontuotą detalę, užpūsti iš vidinės pusės konservavimo vašku, kad drėgmė į suremontuotą plotą nepatektų iš abiejų pusių.Nerekomenduojama kiaurai prarūdijusių detalių remontuoti užtepant glaistu su stiklo audiniu, tokiais atvejais geriau kreiptis į meistrus, kad detalės surūdijusį plotą išpjautų ir įvirintų naujai, o po to patys galėsite atlikti visus antikorozinio padengimo ir dažymo darbus. Po pažeidimų automobilio detalei esant sulankstytai, idealu, jei tai įmanoma, ją pakeisti kita, kurią galima rasti naudotų automobilių laužynuose ir atlikti dažymo bei lakavimo darbus.Jei vis dėlto nuspręstumėte remontuoti senąją detalę, suplanuokite darbus karštuoju ir sausuoju metų laiku, nes dalis medžiagų sugeria drėgmę ir vėliau gali kilti problemų su suremontuotos detalės rūdijimų ir būtinai tarpiniuose proceso žingsniuose konsultuokitės su specialistais, siekdami išvengti tipinių brokų.
1. Prekyboje neužtenka turėti gerų produktų, todėl UAB „Svydis Lietuva“ orientuojasi į kompleksiškus dažymo sprendimus, tad šiose parduotuvėse galima įsigyti kokybiškų žinomų gamintojų produktų, gauti informacijos, patarimų su automobilių kėbulo remontu susijusiais klausimais.
2. Būdama vienintelė aukščiausios klasės dažų „Spies Hecker“ ar „Challenger“ tiekėja, „Svydis Lietuva“ siūlo ir pramoninių dažų („Nordflex“ , „Brennen“ ir „Hempel“), įvairios paskirties gruntų linijas. Čia norimus produktus įgis ne tik mėgėjai, garažų, servisų meistrai, bet ir klientai iš komercinio transporto, įvairaus metalo konstrukcijų gamybos bei žemės ūkio technikos sričių.

UAB „Svydis Lietuva“
Vilniuje: J.Kubiliaus g. 16
( Ogmios miestas, Mašinų kvartalas )
+370 615 81857
Kaune: Jonavos g. 204A, +370 37 202192
Klaipėdoje: Tilžės g. 53, +370 611 18856



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 03 27 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite