Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Automobilio širdis – patikimose rankose

   2020-11-13

Viso pasaulio gamintojai kasdien kuria ir tobulina automobilių variklius, kad jie kokybiškai ir efektyviai užtikrintų pagrindinę automobilio funkciją – nuvažiuoti iš punkto A į punktą B. Tačiau vis tobulėjanti konstrukcija kartais tampa tikru iššūkiu, kai įvyksta gedimas – ją remontuoti apsiima toli gražu ne kiekvienas meistras.

 

 

Variklio remontas – nemenka atsakomybė

Kaip pastebi bendrovės „Pro motors“ vadovas Mindaugas Grubliauskas, po savo dirbtuvių stogu surinkęs kone daugiausiai patirties turinčius automobilių variklių remonto meistrus, variklio remontas reikalauja tikrai daug atsakomybės ir kruopštumo. Atliktas nepatyrusiomis rankomis ar klaidingai, jis gali pridaryti daugybę nuostolių. „Kaip tik todėl, – išsako prielaidą M. Grubliauskas, – yra tokių variklių ir tokių gedimų, kuriuos ne kiekvienas meistras apsiima sutvarkyti. Mat tam reikia turėti ne vienerius metus patirties, o ir pats gedimo šalinimas gali užtrukti ne vieną dieną.“

 

Viso gyvenimo užsiėmimas

Kadaise pradėjęs nuo paprasto automobilių remonto meistro pareigų, M. Grubliauskas po kurio laiko įkūrė bendrovę, bei subūrė meistrų komandą, kurie kaip ir jis, nebijo iššūkių, keliamų sudėtingų variklių gedimų, o priešingai – mėgaujasi jais. Čia susirinko meistrai, turintys bent 10–15 metų patirties ir galintys papasakoti begalę istorijų apie standartinius ir nestandartinius atvejus ir sėkmingus jų sprendimus.

 

Jų pastebėjimais, dažniausiai pasitaikantis variklio gedimas, su kuriuo į dirbtuves kreipiasi automobilių savininkai, – tai tepalų nutekėjimas. Jo priežastį kartais nebūna labai jau paprasta nustatyti ir pašalinti. Tenka remontui priimti ir defektuotų variklių, kuriuos reikia visiškai perrinkti – išardyti, išsiaiškinti gedimo priežastį, ją pašalinti ir po to variklį surinkti iš naujo. „Skaičiuojant tokio remonto sąnaudas valandomis, – pasakoja meistrai, – tai gali užtrukti tris ar keturias dienas. Sudėtingesniais atvejais – ir iki poros savaičių.“ Priklausomai nuo automobilio ridos ir eksploatavimo sąlygų, variklių remontas bei techninis aptarnavimas apima daugybę darbų, kurie priklauso nuo konkretaus automobilio. Labai svarbu ar variklis remontuojamas pagal gamintojo nurodytą techninio aptarnavimo periodiškumą, ir ar laikomasi eksploatacinių medžiagų ir skysčių keitimo rekomendacijų.

 

 

Tokie gedimai nepriklauso nuo automobilio markės – į servisą atvažiuoja įvairiausių markių automobiliai. Ir dar, dažniausiai jų neįmanoma kokiu nors būdu standartizuoti: pasak „Pro motors“ vadovo, kiekvienas atvejis yra be galo individualus, ir kiekvieną sykį meistrams iškyla savotiškas iššūkis. Kaskart jie sužino apie save ir automobilius kažką naujo, neleidžiančio užmigti ant laurų ir stagnuoti. „Dėl to šis darbas ir įdomus, – juokiasi M. Grubliauskas, – tik nuolat tobulėdami ir išradingai ieškodami nestandartinių kelių mes galime išlikti tokiais pat stipriais profesionalais.“

 

Be variklių remonto, servise priimami automobiliai važiuoklės remontui bei elektros įrangos darbams.

 

Ruošia automobilius sportui

Nestandartiniai iššūkiai, kurių sočiai parūpina įvairūs sudėtingesni automobilių variklių gedimai, bei kasdieniai važiuoklės remonto darbai – tai dar ne viskas. „Pro motors“ meistrai paįvairina savo gyvenimą ir šiek tiek kito pobūdžio veikla: modifikuoja automobilius sportui. Tarp populiariausių ir plačiai Lietuvoje kultivuojamų automobilių sporto šakų galima paminėti ralį, žiedines lenktynes, krosą, rali-krosą na ir žinoma labai tarp jaunimo populiarias “Drag” lenktynes. Nederėtų pamiršti ir slalomo – tikros autosporto mokyklos, bei neseniai į automobilių sporto šeimą įsijungusios 4X4 šakos. Į dirbtuves atvažiuojančių automobilių, ruošiamų įvairioms lenktynėms, savininkai meistrams dažniausiai kelia variklio galios didinimo ir turbinų įrengimo užduotis. Nepriklausomai nuo automobilio modelio ir markės, nuo to, ar jis senas ar naujas, – šios operacijos leidžia padidinti ruošiamo lenktynėms automobilio variklio išduodamų kilovatų skaičių kone dvigubai. O jau kartu su galios padidėjimu tampa aktualūs ir efektyvesni stabdžiai bei automobilio svorio santykis su naująja galia.

 

„Šiai paslaugai jau pas mus atvažiuoja ir retesni automobiliai, – pripažįsta bendrovės vadovas. – Niša gana siaura, bet mes jau turime užsidirbę šiokią tokią reputaciją, tad tokie užsakymai jau yra tapę daugiau ar mažiau kasdienybe. Visąlaik turime vieną ar dvi mašinas „turbinimui“.“

 

Sparčiai išsiplėtę Kaune, neseniai “Pro motors” atsidarė antras dirbtuves šalia miesto, tad klientų srautą tapo lengviau paskirstyti. Geriems meistrams nereikia nė reklamos – apie tai liudija vien jau tas faktas, kad „Pro motors“ servisas, niekur ypatingai neskelbdamas apie šias paslaugas, visgi per atsiliepimus iš lūpų į lūpas autosporto mėgėjų rekomenduojamos taip gerai, kad jiems niekad nepritrūksta užsakymų. O atlikus užsakymus – nepritrūksta naujų patenkintų klientų atsiliepimų.

 

 

MB “PROMOTORIKA”

A. Juozapavičiaus pr. 34a, Kaunas

Garažų g. 1, Narėpai, Kauno r.

Tel. +370 602 69243

El. p. info@promotors.lt

www.promotors.lt

 



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 04 19 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite