Įsigijęs naudotą automobilį, kiekvienas vairuotojas kurį laiką stebi, ar neišlįs paslėpti gedimai. Ką daryti, jei automobilis netraukia, gęsta, dūmija, jūs važinėjate iš vieno serviso į kitą, o meistrai skėsčioja rankomis ir nieko neranda? Kas atsitiko? Apie tai pasakoja autoserviso Autojosta vadovas Tomas Jocas.
 

 

 

Kokių staigmenų galite tikėtis įsigiję naudotą automobilį?

Naudotų automobilių pirkėjai supranta su pirkiniu susijusias rizikas ir, kiek įmanoma, susipažįsta su automobilio technine būkle. Įsigijus automobilį, belieka tiesiog stebėti, ar nepasirodys paslėpti gedimai.

 

Šiandien, vairuotojai dažnai susiduria su situacija, kai automobilis netraukia, gęsta, sunkiai užsiveda, o meistrai gedimo neranda. Tokiais atvejais, susiduriama su delikačia apgaulės forma – variklio valdymo bloko perprogramavimu, kuris leidžia kurį laiką paslėpti automobilio defektus ir klaidas.

 

Valdymo bloko perprogramavimas – kas tai?

Gamykloje, automobilio valdymo blokas užprogramuojamas rodyti 200 ir daugiau gedimų. Ką daryti, jei pardavimui skirtame automobilyje atsiranda gedimas?

 

Pašalinti gedimą yra brangu, todėl nesąžiningi pardavėjai kartais pasinaudoja kitu keliu – perprogramuojamas variklio valdymo blokas, pašalinant, arba išprogramuojant, tam tikrus gedimus. Gedimai niekur nedingsta, bet tampa nematomi.

 

„Nematomas“ gedimas – galvos skausmas vairuotojui

Blogiausias dalykas, susijęs su variklio valdymo bloko perprogramavimu, yra tai, kad šis dalykas dažnai tiesiog nepastebimas.

 

Klaidos tampa nematomos – panelėje neužsidega įspėjamosios lemputės, klaidų neaptinka ir diagnostinė aparatūra. Vairuotojas jaučiasi patekęs į spąstus – automobilis stringa, sunkiai užsiveda, netraukia, dūmija, o servisų meistrai skėsčioja rankomis – nerandame jokio gedimo.

 

Ką daryti įtarus, kad jūsų automobilyje perprogramuotas variklio valdymo blokas?

Jei užsukote pas vieną, pas kitą meistrą, o jie neranda gedimo – tai signalas, jog gana gaišti laiką bei pinigus ir metas patikrinti valdymo bloką.

 

Kreipkitės į specialistus, t.y. į autoservisą, kuris turi specializuotą įrangą, su kuria galima nuskaityti ir modifikuoti valdymo bloko informaciją. Nesumaišykite su paprasta diagnostine įranga – ji tokių dalykų nefiksuoja.

 

Jei jūsų spėjimai pasitvirtins, specialistai atkurs gamyklinius parametrus, o tada bus nesudėtinga diagnozuoti ir pašalinti gedimus.

 

MB Autojosta užsiima dyzelinių variklių diagnostika, remontu bei aptarnavimu, atlieka valdymo bloko informacijos nuskaitymą, modifikaciją bei gamyklinių parametrų nustatymą. Servise taip pat atliekami kiti remonto darbai – CR purkštukų patikra, dyzelinių variklių kuro sistemos diagnostika bei aptarnavimas, CPU programavimas, elektrinės dalies priežiūra, smulkūs važiuoklės darbai ir kt.

 

 

 

MB „AUTOJOSTA“

Elektrėnų 10B, Kaunas

Tel: +370 635 50457,

      +370 678 27713

El. p. autojosta@gmail.com

www.autojosta.lt

 

 

 
 Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/automobilis_stringa_o_meistrai_neranda_gedimo_priezastis_gali_buti_paprasta/
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos.