Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA PAIEŠKA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI KARJERA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Automobilių dalių pirkimas internetu – kaip neapsigauti?

   2018-10-11

Šiais laikais automobilių dalių prekyba internetu jau nieko nebestebina – tai lengva ir greita. Deja, užsakinėjant automobilių dalis internetu, galima padaryti ne vieną brangiai kainuosiančią klaidą. Apie tai, kaip išvengti nuostolių įsigyjant automobilių dalis virtualioje parduotuvėje, papasakojo automobilių dalių prekybos įmonės „Hibdeta“ vadovas Arūnas Januška.


LENGVA SUKLYSTI

Išpopuliarėjus prekybai internetu, tapo paprasta elektroniniu būdu užsakyti net automobiliodetales. Tačiau, anot A. Januškos, užsakinėjant automobilio detales internetu, būtina turėti daugiau informacijos, negu tik markė, automobilio pagaminimo metai ir variklio galia:
„Per savo darbo praktiką pastebėjau, kad tos pačios markės automobiliams yra suteiktas ne vieno tipo variklio kodas, todėl užsakinėjant detales internetu, būtina atkreipti dėmesį į savo automobilio kėbulo numerį, kuris ir apsprendžia variklio kodo numerį. Automobilio pagaminimo metai tam įtakos neturi“, – pokalbį pradėjo „Hibdeta“ vadovas.
Anot pašnekovo, daug lietuvių šiuo metu perka amerikietiškus automobilius. Paprastai jie mano, kad tai toks pats automobilis, kaip ir eksploatuojamas Europoje. Deja, pasak A. Januškos, tik maža dalis gamintojų turi tokią pačią variklių gamą.
„Deja, nutinka taip, kad nepasitikrinę, kokios dalies – europietiškos ar amerikietiškos – jiems reikia, žmonės dažnai suklysta ir patiria nemažai nuostolių“, – tikino „Hibdeta“ įkūrėjas.


SUMOKA DVIGUBAI

A. Januškos teigimu, dažnai nutinka, kad netinkamas detales įsigijęs asmuo nudega dvigubai:
„Na pavyzdžiui, tokia situacija. Žmogus pagaliau sulaukia savo detalių. Atsiėmęs jas, jis važiuoja pas automobilių meistrą, o šis pasako, kad detalės netinka. Ką tada daro žmogus? Tiesiog įsigyja detales iš automobilių meistro. Ne paslaptis, kad automobilių meistrai prekiauja detalėmis, kurių kaina viršija didmenininko rekomenduojamą kainą maždaug 20-40 proc.“, – pasakojo pašnekovas.
Taip pat A. Januška patarė lėtai apžiūrėti prekės pakuotę, prieš ją atidarant, ypač jei auto mobilių dalis siunčiatės ne iš Lietuvos svetainių (lietuviškas svetainės pavadinimas dar nereiškia, jog ji – Lietuvos įmonė, atkreipkite dėmesį į kontaktus).
„Patikrinkite, ar prekės brūkšninis kodas nėra užklijuotas ant pakuotės atidarymo vietos. Jei yra būtent taip, ypač jei dvejojate, ar detalė Jums tiks, rekomenduojame pakuotę atidaryti kitoje vietoje. Detalių tiekėjai mėgsta prekės brūkšninį kodą priklijuoti ties ta vieta, kur atsidaro prekės dėžutė, todėl išimant detalę iš dėžutės, brūkšninis kodas dažniausiai sugadinamas. Tačiau klientas to nežino ir jei detalė netinka, siunčia ją atgal užsienio tiekėjui. Po kurio laiko detalė vėl atkeliauja pirkėjui, ko priežastis – sugadinta pakuotė. Rezultatas – ne tik patiriamas nuostolis dėl netikusios detalės, tačiau papildomai tenka sumokėti ir už detalių siuntimą“, – teigė specialistas.




SUKŪRĖ SPECIALIĄ PROGRAMĄ

Anot A. Januškos, lietuvių automobilių salonams ir internetinėms parduotuvėms gražinti prekę yra daug paprasčiau – tereikia turėti čekį ar sąskaitą, todėl pašnekovas siūlo detales įsigyti iš tautiečių – taip sutaupysite laiko ir pinigų.
Tam, kad būtų lengviau rasti reikiamas detales, įmonė „Hibdeta“ sukūrė specialią protingos paieškos sistemą, kuri suvedus automobilio kėbulo numerį, automatiškai pateikia reikiamas detales:
„Į šią programą investavome daug resursų, todėl ji gana tiksliai parenka automobilio detales pagal jo modifikacijas. Tokiu būdu sutaupome tiek kliento laiką, tiek pinigus. Siekiame savo klientams pasiūlyti vienas geriausių automobilių dalių kainas šalyje, – pasakojo įmonės vadovas.


RAGINA DAU
GIAU BENDRAUTI

A. Januška taip pat teigė, kad jei klientas nepasitiki savo jėgomis, gali drąsiai skambinti į įmonę ir problemą spręsti kartu su kvalifikuotų darbuotojų pagalba:
„Taip pat, jei darydamas užsakymą, klientas nėra įsitikinęs savo jėgomis, laisvoje eilutėje jis gali pažymėti, kad norėtų, jog jo užsakytos detalės būtų patikrintos. Tai matydami, mes jas patikriname ir jei viskas gerai, užsakymą vykdysime, o jei yra netikslumų, susisieksime. Taip pat skambinti verta ir neradus detalės. Mes galime pasiūlyti didesnį asortimentą, negu jis rodomas mūsų internetinėje svetainėje, kadangi iš 16-os mūsų tiekėjų 5 dideli sandėliai neatskleidžia savo sandėlio kiekio“, – teigė „Hibdeta“ vadovas.



UAB „HIBDETA“
Parduotuvė Garšvės g. 3A, Kaunas
Mob.: +370 602 90071
El.p.: info@hibdeta.lt
Parduotuvė Vandžiogalos g. 11, Kaunas
Mob.: +370 602 90052
El.p.: parduotuve@hibdeta.lt
www.hibdeta.lt

 





Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2019 08 22 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2019. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite