Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA PAIEŠKA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI KARJERA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Automobilių remontas: kaip už tą patį gedimą nemokėti

   2018-10-10

Lietuvoje registruotų automobilių skaičius jau seniai viršijo milijoną. Tačiau net ir kruopščiai prižiūrima transporto priemonė vieną dieną gali „užsispirti“ ir nebevažiuoti, o jos remontui gali prireikti ne tik patyrusio automechaniko, bet ir naujų detalių.

TAUPUS NESUTAUPO

Be abejo, kiekvienam norisi, kad automobilio remontas pareikalautų kuo mažiau finansinių sąnaudų. Tačiau „AVservis“ direktorius Aivaras Vygantas teigia jau seniai įsitikinęs, kad taupiam žmogui už savo automobilio remontą tenka susimokėti net kelis kartus. „Daugelis žmonių sugedusias automobilių detales keičia dar veikiančiomis, bet naudotomis. Taip, tai kainuoja pigiau, tačiau garantuoju, kad po tokio remonto automobilio savininkas netrukus vėl lankysis autoservise. Naudotos detalės dažniausiai jau būna paveiktos aplinkos veiksnių, todėl nepatvarios ir negali ilgai tarnauti“, – sako automechanikos specialistas.

Vis tik jis sutinka, kad tokia taisyklė galioja ne visais atvejais. Tarkime, naujas valdymo blokas vidutiniškai kainuotų apie pusantro tūkstančio eurų, o naudotas apie du šimtus. „Šiuo atveju naudingiau būtų įsigyti naudotą valdymo bloką. Tačiau naudotas daviklis ilgai netarnaus, beveik esu įsitikinęs, kad kiek daugiau nei po mėnesio mašina vėl bus atvaryta į autoservisą. Naujas daviklis kainuoja apie 100 eurų, o naudotas – apie 20. Kažkam toks skirtumas yra didelis, bet įvertinus tai, kad naudota detalė tarnaus trumpai, toks taupymas yra neracionalus“, – sako A. Vygantas.

Jis sutinka, kad nauja to paties gamintojo detalės kaina kai kuriais atvejais gali būti per didelė, tačiau ši problema yra išsprendžiama kitais būdais. „Aš pats važinėju jau nenauju „Mercedes“ markės automobiliu. Prireikus naujos detalės už originalią sumokėčiau labai daug, todėl aš renkuosi kito gamintojo naujas detales. Kadangi „Mercedes“ yra vokiečių gamintojas, tai ir detalių žvalgausi pas kitus šios šalies gamintojus, tarkime „Siemens“ ar „Bosch“. Tokiu būdu aš automobilio problemą išsprendžiu už adekvačią kainą, sutaupydamas kartais net dvigubai ir man nereikia už tą patį gedimą mokėti kelis kartus“, – sako A. Vygantas.





AUTOSERVISAI UŽVERSTI AMERIKIETIŠKAIS AUTOMOBILIAIS

Prekiautojai automobiliais pastaruoju metu naudotus automobilius perka aukciono būdu iš JAV. Net ir įvertinus jo parsigabenimo į Lietuvą sąnaudas, pardavėjas išlošia daugiau, nei už Europoje įsigytą naudotą transporto priemonę.

Tačiau net ir tuo atveju, jei automobilis neturi rimtų defektų, autoserviso aplenkti jam nepavyks, jis turi būti parengtas Europos rinkai pagal galiojančius reikalavimus. „Amerikietiški automobiliai neturi posūkių, užpakalinio rūko žibintų, todėl reikia juos sumontuoti. Be to, priekiniai žibintai šviesą skleidžia tiesia linija, o tai gali apakinti priešais važiuojančio automobilio vairuotoją. Todėl žibintus reikia suprogramuoti taip, kad jie šviesą skleistų 45 laipsnių kampu“, – sako A. Vygantas.

 


UAB „AVSERVIS“
Direktorius Aivaras Vygantas
Tel.: +370 603 90033
El. p.: info@avservis.lt

 





Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2018 10 16 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2018. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite