„Continental“ grupei priklausantis, dinamiškai augantis pasaulinis automobilių priežiūros tinklas „Best Drive" plečia savo veiklą - Lietuvoje atidarytas trečiasis „Best Drive“ techninis centras. Plačią paslaugų gamą teikianti automobilių aptarnavimo vieta skirta vertinantiems gaminių ir paslaugų kokybę, kurią užtikrina aukščiausios kvalifikacijos meistrai, moderni įranga, aukščiausios klasės gaminiai.

Prieš 16 metų Vokietijoje veiklą pradėję „BestDrive" servisai Europos ir Azijos šalyse šiandien turi daugiau nei 2200 padalinių. „Best Drive“ tinklo veiklios pradžia Lietuvoje – bendras susitarimas su automobilių servisų ir autodetalių parduotuvių tinklu JUTA. Pirmas „BestDrive“ tinklo automobilių techninės priežiūros centras 2020 m. buvo atidarytas Vilniuje, JUTA patalpose, po to Jonavoje ir Prienuose. Planuojama kiekvienais metais Lietuvoje atidaryti dar apie 2-3 naujus „Best Drive“ centrus.
„Continental“ „Best Drive“ ženklo servisams suteikia ne tik žinomą prekinį ženklą bet ir visokeriopą pagalbą gerinant paslaugų kokybę bei klientų aptarnavimą. Glaudus ryšys su gamintoju suteikia vertingas žinias bei įžvalgas apie rinkos tendencijas, technologijas bei automobilių technines charakteristikas. „Best Drive“ servisai turi galimybę pamatyti rinką bei jos perspektyvas iš daug platesnio gamintojo akiračio, kuris yra gerokai toliaregiškesnis nei vietinės rinkos analizė.

Nuolatinis tobulėjimas bei savistaba taip pat yra neatsiejama kokybiškų paslaugų teikimo dalis. Šią galimybę suteikia nuolatiniai auditai, kurių metu vertinamos teikiamos paslaugos, numatoma ką reikia keisti ir gerinti. „Best Drive“ tinklas yra sukurtas tam, kad „Continental“ produkciją rinkoje atstovaujančių automobilių techninių priežiūros centrų aptarnavimo lygis būtų kiek įmanoma aukštesnis.
Klientus labiausiai traukia tvarkinga, jiems draugiška aplinka, įvairių paslaugų pasiekiamumas vienoje vietoje, galimybė operatyviai gauti reikalingą konsultaciją, informaciją bei greitai išspręstas problemas. Kiekvienas apsilankymas „Best Drive“ bus užfiksuotas automobilio istorijoje, kliento automobilio istoriją visada bus galima sekti tinkle įdiegtose IT sistemose. Ryšys su klientu „Best Drive“ tinklo servisuose yra nuoseklus, t.y. jei į eilinį servisą žmogus važiuoja tik tada, kai automobilis sugenda, tai bendravimas su „Best Drive“ tinklo centrais bus panašus į bendravimą su draudimo bendrovėmis – juk nereikia rūpintis, ar ne laikas pratęsti automobilio ar buto draudimą – bendrovės tiesiog informuoja apie tai. „Best Drive“ tinklo centrai klientų automobiliais rūpinsis dažniau ir intensyviau, nei iki šiol buvo įprasta.
Oficialus padangų atstovas visoje Lietuvoje:
Jiezno UAB JUTA
www.juta.lt
info@juta.lt
+370 700 55880
|