Visi esame matę parduotuvėje pypsinčius prekių skaitytuvus. Visi pažįstame brūkšninius kodus ant prekių pakuočių. Tačiau, net ir gamybos specialistai ne visada žino, jog brūkšninių kodų taikymas gamybos įmonėje ženkliai palengvina darbą ir padeda efektyviai valdyti resursus.
Kokia brūkšninių kodų sistemos nauda įmonei?
Brūkšninių kodų sistema - tai daug daugiau nei prekių pajamavimas skaitytuvų pagalba bei greita atsargų inventorizacija, naudojant brūkšninių kodų skaitytuvus ir kaupiklius. Skanerių pagalba galima greitai formuoti įvairiausius vidaus dokumentus – medžiagų perkėlimus įmonės viduje, nurašymus, gamybos operacijų paskyras, užpajamavimus iš gamybos ir t.t. Taupomos darbo sąnaudos, išvengiama klaidų, informacija ateina realiame laike, galima naudoti elektroninius vidaus dokumentus. Prekių „lokacija“ arba buvimo vieta leidžia tuojau pat atsakyti į klausimą – kur saugomos žaliavos, kur šiuo momentu randasi pusgaminiai ar gatavi gaminiai. Prekių „lokacija“ – tai brūkšninis kodas priklijuotas prie sandėliavimo vietos. Perkeliant žaliavą, yra nuskaitoma nauja saugojimo vieta. Jūs visados žinosite, kas ir kur randasi. Žinosite realų prekių bei žaliavų kiekį sandėlyje, taip galėsite išvengti per didelio apyvartinių lėšų užšaldymo bei gamybos trikdžių dėl nepakankamo žaliavų kiekio.
Didžiausią efektą duoda brūkšninių kodų taikymas gamybos cechuose. Ši sistema yra pilnai adaptuojama įmonės poreikiams. Ją paprasta naudoti, tereikia naudotis brūkšninių kodų skaitytuvu. „Gintaro baldai“ jau nebeįsivaizduotų savo gamybos proceso be brūkšninių kodų sprendimų gamybos cechuose. Brūkšniniai kodai naudojami visoje gamybos operacijų grandinėje. Taip užtikrinama, kad ruošinys pateks į reikiamą komplektą, tai ypatingai aktualu gaminant gaminius pagal individualius užsakymus. Darbuotojas ceche nuskaito gamybinės operacijos brūkšninį kodą ir brūkšninį kodą ant savo kortelės. Tokiu būdu realiu laiku galima kontroliuoti gamybos eigą ir staklių apkrovimą bei darbuotojų našumą. Diegiant pilną įmonės resursų valdymo sistemą ši informacija gali būti apjungiama su motyvacijos sistema ir atlyginimų skaičiuokle.
ESPA paslaugos - ką gali duoti šiuolaikinės technologijos?
„Laromos“ ESPA produktų linija - tai šiuolaikinės technologijos įmonės darbo palengvinimui. ESPA technologijos didina darbo našumą, kurios šiai dienai tampa tiesiog būtinybe. Viena paslaugų - tai automatiniai važtaraščiai tarp bendradarbiaujančių įmonių. Kartais sudėtingas technologijas naudojančios įmonės pajamavimo važtaraščius vis dar įvedinėja ranka. ESPA paslauga leidžia tiekėjo važtaraštį automatiškai importuoti į savąją apskaitos programą. Jei jūs tiekiate prekes konsignacijos pagrindu, tai per ESPA sistemą galite gauti ataskaitą, kiek jūsų prekių šiai dienai parduota partnerių įmonėje. Mūsų klientų mėgiamiausia paslauga - „automatinė kainų apklausa“. Jos pagalba apklausiant keliolika tiekėjų užtenka užpildyti keletą eilučių programoje. Programa pati surenka atsakymus iš elektroninio pašto ir pateikia vadybininkui paruoštą suvestinę. Ši apklausos sistema padeda operatyviai reaguoti į rinkos kainas ir to pasekoje taupyti didžiules lėšas. Taipogi, galimi automatiniai skolų priminimų ir komercinių pasiūlymų rengimo modeliai, bei dar daug kitų paslaugų. ESPA paslaugos - tai XXI a. Jūsų įmonėje.
Maksimalus rezultatas minimaliomis sąnaudomis
UAB “Laroma“, kartu su partneriais, jau eilę metų diegia sprendimus įmonėse, padėdama gamybinėms įmonėms spręsti savo problemas technologijų pagalba. ADVANCED BARCODE SOLUTIONS ir ESPA sprendimai – tai testas įmonei,- ar ji jau atėjo į dvidešimt pirmą amžių, ar vis dar gyvena dvidešimtajame. Šalia įprastos 1D brūkšninių kodų technologijos atsirado ir naujesnės technologijos - 2D brūkšninių kodų ir RFID technologijos. Šios, bei kitos technologijos, turi begalę galimybių ir sprendimų. UAB „Laroma“ specialistų tikslas - pasiūlyti įmonei sprendimą, kuris padėtų pasiekti maksimalų rezultatą minimaliomis sąnaudomis. Efektyviai parenkami valdymo sprendimai, save atperka nuo mėnesio iki trijų mėnesių laikotarpyje. Šie sprendimai yra prieinami tiek mažoms, tiek didelėms įmonėms. Pagal įmonės dydį ir poreikius parenkama sistema, galinti kainuoti nuo kelių iki keliasdešimties tūkstančių litų. Gali būti diegiami atskiri sistemų moduliai, kurie suderinami su jau esančiomis sistemomis, taip pat vykdomas pilnas įmonės resursų valdymo ir apskaitos sistemos diegimas. Mūsų resursų valdymo sprendimus jau pasirinko daugiau nei 20 didžiųjų Lietuvos gamybos ir statybos įmonių.
1. Brūkšninių kodų sistemos pagalba galima formuoti įmonės vidinius dokumentus, nustatyti prekių buvimo vietą, vykdyti gamybos proceso kontrolę, kontroliuoti prekių bei žaliavų kiekius.
2. Didžiausią efektą duoda brūkšninių kodų taikymas gamybos cechuose.
3. ESPA pagalba galima automatiškai siųsti ir importuoti tiekėjų važtaraščius į įmonės apskaitą, sekti prekių pardavimus konsignacijos pagrindu, vykdyti automatinę tiekėjų apklausą, darbą su skolininkais bei daugelį kitų funkcijų.
4. Efektyviai parenkami valdymo sprendimai, save atperka nuo mėnesio iki trijų mėnesių
laikotarpyje.
UAB „Laroma“ IT skyriaus vadovas
Gintaras Žitkauskas
Raudondvario pl.93, Kaunas
+370 689 60200,
gintaras@laroma.lt
http://espa.laroma.lt