Kondicionierius – vienas populiariausių komforto įrenginių automobilyje, ypač mėgstantiems ilgas keliones už miesto karštomis dienomis. Tačiau bėda – kondicionieriai taip pat genda. Kartais, neieškoję problemos, servisai siūlo kondicionierių keisti nauju. Neskubėkite to daryti! Profesionalūs meistrai ras Jums palankų sprendimą!

Kompresorius yra viena brangiausių kondicionavimo sistemos dalių, tačiau netinkamai ar visai neprižiūrimas, jis sugenda. Didžiausios išlaidos būna, kai jį reikia keisti nauju. Tačiau, Gediminas Enčeris, besispecializuojantis automobilių remonto srityje išskiria 8 pagrindines kondicionierių gedimo priežastis: 1. trūksta šaldiklio alyvos arba jos buvo užpildyta per daug; 2. vidinė korozija; 3. nereguliariai keistas sausintuvas; 4. užsikimšusi kondicionieriaus sistema – sausintuvas arba vožtuvas; 5. montuojant naują kompresorių netinkamai arba visai neišplauta sistema; 6. sankabėlės elektros problema; 7. sugedęs kompresorius; 8. galimai sugadinti kiti A/C komponentai. Profesionalių „Autobrastos“ meistrų komandai vadovaujantis specialistas G. Enčeris primena, jog reikia pasirūpinti, kad senas oksidavęsis tepalas būtų laiku pakeistas, nes jame esantys nešvarumai, mažiausi detalių gabalėliai, ar metalo dulkės gali sugadinti kondicionierių. „Autobrastos“ meistrai pirmiausiai atlieka profesionalią kondicionieriaus sistemos diagnostiką: patikrina sistemos sandarumą, tuomet kompresorių, šaldiklį ir jungties diržą. Pagal rastus trūkumus nustato problemą ir imasi ją taisyti.
Pavyzdžiui, vieni dažniausių gedimų būna susiję su vidine korozija – visi kondicionieriaus vamzdeliai yra aliuminiai, o nuo didelių temperatūros skirtumų susidaro kondensatas, vamzdeliai surūdyja ir prakiūra. Šį poveikį iš dalies galite sumažinti, kelias minutes prieš kelionės pabaigą išjungdami kondicionierių.
Taip pat dažnas gedimas – kondicionieriaus kondensatoriaus problemos. Jos būna dvejopos - arba kondicionierius nepasileidžia (įsitikinkite, ar sistemoje yra pakankamas kiekis freono), arba pasileidžia, bet sistemoje nesusidaro slėgis. Profesionalūs meistrai visas jas sutvarko ir tik kraštutiniu atveju siūlo keisti kitu (nauju arba dėvėtu).
Netinkamai išplauta sistema labai dažnai tampa kondicionieriaus kompresoriaus gedimą lemiančia  riežastimi. Patikimi servisai prieš montuodami naują kompresorių, atidžiai, tik su rekomenduojamomis priemonėmis išplauna kondicionieriaus sistemą, pašalindami seną tepalą ar mažiausias metalo drožles. Atlikus šiuos veiksmu, būtina pašalinti plovimo skysčio likučius, nes net mažiausias jo likutis sistemoje vėl sugadins naujai supiltą tepalą ir sąlygos paties kompresociaus neveikimą.
Taigi, norėdami užtikrinti ilgalaikį sėkmingą kondicionieriaus veikimą automobilyje, svarbu tinkamai prižiūrėti automobilio kondicionierių. Užsukite į „Autobrastos“ servisą profilaktinei apžiūrai ar tik pajutę, jog kondicionierius vėsina silpniau, taip išvengsite rimtų gedimų ir karštomis dienomis mėgausitės komfortiška kelione.

UAB „AUTOBRASTA“
Brastos g. 6, Kaunas
+370 61615455
info@autobrasta.lt
www.autobrasta.lt

1. Tinkama kondicionieriaus priežiūra:
2. laiku pakeisti tepalą, kad smulkios dalelės nepažeistų kondicionieriaus dalių;
3. vidinę koroziją atitolinsite, jei kelias minutes prieš kelionės pabaigą išjungsite kondicionierių;
4. kad kondicionieriaus kondensatorius veiktų tinkamai, užtikrinkite, kad sistemoje visuomet būtų reikiamas kiekis freono.

 
 Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/dazniausi_kondicionieriaus_gedimai_ir_budai_ju_isvengti/
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos.