Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

DPF ir EGR – šalinti ar palikti?

   2018-10-10

Užsikišęs suodžių filtras? EGR vožtuvo gedimai? Dažnai pasitaikančios problemos? Apie jas kalbame su Kaune įsikūrusios įmonės „Vimota“ vadovu.

DPF FILTRO VALYMAS AR KEITIMAS?

Automobilių remonto įmonės „Vimotos“ vadovas Vitoldas Jurkonis sako, jog dažniausiai apie užsikišusį suodžių filtrą praneša variklio kompiuteris prietaisų skydelyje uždegdamas DPF ženkliuką. „Būna atvejų, kai neuždegamas ženkliukas ir jaučiamas variklio galingumo sumažėjimas – tai vienas iš pirmųjų požymių, jog suodžių filtras užsikišo“, – aiškina jis. Užsikišęs suodžių filtras gali pridaryti žalos, jis gerokai trumpina turbinos tarnavimo laiką. V. Jurkonis pasakoja, kad besikemšantis filtras priverčia variklio kompiuterį dažniau daryti regeneracijas DPF, todėl labia dažnai pradeda kilti variklio tepalų lygis, kuris priveda prie variklio „užkalimo“. Naujas suodžių filtras kainuoja apie 2000 eurų, tiesa, jo tarnavimo laikas bus trumpesnis nei pirmojo, kuris jau buvo automobilyje nuo jo pagaminimo dienos. Jei neketinate pirkti naujo filtro, „Vimotos“ vadovas rekomenduoja šalinti senąjį. Anot jo, filtro valymas gali būti neveiksmingas. „95% filtro valymo atvejų per pusę metų baigiasi tuo, kad jis vis tiek užsikemša, nes filtro valymo metu nepašalinama jo užsikimšimo priežastis“, – teigia jis.


EGR VOŽTUVO GEDIMAI

EGR vožtuvas reguliuoja oro srautus variklyje. Sugedęs EGR gali užkimšti DPF. „Kai sugenda EGR atsidarymo padėtyje – tokiu atveju būna netiksliai apskaičiuotas oro srautas ir paduodamo kuro kiekis. Variklis išskiria pernelyg daug suodžių, kurie keliauja į DPF ir dažniausiai taip šis pabaigia gyvenimą“, – sako „Vimotos“ vadovas. Anot jo, Išprogramuotas EGR jau daugiau niekada nekels su juo susijusių problemų ir daugiau niekada nesikaups toks didelis suodžių kiekis išsiurbimo kolektoriuje. O ar žinojote, jog vairuoti automobilį su blogai funkcionuojančiu EGR yra pavojinga gyvybei? „Buvo ne vienas atvejis, kai vykdant kito automobilio lenkimą variklio kompiuteris užfiksavo EGR gedimą ir įjungė avarinį režimą, tai reiškia daugiau nei per pusę sumažėjusį galingumą. Tokiu atveju gali nepavykti įvykdyti sėkmingo lenkimo ir tektų grįžti atgal į savo eismo juostą, o ji jau gali būti užimta...“ – pasakoja V. Jurkonis.


AUTOMOBILIO GALINGUMO DIDINIMO NAUDA

„Vimota“ taip pat atlieka automobilių galios didinimą – variklio čipavimą. „Galingumo didinimas naudingas tuo, kad vairuotojas jaučiasi žymiai saugiau kelyje, ypač lenkimo manevro metu, nes lenkimas sutrumpėja net iki 2 sekundžių ir 90% mūsų apklaustų klientų pasakoja, kad jų automobiliai sutaupo net iki 1 litro dyzelino!”, – Sako „Vimotos“ direktorius. Tačiau yra ir tam tikrų apribojimų. „Automobiliams, kurie turi dar galiojančią gamyklinę garantiją, rekomenduojame to nedaryti, ir sulaukti, kol baigsis garantinis laikotarpis”, – įspėja V. Jurkonis.

 


 

„VIMOTA“
Taikos pr. 94P, Kaunas
Tel.: +370 668 46682
El. p.: vimota.chip@gmail.com
www.vimota.lt

 



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 04 19 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite