Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA PAIEŠKA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI KARJERA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Į servisą – dažniau, sąskaitos – mažesnės

   2012-09-26

Kiekvienam vairuotojui rūpi, kaip sumažinti automobilio remonto sąskaitas. Ekspertai rekomenduoja kai kurias gana paprastas taisykles, kurių derėtų laikytis.

Dažnas vairuotojas savo automobilį eksploatuoja nekreipdamas dėmesio į nedideles smulkmenas. Paprastai  vėliau remontas kainuoja daug. Tad vienas iš esminių remonto sąskaitų mažinimo būdų yra nuolatinis tinkamos techninės būklės palaikymas.
„Labai dažnai pas mus atvyksta klientai, kurie skundžiasi, kad jau nebegali važiuoti dėl automobilio pakabos keliamo triukšmo, - pasakoja Aivaras Asakavičius, J.Smailienės įmonės „Gerautus“ serviso vadovas. - Patikrinus dažnai randame daugybę gedimų, kuriuos būtina pašalinti, jei norima toliau tinkamai eksploatuoti automobilį. Tokiu atveju remonto sąmatos susidaro tikrai nemažos“.
Pasak pašnekovo, receptas, kaip sumažinti šias sąmatas, gana paprastas - automobilį tiesiog užtenka nuolat patikrinti, reguliariai atlikti techninę priežiūrą. Juk laiku pastebėjus suplyšusias amortizatorių apsaugas, užtenka pakeisti tik jas. To neatlikus laiku, vėliau tenka keisti ir pačius amortizatorius, o tai jau papildomai didina remonto sąskaitą. Juk ją buvo galima apriboti iki minimumo, laiku sutvarkius, atrodytų, tokį nedidelį ir nereikšmingą gedimą. O jeigu dar ir su netvarkingais amortizatoriais pasivažinėsime – sukelsime didesnių problemų kitiems pakabos elementams. Juk jie turės dalinai perimti amortizatorių darbą, tad ir tenkanti apkrova bus žymiai didesnė, nei jiems buvo numatyta konstruktorių. Tai reiškia, kad automobilio vairo traukės, traukių antgaliai, šarnyrai, stabilizatoriai žymiai greičiau dėvėsis.
„Tas pats galioja ir kitiems automobilių pakabos elementams, - pasakoja pašnekovas. - Kaip pavyzdį galima pateikti „Audi“ koncerno  naudojamą pakabą, kur priekinėje dalyje naudojama daugiasvirtė sistema. Pradėjus klibėti vienai svirčiai, visa apkrova yra perkeliama sveikosioms, taip sumažinant sveikų svirčių tarnavimo laiką. Tad laiku nesuskubus sutvarkyti klibančios svirties, greitai teks keisti jau nebe vieną, o kelis pakabos elementus. Dažnai rekomenduojama vienu metu pakeisti kelis elementus vien tam, kad nereikėtų po kelių mėnesių vėl grįžti į remonto dirbtuves ir keisti, atrodytų, dar visai neseniai buvusių gerų detalių, ar netgi blogesniu atveju – ir jau pakeistų prieš tai“.
Svarbu išsirinkti patikimą servisą, kuris rūpintųsi jūsų transporto priemone. Į ką reiktų atkreipti dėmesį renkantis autoservisą?
„Pirmiausia reikėtų pasidomėti buvusių klientų atsiliepimais ir rekomendacijomis, - sako „Gerautus“ serviso vadovas. – Šiais laikais daugybę tokio pobūdžio informacijos galima rasti internete. Reikėtų neužmiršti pasidomėti meistrų kvalifikacija – vis dėlto meistras yra vienas iš svarbesnių serviso „įrankių“. Aišku, svarbūs ir jo naudojami įrankiai. Dažnai tenka atsukinėti varžtus, kurie būna mechaniškai pažeisti, tenka taisyti klaidas apsileidusio meistro, kuris, neturėdamas tikrai tinkančio pagal paskirtį įrankio, ėmėsi sukinėti varžtus „maždaug tinkančiu“ įrankiu“.
Pasak pašnekovo, derėtų atkreipti dėmesį, ar servisas siūlo plataus spektro paslaugas. Tai svarbu todėl, kad pakeitus vairo traukę, nereiktų važiuoti ir ieškoti, kas galėtų atlikti ratų suvedimą. Šiuo atveju mažiau su tokiais dalykais susidūrusiam klientui sunkiau „atnarplioti“ ir garantijos klausimus.
„Verta išsiaiškinti, iš kur servisas ima detales, - aiškina profesijos subtilybes pašnekovas. – Daugelis servisų dirba tik su vienu tiekėju ir per daug nesirūpina klientui pasiūlyti ekonomiškiausią variantą. O šioje vietoje tikrai yra kur sutaupyti“.
Ir, galų gale, net ir išsirinkę jums tinkantį servisą, nepatingėkite kartkartėmis automobilį patikrinti kitame servise – rekomenduoja ekspertas. Tai reikalinga, kad pasirinktas meistras „neužmigtų ant laurų“ ir visada pasiūlytų optimalią darbų ir keičiamų detalių kainą.
„Mūsų įmonė didmena prekiauja automobilių dalimis nuo 2001 metų, vėliau atvėrė duris ir modernus autoservisas, - pasakoja Aivaras Asakavičius. – Pagrindiniai mūsų klientai – įmonės. Joms automobilis yra darbo priemonė, tad turi tarnauti ypač patikimai. Džiaugiamės, kad tarp jų turime daug lojalių klientų – manau, taip yra todėl, kad dirbame greitai, kokybiškai ir siūlome gerą kainos ir kokybės santykį. Įmonių darbuotojai vėliau mums atveža remontuoti ir savo individualius automobilius“.
Kvalifikuoti „Gerautus“ serviso meistrai atlieka visus variklio remonto darbus – nuo dirželio pakeitimo iki kapitalinio remonto, čia atliekama kompiuterinė variklio diagnostika, nustatomi ir šalinami automobilio elektrinės dalies defektai, įskaitant ir starterių bei generatorių remontą. Atliekami ir visi važiuoklės, pakabos remonto darbai, stabdžių sistema tikrinama stendu, atliekamas visas jos remontas. Remontuojamos sankabos, hidraulinės sistemos, keičiami duslintuvai, tepalai. Montuojami ir balansuojami ratai, atliekami nestandartiniai darbai.
„Gerautus“ prekiauja automobilių atsarginėmis dalimis bei alyva, įmonė gali pasiūlyti didelį detalių asortimentą įvairiems automobilių modeliams. Detalės tiekiamos iš Vokietijos, Prancūzijos, Ispanijos ir kitų Europos Sąjungos šalių gamintojų, taip pat ir iš patikimų, sertifikatus turinčių Azijos šalių gamintojų.
„Mūsų meistrai aukštos kvalifikacijos ir atsakingi, turime naujausią įrangą, - sako „Gerautus“ atstovas. – Kadangi patys esame detalių tiekėjai, nemažas jų asortimentas yra sandėlyje. Tai pagreitina remonto darbus ir sumažina kainas“.

1. Verta išsiaiškinti, iš kur servisas ima detales. Daugelis servisų dirba tik su vienu tiekėju ir per daug nesirūpina klientui pasiūlyti ekonomiškiausią variantą.
2. Derėtų atkreipti dėmesį, ar servisas siūlo plataus spektro paslaugas. Tai svarbu todėl, kad pakeitus vairo traukę, nereiktų važiuoti ir ieškoti, kas galėtų atlikti ratų suvedimą.
3. Receptas, kaip sumažinti remonto sąmatas, gana paprastas - automobilį tiesiog užtenka nuolat patikrinti, reguliariai atlikti techninę priežiūrą.

Aivaras Asakavičius
J.Smailienes P.Į „Gerautus“ serviso vadovas
Europos pr. 122, Kaunas
+370 607 11195, servisas@gerautus.balt.net





Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2019 12 11 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2019. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite