Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA PAIEŠKA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI KARJERA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Kitos paslaugos straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Iššūkiai tenkinant naujų rinkų poreikius

   2015-06-04

Jau 55 metus elektrines krosnis ir džiovyklas gaminantis AB „Umega“ SNOL padalinys prieš 7 metus pradėjo aktyviai skverbtis į tolimas rinkas, drąsiai žvelgė į naujas, anksčiau egzotiškomis vadintas šalis. AB „Umega“ SNOL padalinys, gaminantis laboratorines ir pramonines elektros krosnis, dabar sėkmingai tenkina ir garsiausių Vokietijos įmonių „Porsche“ ir „Volkswagen“ poreikius. Kaip jiems pavyko?
Kiekviena rinka savita ir turi savo charakterį
AB „Umega“ SNOL gaminiai jau naudojami Kinijoje, Singapūre, Filipinuose, Tailande ir daugelyje kitų iš pirmo žvilgsnio Lietuvai tolimų šalių. SNOL padalinio vadovas Vytautas Nemura pasakoja, kad prieš 7 metus įmonė aktyviai pradėjo ieškoti naujų rinkų, susitikinėti su naujais klientais, aiškintis, kokie jų poreikiai, kokie kokybės standartai taikomi? „Reikėjo ieškoti ne tik naujų partnerių, bet ir prisitaikyti prie nepažįstamų rinkų. Kiekvienoje rinkoje galioja saviti standartai. Vokiečiai siekia maksimalaus funkcionalumo ir tikslumo, taip sukurdami ir kitiems perteikdami Europos pramonės standartus. Vidurio Rytų įmonės linkę prisitaikyti ir vadovautis jau kitur išbandytais standartais, metodikomis, o Tolimuosiuose Rytuose bandoma perimti amerikiečių patirtį. Be to, pasitaiko ir iš anksto nenuspėjamų „kaprizų“, kai viena ar kita įmonė gali nepirkti gaminio, jei jį gaminant bus panaudota jiems nepatinkančios bendrovės detalė“, – teigia V. Nemura. Jis sako, kad vadovai ir darbuotojai supranta, jog klientai gali turėti labai skirtingų poreikių, nes skiriasi tiek pramonės šakos, tiek kokybės standartai. „SNOL projektuoja ir kuria gaminius konkrečiam gamybiniam procesui. Atsižvelgiama į kokybės standartus, gamybos apimtis ir kitus klientui svarbius parametrus“, – dėsto vadovas. Iš esmės krosnys gaminamos kartu su klientu – bandoma suprojektuoti geriausią gaminį, kuris atitiks visus lūkesčius. Jo nuomone, nereikėtų pamiršti to, kad daugelyje valstybių išvystytos skirtingos pramonės sritys. Vokietijoje – automobilių pramonė, Anglijoje – lėktuvų, Rusijoje – naftos, dujų, metalo. Pašnekovas teigia, kad, norint prisijaukinti nepažįstamas rinkas, svarbiausia – žinios. „Jei norime plėstis į naujas rinkas, turime daug žinoti tiek apie jas, tiek apie savo galimybes, žinias ir patirtį sugebėti pritaikyti konkrečiam atvejui individualiai“, – sako vadovas.
Paprastumas prieš išmanumą, o gal kartu?
V. Nemura pasakoja, kad jau dirba kartu su japonais kurdami termoreguliatorius, valdomus telefonu, tačiau kol kas pramonės segmentas pirmiau siekia patikimumo ir garantuotos naudos klientui. Tiesa, neabejojama, kad didesnis išmaniųjų technologijų poreikis atsiras ateityje. „Šiuo metu daugelio Europos valstybių pramonės sektoriuje svarbiausia – patikimumas, proceso stabilumas, sauga, o kinai jau dabar nori, kad įrenginiai galėtų būti valdomi bevieliu ryšiu, turėtų spalvotą pirštu liečiamą ekraną. Įmanoma ir tai“, – pasakoja V. Nemura. Kompanijos taip pat vis daugiau dėmesio skiria procesų ir jų kokybės kontrolei. Tai realizuojama krosnis prijungiant prie kompiuterių, kur speciali programinė įranga leidžia matyti ir sekti temperatūros pasiskirstymą viso proceso metu, visą termoprocesą sekti ir kontroliuoti nuotoliniu būdu. „Daug dėmesio skiriama valdymo vizualizavimui, aiškumui, paprastumui. Nuolatos sekame tendencijas, bendraujame su klientais, tobuliname savo gaminius, randame tinkamų sprendimų, kurie pritaikomi mūsų gaminiuose“, – dėsto AB „Umega“ SNOL padalinio vadovas. Tiesa, yra klientų, kurie tą patį gaminį naudoja skirtingiems termoprocesams atlikti – kiekvienam procesui reikalingas atskiras krosnies kalibravimas. Tada tinka tik profesionalūs valdikliai, kurie paprastam vartotojui yra tikrai sudėtingi.
LEAN vertina kaip filosofiją
2014 metais įmonė pradėjo diegti LEAN, vadinamąją liekną, gamybos valdymo sistemą. Tai yra „Toyota“ taikoma sistema, turinti daug skirtingų veiklos optimizavimo įrankių. „LEAN vertinčiau kaip tam tikrą filosofiją, kurios sėkmės principas – į valdymą ir sprendimų priėmimą įtraukti kuo daugiau žmonių. Į LEAN žiūrime plačiau, o ne vien kaip į sąnaudų mažinimą”, – patikslina V. Nemura. „Svarbiausia mums – sugebėti gaminti produktus, individualiai pritaikytus mūsų klientų dabarties ir ateities poreikiams. SNOL gyvena naujais iššūkiais, nes įveikdama juos įmonė nuolatos tobulėja, patenkina besikeičiančius klientų poreikius“, – pasakoja direktorius.
Ateities iššūkiai danguje?
Sėkmingai įsisavinusi naujas technologijas, įmonė drąsiai įsitvirtina naujose rinkose, siūlo anksčiau negamintas krosnis sprogiai aplinkai ar su apsaugine dujine kamera. Paklaustas apie ateities planus, SNOL padalinio vadovas užsimena ir apie augantį kokybiškų, preciziškai tikslių detalių poreikį kosmonautikoje, lėktuvų pramonėje. „Jau dabar mūsų produktai naudojami lėktuvų pramonėje ir atitinka AMS 2075 E standartą”. Tikėtina, kad žmoniją tobulėti verčiantys iššūkiai dar laukia aukštai danguje arba toli, toli visatoje, o pirmosios, tai supratusios, kompanijos susikurs naują rinką, kuriai valiutų kursai ar geopolitinė įtampa didesnės įtakos neturės.

Vytautas Nemura
AB „Umega“ SNOL padalinio vadovas
Narkūnai, Utena
Tel. +370 389 54586,
El. p. snol@umega.lt
www.umega.lt, www.snol.com

 





Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2019 06 17 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2019. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite