Dažniausiai dyzelinių automobilių kuro sistema sugenda dėl to, kad kuro sistemos techninė priežiūra atliekama nereguliariai, kuro filtras yra nekokybiškas arba keičiamas ne laiku, pilami prastos kokybės degalai, dėl kurių užsiteršia ir kuro bakas. Norėdami sutaupyti, automobilių savininkai perka pigesnes, tačiau dažniausiai nekokybiškas detales, techninę priežiūrą mėgina atlikti patys, nepaisant to, kad neturi nei reikalingų žinių, nei specialios įrangos. Tokios techninės priežiūros pasekmės – sugadinta kuro sistema. Tuomet išlaidos būna tikrai ženklios. Daug pigiau investuoti į reguliarią techninę priežiūrą, o ne į kapitalinį automobilio remontą. Naujesnių automobilių kuro sistema yra labai jautri, tad jos techninei priežiūrai reikalinga speciali kompiuterinė bei mechaninė įranga, žinios ir patirtis.

 

Kuro siurblys ir purkštukai yra pagrindiniai kuro sistemos mazgai. Pasitaiko, kad į remonto dirbtuves atvaromi automobiliai su jau kažkur tvarkytais kuro purkštukais. Taip yra sutaupomos techninės priežiūros išlaidos, bet kartais pakanka nuvažiuoti keliolika kilometrų ir nauji purkštukai sugenda, nes jie nekokybiški, o gal ir jų montavimo darbus atliko nekvalifikuoti asmenys. Sugedus purkštukams, pasekmės dar nėra tokios skaudžios; blogiausia, kad sugedęs purkštukas gali sugadinti ir variklį. Pagrindinė kuro purkštukų gedimo priežastis – prasta degalų kokybė. Kuro sistema turi savo resursus, kurie nėra amžini. Kuro siurblį ar purkštukus gadina koks nors veiksnys. Todėl sutvarkius tik vieną mazgą, pvz., purkštukus, nėra garantijos, kad kuro sistema ir toliau gerai veiks.

 

Norint tiksliai nustatyti kuro sistemos gedimo priežastį, reikalinga diagnostika, kurią gali atlikti tik specializuotos dirbtuvės, turinčios tam būtiną įrangą. Tik nustačius gedimo priežastis ir jas pašalinus, galima montuoti restauruotus kuro purkštukus. Naujesniems automobiliams kuro purkštukai tik keičiami, nes kuro sistemų gamintojas kol kas netiekia dalių, o senesniems (ne daugiau kaip 5 m.) dalių yra ir purkštukus galima suremontuoti. Neoriginalių dalių galima įsigyti, bet ilgo jų tarnavimo laiko garantuoti neįmanoma.

 

Kartais klientai atveža remontuoti tik kuro purkštukus, tačiau tos vietos, kur jie montuojami, lieka neišvalytos, arba suremontuoti purkštukai sumontuojami nekokybiškai. Tokiu atveju restauruoti purkštukai gali sugesti nuvažiavus vos 200 km. Taigi, kai automobilis patenka į nekvalifikuotų, specialios įrangos neturinčių asmenų rankas, vėliau tos pačios transporto priemonės remonto kainos išauga keliolika kartų.

 

 

MB “AUTOJOSTA”

Elektrėnų 10B, Kaunas

Tel.: +370 635 50457;  +37067827713

autojosta@gmail.com

www.autojosta.lt

 

 
 Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/ka_daryti_kad_kuro_sistemos_remontas_nesibaigtu_dyzelinio_variklio_gedimu/
©2005-2020. JUMSINFO. Visos teisės saugomos.