Kokie požymiai išduoda, kad yra variklio problemų, kas užtikrina jų ilgaamžiškumą ir  eksploataciją be didelių išlaidų, kada neverta remontuoti, o geriau įsigyti naują, teiraujamės daugiau kaip 20 metų sunkiojo transporto variklius remontuojančios bendrovės „Šalvis“ ekspertų – „Deutz“ atstovų.

 

 

Pasak specialistų, kad sunkusis transportas atlaikytų dideles apkrovas ir tarnautų  kuo ilgiau, svarbu jį tinkamai prižiūrėti, ypač variklį. Laiku pašalinus menkus gedimus, suremontuoti kartais pavyksta ir už 200 eurų. O uždelsus vien variklio remontas, nelygu kokios problemos, gali kainuoti ir 3, ir 11 tūkstančių eurų.

 

Kiekvienoje sunkiojoje technikoje yra sumontuoti davikliai, kurie praneša apie pažeidimus. Jei užsidegė kokia nors lemputė su klaidos kodu, svarbu iškart reaguoti. Vienas iš gedimo požymių – ir iš duslintuvo besiveržiantys juodi, balti ar melsvi dūmai, pašaliniai iš variklio ar turbokompresoriaus sklindantys garsai. 

 

 Industrinių variklių gamintoją „Deutz“ atstovaujančios bendrovės „Šalvis“ ekspertas sako, kad  jei padidėjo kuro, tepalų sąnaudos ar sumažėjo jo galingumas, tai – irgi rimtas signalas, kad yra problemų, reikia kreiptis į profesionalius specialistus, kol nekilo rimtesnių gedimų. „Ypač varikliui kenkia  prastos kokybės kuras, laiku nepakeisti tepalai ar purkštukai. Ne kartą teko iš kuro bakų plauti ir cukraus sirupą – nepatikimi pigesni degalai, noras sutaupyti dažnai žmogui kainuoja trigubai“, – sako specialistas.

 

 

Originalios detalės – patikimumo garantija

Tik originalios detalės ir profesionalių meistrų darbas gali garantuoti šimtaprocentinę garantiją. Kaip rodo praktika, noras kuo pigiau suremontuoti variklį ar kitas detales, dažniausiai atneša nuostolių. Sugedus kombainui, traktoriui ar kitai sunkiajai technikai, daugelis kreipiasi į kokį nors atsitiktinį lengvųjų automobilių meistrą, kuris neturi specialios įrangos atlikti net elementarios kompiuterinės diagnostikos. Pakeičia sugedusią detalę neoriginalia, pigesne, o po kurio laiko klientas atvažiuoja ir sako: „Pakeičiau, suremontavo, bet traktorius, kombainas, laivybos, betonavimo ar kita technika nedirba“. Sumoka du kartus.

 

Pasak „Šalvis“ ekspertų, šiais laikais sunkiosios technikos gamintojai yra sugalvoję įvairių specifinių detalių ir dalių tvirtinimo bei montavimo subtilybių. Todėl kokybiškai atlikti darbą gali tik kvalifikuoti specialistai.

 

 „Mūsų įmonėje dirba apmokyti meistrai, kurie išmano apie tokių žinomų prekės ženklų kaip „Deutz“ ar „Perkins“ variklių ir kitų jo dalių specifiką, – sako „Šalvis“ ekspertas. – Atlikus defektavimą ir nustačius pažeidimus, sudarome sąmatą, ką reikėtų remontuoti ar keisti, kiek tai kainuos. Pavyzdžiui, jei patikrinę variklį matome, kad dar tinkamas naudoti, patariame remontuoti. Tačiau jei yra trūkęs variklio blokas, neverta jį gaivinti, nes investicija neatsipirks. Visada ieškome optimaliausio ir klientui naudingiausio sprendimo. Defektuotos detalės remontuojamos arba pakeičiamos naujomis. Jei klientas sutinka keisti visas reikiamas detales, atliktiems darbams suteikiame 6 mėnesių garantiją. „Mūsų privalumas – turime mobilų servisą ir klientus aptarnaujame visoje Lietuvoje. Suremontuotą ar naują variklį sumontuojame atvykę pas klientą į vietą. Kai patys atliekame visas remonto, montavimo paslaugas, galime suteikti maksimalią garantiją.“

 

 

UAB „ŠALVIS“

Sunkiojo transporto ir visų rūšių turbinų bei pramoninių variklių remontas

Sandėlių g., Linksmakalnis, Kauno r.

Tel. +370 37 566297

El. p. info@salvis.lt

www.salvis.lt

 

 

 
 Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/ka_svarbu_zinoti_apie_sunkiojo_transporto_varikliu_remonta/
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos.