Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA PAIEŠKA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI KARJERA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Sveikata straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Kaip netapti statistiniu piliečiu sportuojančiu vos 1 mėnesį

   2018-01-25

Fizinis krūvis – vienas iš sveikos gyvensenos elementų. Gydytojai, treneriai bei kineziterapeutai rekomenduoja sportuoti bent 2 -3 kartus per savaitę.  Idealu būtų pėsčiomis nueiti po 3 kilometrus kasdien. Fizinis krūvis turi būti nuolatinis, tačiau apklausos rodo, jog beveik 75 proc. pradėjusių sportuoti, tuo užsiima tik vieną mėnesį, vėliau valios pritrūksta ir fizinis krūvis nutraukiamas.

Moksliškai patvirtinta nauda - sportuokite kolektyve

Peržiūrėjus apklausų rezultatus, pastebėta, jog sportuojant kolektyve – didėja motyvacija, gerėja nuotaika, sportavimo periodas būna bent 10 kartų ilgesnis nei mankštinantis individualiai. Dar daugiau, posakis – „sportas – sveikata“ galioja tik tada, kai fiziniai pratimai atliekami taisyklingai, tinkamu krūviu ir pritaikomi kiekvienam asmeniškai.  Tai aktualu kiekvienam, tačiau labiausiai pensinio amžiaus asmenims ir žmonėms, dirbantiems sėdimą darbą. Geriausia motyvacija - puiki savijauta ir džiuginantys rezultatai.

 Sportinės mankštos rezultatas vizualiai gali tapti matomas jau po pirmo  mėnesio

Sporto klubo „Baltai“ vadovė, gydytoja reabilitologė Vaida Raicevičienė teigia, jog sportuojant 2 – 3 kartus per savaitę prižiūrint patyrusiems treneriams bei kineziterapeutams rezultatai pastebimi jau po pirmo mėnesio. Atliekant asmeniškai pritaikytus pratimus, pradeda stiprėti raumenys, laikantys stuburą, taigi koreguojasi laikysena. Pagerėja kraujotaka, reguliuojasi kraujo spaudimas, normalizuojasi kraujo tyrimų rezultatai, mažėja vartojamų vaistų poreikis bei kiekis. Sportuojant spartėja metabolizmas, todėl „tirpsta“ viršsvoris bei nepageidaujamas cholesterolis. Visada gerėja  savijauta ir dailėja  figūra.

Įveikite nugaros skausmus kol dar ne vėlu

Jei Jums daugiau nei 50 – tikėtina, kad Jūs jau susidūrėte „akis į akį“ su mus visus aplankančiomis ligomis – nugaros, sąnarių skausmais, pakilusiu kraujospūdžiu, nuotaikos svyravimais. Pagrindinė to priežastis – fizinio aktyvumo trūkumas. Jei tai supratote - Jūs teisingame kelyje. Taigi, antrasis etapas – pradėti  sportuoti. Jei jaučiate skausmą  nugaroje,  tikėtina, jog raumenys įsitempia dėl patiriamo streso ar sėdimo darbo, nes yra silpni ir neatlaiko dienos krūvio. „Sveikųjų baltų“ treneriai parinks tokius pratimus, kurie sutvirtins nugaros, pilvo raumenis, jie taps stangresni ir žymiai stipresni. Sporto klube patyrę treneriai privers  kaip reikiant išpurtyti visas šventines „nuodėmes“ bei blogą emociją.

Specializuotos mankštos senjorams gerina ir fizinę ir psichologinę savijautą

O jei Jums daugiau nei 60 – senėjimo  procesai organizme  jau įsibėgėjo, raumenys natūraliai silpsta. Pasirūpinkite savimi neatidėliojant, kadangi jei vengsite fizinio krūvio, silps ne tik fizinės jėgos bei raumenys, bet kartu atsiras vis daugiau kraujotakos, kvėpavimo sistemų ligų, blogės psichologinė būsena. O štai sportuodamas pasijusite energingesnis, žvalesnis bei stipresnis, pagerinsite savo gyvenimo kokybę. Sportuodami grupėje su bendraamžiais, jausitės ne tik sustiprėję, bet ir pajusite bendravimo malonumą. Geriausia motyvacija- puiki savijauta ir džiuginantys rezultatai.

Garinė pirtis po įtemptos darbo dienos atpalaiduoja raumenis

Skaitote šias eilutes ir galvojate, jog Jums iki senatvės dar toli? Tyrimais įrodyta, jog nuolatinis sėdimas darbas itin žalingas mūsų raumenų sistemai. Jau trisdešimetis turėtų būtinai skirti bent vieną valandą aktyviam fiziniam krūviui. Tačiau, grįžus namo po įtemptos darbo dienos nesinori paskubomis bėgti į sportuoti. Pasirinkę sporto klubą „Baltai“ po darbo spėsite ir atsigauti, ir treniruote pasimėgauti, kadangi sporto klubas dirba ilgai. Taigi, pasiryžkite ir eikite sportuoti jau šiandien, kadangi protinio darbo sukeltą įtampą geriausiai malšina fizinis krūvis. Juo labiau, šiame sporto klube turėsite galimybę ne tik sustiprinti savo kūną, tačiau, po treniruotės galėsite atpalaiduoti raumenis garinėje ar „rusiškoje“ pirtyje. Malonu ir kūnui, ir sielai!

Žingsniamatis – idealiausia dovana artimam žmogui

Jei sportuoti trūksta valios, pasinaudokite reabilitologės Vaidos Raicevičienės patarimu – grįžę po darbo dienos ar ilgesnio pasivaikščiojimo, atsigulkite ant nugaros, sulenktas kojas užkelkite ant kėdės ir, atpalaidavę nugarą pagulėkite 10 – 15 min. Jūsų nugaros raumenys pailsės nuo fizinio krūvio, o Jūs galėsite apmąstyti nuveiktus dienos darbus. O jei artimieji klaus ko laukiate dovanų – idealiausia dovana norinčiam eiti sveikatos keliu - žingsniamatis. Jis suskaičiuos ne tik nueitus žingsnius, kilometrus, kalorijas, aktyvumą, bet ir primins, kad jau laikas pajudėti. Jūs visada žinosite savo pulsą, kas padės reguliuoti tinkamą`fizinį krūvį.

Gydytojo reabilitologo ir kvalifikuotų trenerių komanda dirba sporto klube „Baltai“

Rinkitės sporto klubą, kur profesionalūs treneriai, kineziterapeutai bendradarbiaudami su kvalifikuotais gydytojais sudarys asmeninę mankštos programą, padės pamiršti tingulį ir pažadins norą sportuoti. Sporto klubas „Baltai“ idealiausias sprendimas Jūsų pasiryžimams įgyvendinti! „Mes  padėsime Jums įsimylėti treniruotes, nes mokame parodyti, kad sportas - tai ne kankinimasis, o puikių emocijų šaltinis” – sako V. Raicevičienė. Pradėkite dirbti dėl savo geros savijautos ir dailaus kūno! Pamirškite atidėliojimus ir pažadus. Pradėkit naują etapą dabar!

Sporto klubas “Baltai”
Vadovė Vaida Raicevičienė
Baltų pr. 55, Kaunas
http://baltai.net/
Tel. Nr. +370 37 242 343



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2019 01 23 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2019. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite