Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA PAIEŠKA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI KARJERA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Sveikata straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Kaip senatvėje be vaistų sumažinti ligų?

   2019-01-14

 

Ką daryti, jei jau sulaukėte garbingo amžiaus, manote, kad senatvėje belieka ilsėtis, apraudant savo ligas? Tai – mitas, nes pakankamai judantys pagyvenę žmonės džiaugiasi stipresne sveikata.

Kaip teigia Kaune dirbanti gydytoja reabilitologė Vaida Raicevičienė, sveika gyvensena  ir aktyvus gyvenimo būdas yra geriausias vaistas nuo įvairių su senėjimu susijusių ligų. Medikės tvirtinimu, dažnėjantys nugaros, sąnarių ir kaulų skausmai, kylantis kraujo spaudimas, silpstantys raumenys, depresija ir nuotaikų kaita, antsvoris yra nepakankamo judėjimo ir senatvės spartėjimo priežastys. Dauguma vyresnio amžiaus žmonių mano, kad jiems sportuoti jau per vėlu ir tai neduoda jokios naudos. Tačiau tyrimų įrodyta, kad reguliari fizinė veikla, tinkamai parinktas treniruočių planas mažina kraujo spaudimą, cholesterolį, didina mineralinį kaulų tankį, teigiamai veikia imunitetą, kaulų, žarnyno ir sąnarių veiklą, diabetą, osteoporozę. Taip pat padeda išvengti lėtinių neinfekcinių ligų, gerina insulino reguliavimąsi, mažėja insulto ir infarkto rizika, rečiau pažeidžiami sąnariai. Sportuojantys senjorai, anot medikės, pasižymi didesniu darbingumu nei mažai judantys, jų sveikatos nusiskundimai lengviau šalinami be vaistų.  Gydytoja V. Raicevičienė rekomenduoja 150 min. (2-3 kartus) per savaitę užsiimti aktyvia fizine veikla, kuri skatina gerą nuotaiką, savijautą, miegą, gerina atsparumą, lankstumą, pajėgumą, stiprina kūną ir sielą, o kartu – ilgina gyvenimo trukmę.

Todėl sporto klubas „Baltai“, įsikūręs patogioje Šilainių vietoje, kviečia senjorus neliūdėti dėl bėgančių metų ir prastėjančios sveikatos, bet gerinti fizinę ir psichologinę savijautą, maloniai praleisti laiką. Čia profesionalių trenerių ir kineziterapeutų prižiūrimi senyvo amžiaus žmonės atlieka individualiai jų sveikatos būklę atitinkančius pratimus, pataria ir konsultuoja, kad judesys būtų naudingas, o ne žalingas. Tokia veikla skatina energingumą, žvalumą, jėgas, gerėja gyvenimo kokybė ir savijauta. Sportuodami grupėje su bendraamžiais ne tik sustiprėsite, bet ir atrasite bendraminčių, pabendrausite aktualiomis temomis, pasijausite visaverčiais ir energingesniais. Ateikite į pirmąją nemokamą treniruotę ir išbandykite savo galimybes. Gerai jaustis ir atrodyti tiek išore, tiek vidumi yra jaunatvės požymis. O amžius tikrai nėra liga, todėl judėkite, bendraukite, šypsokitės ir džiaukitės gyvenimo rudeniu!

 

SPORTO KLUBAS „BALTAI“

Gyd. reabilitologė Vaida Raicevičienė

Baltų pr. 55, Kaunas

Tel.: +370 37 242 343

www.baltai.net

 





Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2019 08 22 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2019. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite