Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Kaip suburti gerą komandą? Pervežimų kompanijos patirtis

   2020-11-18

Daugelis verslo atstovų pripažįsta, jog darbo rinka per pastarąjį dešimtmetį labai pasikeitė: rasti darbuotojų, o ypač – motyvuotų, norinčių tobulėti, prisidėti prie įmonės gerovės ir taip pačiam gauti didesnį atlygį, tapo sudėtingu iššūkiu. Kaip surasti dirbti norinčių darbuotojų? Kaip juos išsaugoti? Savo patirtimi pasidalijo beveik 300 darbo vietų sukūrusios tarptautinių ir vietinių pervežimų bendrovės „Transaibė“ vadovai ir darbuotojai.

 

 

Siekiamybė – visi patenkinti

„Nepasakysiu nieko naujo, bet situacija Lietuvoje dabar tikrai yra tokia, kad bedarbių yra, bet visiems trūksta darbuotojų. Pagrindinė problema ta, kad nemažai darbuotojų, į kokią profesiją bežiūrėtume, per daug atsainiai žiūri į kokybę, nesistengia įmonei sukurti pridėtinės vertės, o pageidauja didelių atlyginimų. Mes stengiamės darbuotojus kuo labiau įtraukti į įmonės veiklą, o tada jie ima ir patys suprasti, kaip svarbu yra dirbti efektyviai ir kokybiškai. O tokiems darbuotojams sudarome visas sąlygas augti, kilti karjeros laiptais“, - pasakojo bendrovės „Transaibė“ direktorius Vidas Kaziukaitis.

 

Todėl įmonėje jau ne vienerius metus daug dėmesio skiriama Lean sistemai – organizacijų veiklos efektyvumo gerinimo metodikai. „Ir tai darome tikrai ne dėl kažkokio sertifikato, o dėl realios naudos. Mūsų siekiamybė yra, kad patenkinti būtų visi – ir klientai, ir darbuotojai, ir darbdavys. Todėl Lean sistema yra naudinga, nes galime įsivertinti visą įmonės veiklą, siekti, kad ji būtų sklandi. Kai gerėja įmonės veikla, tada geriau ir klientams, ir darbuotojams. Kasdien analizuojame daugybę rodiklių, ieškome klaidų, jas sprendžiame ir darome taip, kad jos nesikartotų. Stengiamės į šią sistemą įtraukti visus darbuotojus, kad jie taip pat galėtų įsivertinti ir save. Aišku, reikia laiko, tai ne vienos dienos darbas, bet manau, kad judame gera linkme“, - kalbėjo vadovas.

 

Ši sistema bendrovėje „Transaibė“ padeda kurti ir gerą mikroklimatą, o jo esmė – pagarba visose įmonės grandyse ir tarp jų. „Pas mus tikrai neskirstoma, kad aš vadovas, o tu – tik vairuotojas. Žinoma, kiekvienas turi savo pareigas, bet kiekvienas žino, kad yra atsakingas už tai, ką daro, todėl ir atsiranda abipusė pagarba tiek žmogui, tiek darbui“, - teigė V. Kaziukaitis. 

 

 

Geras mikroklimatas yra viena priežasčių, kodėl „Transaibei“ pavyko suburti lojalių darbuotojų komandą. O tokie darbuotojai, kurie dirba ne vienerius metus, įmonėse yra labai vertinami.

 

„Transaibėje“ taip pat stengiamasi darbuotojams sukurti kuo patogesnes darbo sąlygas. Kadangi didžioji dalis darbuotojų šioje įmonėje yra vairuotojai, ypatingas dėmesys skiriamas jų vairuojamiems mikroautobusams ir sunkvežimiams. „Mūsų turimo autotransporto amžiaus vidurkis dabar jau yra geras, nes jau ne vienerius metus stengiamės jį atnaujinti. Tačiau ir toliau vis geriname   transporto priemones, renkame geresnes komplektacijas, žiūrime, kad vairuotojams būtų kuo patogiau“, - pabrėžė V. Kaziukaitis.

 

Gerina vairavimo įgūdžius

Daugelis įmonių atlieka savo darbuotojų apklausas, kai darbuotojai gali išreikšti savo lūkesčius. Šių apklausų rezultatai pastaraisiais metais yra tokie, jog darbuotojai vienu svarbiausių gero darbdavio požymių įvardija suteiktas galimybes tobulėti.

 

„Transaibė“ savo darbuotojų tobulėjimui skiria itin daug dėmesio. Bendrovėje veikia specialiai įkurtas Mokymų skyrius. „Jo žmonės užsiima mūsų vairuotojų vairavimo įgūdžių gerinimu, ekovairavimu. Tai yra vienas prioritetų. Be to, turime partnerį – mokymų įmonę, kuri prisideda dar labiau gerinant mūsų vairuotojų kvalifikaciją. Kuo ji geresnė, tuo labiau tai atsispindi darbuotojo motyvacinėje sistemoje. Pavyzdžiui, jei gerai vairuosi, jei kuro sąnaudos bus mažesnės, juk mažinsi įmonės išlaidas, todėl automatiškai gali gauti grąžą“, - dėstė vadovas.

 

Sukūrusi mokymų tradicijas, bendrovė „Transaibė“ pastaruoju metu atsigręžė ir į patirties neturinčius darbuotojus. Joje įsidarbinti gali ir vairavimo stažo dar neįgiję, bet vairuotojo pažymėjimą turintys žmonės. „Tikrai esame priėmę nemažai žmonių be patirties. Jei žmogus yra imlus, jį galima išmokyti. Tad jei matome perspektyvą, žmogų samdome ir mokome. Laikui bėgant ne visi tokie darbuotojai įsitvirtina, bet tikrai galime pasidžiaugti, kad turime komandos narių, kurie pradėjo nuo nulio ir tapo patikimais darbuotojais. Viskas yra žmogaus rankose, o įrankius mes suteikiame“, - teigė V. Kaziukaitis.

 

 

Realios karjeros galimybės

Jo žodžius patvirtino ir kalbinti „Transaibės“ darbuotojai. Jie šią įmonę vertina už suteiktą galimybę kilti karjeros laiptais bei už vyraujančią pagarbią atmosferą.

 

Ilgiau nei penkerius metus „Transaibėje“ dirbantis Aldas pradėjo nuo šaltkalvio-automechaniko pozicijos ir jau kelerius metus dirba transporto vadybininku. „Kai atsirado galimybė pakeisti poziciją, nuėjau pas direktorių, pasikalbėjome, jis man suteikė šansą pabandyti. Prieš tai esu dirbęs kitose kompanijose, tad galiu palyginti, kad jose tikrai nebuvo galimybių pretenduoti į aukštesnę poziciją. Pas mus, „Transaibėje“, reikia tik noro, iniciatyvos ir tikrai galima kopti į viršų. Pavyzdžiui, jauną vaikinuką pasamdėme dirbti sandėlio darbininku, tačiau pamatėme, kad jis imlus, ambicingas, todėl suteikėme jam galimybę pabandyti dirbti vairuotoju-ekspeditoriumi, kuriam reikia B kategorijos vairuotojo pažymėjimo. Dabar jis jau dirba su C kategorija ir jis stažavosi įmonės sąskaita. „Transaibė“ ne vieną vairuotoją išaugino nuo B iki C ar net CE kategorijos. Augti pas mus tikrai galima“, - patikino pašnekovas.

 

14 metų šioje įmonėje dirbantis Nerijus pradėjo nuo kurjerio pareigų, o dabar realiai yra padalinio vadovas. „Pats rodžiau iniciatyvą, galbūt dariau daugiau nei priklausė, todėl kai atsilaisvino aukštesnė poziciją, buvau į ją paskirtas. Aš mėgstu išsikelti aukštesnius tikslus ir tai neliko nepastebėta. Per 14 metų niekada net nešovė mintis ieškotis kito darbo, nes man čia yra labai gerai. Gaunu užduočių, kurios man yra įdomios, be to, ir pats rodau iniciatyvą, siūlant įvairius įmonei naudingus projektus“, - kalbėjo Nerijus.

 

Jis pabrėžė, jog darbuotojo sėkmė yra ne reikalauti, bet mąstyti, ką pats gali duoti, pasiūlyti. „Ir labai smagu, kad „Transaibėje“ darbuotojų iniciatyvos, ambicijos yra skatinamos, į jas ranka nenumojama. Todėl ir mikroklimatas įmonėje yra puikus, nes čia negalioja taisyklė, kad direktorius visada teisus, pas mus vyrauja požiūris pasitarti ir susitarti“, - pasidžiaugė pašnekovas.

 

Įvairiose apklausose verslo atstovai ne kartą atskleidė, jog įmonių sklandų darbą ir sėkmę didžiąją dalimi lemia patenkinti, motyvuoti darbuotojai. Po pokalbių su „Transaibės“ darbuotojai tapo aišku, kodėl  ši įmonė yra pelniusi pripažinimą ir dirba su įvairių sričių rinkos lyderiais Lietuvoje, jos klientai yra didžiausiomis šalies kompanijos.

 

 

 

UAB „TRANSAIBĖ“

Centrinė g. 2A, Ramučiai, Kauno raj.

Tel. +370 620 93002

El. p. info@transaibe.lt

www.transaibe.lt

 





Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2020 12 04 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2020. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite