Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Kitos paslaugos straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Kaip suvaldyti personalą be didelių investicijų – vos už 5 eurus per mėnesį

   2020-08-27

„Kada darbuotojas ateina ir išeina iš darbo, ar efektyviai išnaudoja visą darbui skirtą laiką, sukontroliuoti nėra lengva. Kaip padidinti discipliną, lankomumą ir gamybos efektyvumą be didelių investicijų, kokios naujovės personalo valdymo sistemos rinkoje, teiraujamės unikalios internetinės aplikacijos beepin.online autorių.  

 

 

Unikali ir nesudėtinga personalo valdymo aplikacija

Kiekvienos įmonės vadovas suinteresuotas, kad darbuotojai dirbtų efektyviai, sukurtų pridėtinę vertę. Beepin.online autorių teigimu, didelės įmonės tam samdo personalo valdymo specialistą, kuris turi sukontroliuoti darbuotojų lankomumą, atliekamų darbų apimtis ir juos motyvuoti. O ką daryti, kaip suvaldyti nedidelį, tarkim, iki 5 ar 10 žmonių kolektyvą, kuriam vadovauja ir už viską atsakingas vienas asmuo.  Arba kur yra tik vienas vadovas, vienas darbų vykdytojas ir kokie 5–6 darbuotojai (baldų surinkėjai, kirpėjai, tortų kepėjai, šaltkalviai ar kt.). Ne kiekvienas įmonės savininkas pajėgus skirti papildomą etatą ir mokėti kas mėnesį atlyginimą. Tokiais atvejais, kad  įmonė dirbtų efektyviai, didėtų jos našumas ir pelnas, galima pasinaudoti sukurta unikalia personalo valdymo aplikacija.

 

Beepin.online teigimu, tai – internetinis įrankis, kuris tinka įvairią veiklą vykdančioms įmonėms. Ši nesudėtinga aplikacija patalpinta ir tobulinama kompiuterinės debesijos serveryje. Pradėjus ja naudotis, kiekvienas darbuotojas turi atsižymėti, kada atėjo į darbą, kada išėjo, kokį konkretų darbą pradėjo daryti ir kada baigė. Tai užtrunka vos keletą sekundžių.

 

 

Dienos, savaitės ar mėnesio pabaigoje vadovas mato duomenis lentelėje, kurią gali  elementariai išeksportuoti į Excel programą ir išsifiltruoti duomenis įvairiais kriterijais. Pvz., įvertinti, kur ir kam buvo sugaištas darbo laikas, kokią pridėtinę vertę sukuria darbuotojas, kuriam mokamas atlyginimas. Tarkim, sužinoti, kiek laiko sekretorė virė kavą, kada ir kiek laiko tvarkė personalo dokumentus. Arba, kiek laiko per mėnesį ar dieną baldininkas gamino kėdes ir pan. Juk našumas didėja  tik efektyviai eikvojant darbo laiką. 

 

Vienas beepin.online pranašumų – nereikalauja papildomų investicijų

Vienas esminių šios aplikacijos pliusų, kad jos nereikia įdieginėti, papildomai investuoti – instaliuoti specialių programų, turėti ypatingos įrangos, kompiuterinių serverių, kurie brangiai atsieina. Tereikia turėti kompiuterį arba telefoną. Jos veikimo mechanizmas labai paprastas – tiesiog savo internetinėje naršyklėje klientas įveda savo paskyros adresą, kuris jam sukuriamas. Aplikacija nėra „pririšta“ prie konkretaus įrenginio, ir ją pasiekti (atsižymėti) galima iš bet kokio prietaiso, turinčio interneto ryšį ir interneto naršyklę.

 

Nors pati aplikacija pajėgi aptarnauti ir tinka didelėms kompanijoms, ji labiau orientuota į mažesnes įmones. Jos dažniausiai neturi finansinių galimybių įsigyti sudėtingų, brangiai kainuojančių programų, kurių startinė licenzija prasideda nuo dešimčių tūkstančių eurų, o jos palaikymas kasmet atsieina dar po kelis tūkstančius.

 

Išlenda laiko „vagys“

Antras svarbus privalumas – informavus darbuotojus, kad šia aplikacija naudotis privalo kiekvienas ir kiekvieną darbo dieną, išlenda visi „laiko vagys“. Ne paslaptis, kad dažnai darbuotojai  ateina 5 minutėmis vėliau, išeina 5 minutėmis anksčiau. Arba pietauja ilgiau nei jiems priklauso, piktnaudžiauja kavos ar parūkymo pertraukėlėmis. Per mėnesį, tarkim,  20 darbo dienų, tos 5 min. pavirsta 100 minučių. Pusantros valandos darbo laiko kažkokiu būdų buvo „nuvogta“. Plika akim to sužiūrėti praktiškai neįmanoma, o ši aplikacija veikia vienos minutės tikslumu. 

 

Trečia – beepin.online fiksuoja kiekvieno darbuotojo atliktus darbus, per kiek laiko, tarkim, jis surinko kėdę, iškepė tortą ar užtruko važinėdamas ir bendraudamas su klientais.  Su šiuo įrankiu lengva kontroliuoti net tuos darbuotojus, kurie vykdo projektus ne darbo vietoje ar dirba nuotoliniu būdu.

 

Padeda įvertinti ir didinti darbo našumą

  Pasak autorių, šios aplikacijos nauda labai didelė. Įmonių vadovai pastebi, kad ja naudojantis rezultatai pagerėja ir našumas padidėja net iki 40 proc. Faktas, kad kiekvienas darbuotojas kasdien toje aplikacijoje atsižymi ir vadovas mato, kur, kada ir kam eikvojamas laikas, disciplinuoja, skatina savikontrolę. Išsisukti ar sumeluoti nėra galimybių. Taigi pagerėja lankomumas, žmonės nustoja vėlavę, piktnaudžiavę papildomomis pertraukėlėmis – tampa nesuinteresuoti „vogti“ darbo laiko, didėja jų motyvacija. Pavyzdžiui, vadovas mato, kad darbuotojas jau 20 minučių kaip darbe, o užduotys nepradėtos vykdyti (neatsižymėta aplikacijoje). Tuomet jis gali išsikviesti jį ir išsakyti pagrįstas pastabas. „Tavo darbo laikas kapsi, o tam tikri darbai neatlikti. Kitąkart tą tuščiai išeikvotą valandą išbrauksiu iš sutarto darbo laiko, už kurį gauni atlyginimą.“ 

 

 

Paprastas būdas valdyti personalą

Vadovas, atsidaręs šią aplikaciją, tiek vėliau, tiek realiu laiku gali matyti, ką veikia Petras ar Antanas. Kiek laiko jie sugaišo atlikdami konkretų darbą.  Ši aplikacija suteikia galimybę ir palyginti, per kiek laiko tą patį darbą atliko skirtingi darbuotojai. Jeigu, tarkim, Petras pagamino kėdę per 2 valandas, o Antanas – per 3 val., vadovas išsikvietęs pokalbiui Antaną išsako pagrįstas pretenzijas, aiškinasi, kodėl  jis sugaišo daugiau laiko. Galbūt per dažnos kavos pertraukėlės, o gal stinga darbo įgūdžių, reikia kelti kvalifikaciją.

 

Ši aplikacija  įmonės vadovui leidžia įvertinti, kuri grandis dirba neefektyviai, ką reikėtų tobulinti, kad padidėtų įmonės našumas. Ir nereikia papildomai investuoti į filmavimo kameras, gaišti laiko peržiūrint įrašus, ką koks darbuotojas kuriuo darbo metu veikė. Tai yra saugus įrankis, nes jame nekaupiami asmens duomenys, neprašoma nei asmens kodų, nei telefonų, nei adresų ir kt. Vienos įmonės, kad identifikuotų darbuotojus, juos užkoduoja inicialais, kiti kodiniais skaičiais arba tik pagal pareigas. Darbus darbuotojai nurodo savo nuožiūra arba koduoja pagal vidines įmonės taisykles.

 

Beepin.online aplikaciją užsisakyti paprasta. Klientui tereikia beepin.online internetiniame puslapyje užsakyti paslaugą ir jam bus atsiųsta nuoroda į internetinį puslapį su jo įmonei skirta aplikacija.



Web: beepin.online
E-mail: support@beepin.online

 





Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2020 09 25 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2020. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite