Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Kas atsako už nekokybišką krovinio transpotavimą? Neapsirikite...

   2015-10-08

Nors krovinių gabenimo kelių transportu procese dalyvauja keletas asmenų, tačiau, statistika byloja, jog didžiausia atsakomybė už saugų krovinio transportavimą tenka vežėjui. Ir nors gabenamoms prekėms padaroma finansinė žala tokiais atvejais tenka vežėjui, tačiau tokios paslaugos užsakovai taip pat patiria nemažai nuostolių: vėluojantys produkcijos pristatymo terminai, kylantis nepasitikėjimas užsakovu, kaip paslaugos tiekėju, stringantys gamybos procesai.
Planuojant užsakyti krovinio gabenimo paslaugą, labai svarbu pagalvoti, kas nutiks, jei transportuojant krovinys bus apgadintas arba dings... Be to, ar esate tikri, kad patirti nuostoliai bus kompensuoti, ypač kai gabenate birų krovinį arba medieną.
Itin svarbus transportavimo saugumas
Lietuva – žemdirbių kraštas, todėl birios produkcijos transportavimo paslauga išties paklausi. Birių krovinių kategorijai priklauso kroviniai, susidedantys iš atskirų didesnių ar mažesnių vienarūšių dalelių (pvz., grūdų, trąšų) bei sudarantys vieną birų krovinį su pastoviomis arba dėsningai ir nuolat kintančiomis fizinėmis ir mechaninėmis savybėmis. Tokie kroviniai dažniausiai transportuojami dideliais kiekiais, nesupakuoti, todėl transportavimas kelių transporto priemonėmis yra specifinis bei reikalaujantis išskirtinės vežėjo atsakomybės bei kompetencijos. Vienas svarbiausių reikalavimų birių produktų logistikos proceso dalyviams yra tas, jog tokių krovinių gabenimas neturi kelti rizikos kitiems kelių eismo dalyviams ir aplinkai. Be to, pagal patvirtintas krovinių gabenimo taisykles, vežėjas atsako už transporto priemonės būklę bei transportavimo saugumą. Vežėjas privalo išmanyti savo darbo specifiką ir žinoti, jog sausieji piltiniai kroviniai krovinių skyriuje turi būti išdėstomi kuo tolygiau, per visą grindų plotą, o krovinio centras suformuojamas ties išilgine simetrijos ašies linija. Birių krovinių transportavimui naudojami kėbulai ir tentai turi būti sandarūs, kėbulai ir ratai – švarūs. Kadangi birių produktų kategorijai priklauso ne tik minėta žemės ūkio produkcija, bet ir statybinės medžiagos (smėlis, žvyras, cementas ir pan.), labai svarbu, jog iškrovus sausą piltinį krovinį, profesionalus transporto priemonės valdytojas ją kruopščiai ir atsakingai išvalytų, kad nebūtų sugadintas kitas krovinys. Be to, krovinio vežėjas įpareigoja užtikrinti, kad transportavimo metu nebūtų teršiamas kelias. Jeigu piltiniai kroviniai gabenami nesilaikant taisyklių, transporto inspektoriai turi teisę uždrausti tęsti kelionę, o tai gali turėti įtakos tiek laiko, tiek finansiniams ištekliams. Todėl įmonei ar ūkinikui, ieškantiems kokybiškos birių produktų gabenimo paslaugos, būtina labai atidžiai pasirinkti tokios paslaugos tiekėją.
Svarbu ne kaina, o procesų išmanymas
Birių produktų gabenimas – išties svarbi ir atsakinga logistikos šaka, tačiau tenka pripažinti, jog tai sezoniška arba trumpalaikė paslauga. Birių maisto produktų gabenimas aktualus ūkininkams nuėmus derlių, o statybines birias medžiagas autovežis dažniausiai gabena tik pirmojo statybų etapo metu. O štai beveik visus metus (ypač nebe tokiomis šaltomis žiemomis) darbo turi miškovežių paslaugas teikiančios įmonės. Miškovežis – didelis, galingas sunkvežimis, pervežantis rąstus, medieną ir metalines konstrukcijas. Šios transporto priemonės važiuoklė išsiskiria specialia įranga – sutvirtinta platforma, ant kurios montuojamas mobilus, galingas kranas, galintis pakrauti transportavimui skirtą medieną, tiek ir metalą. Miškovežių savininkai dažniausiai teikia ne tik medienos gabenimo paslaugą. Dažniausiai siūlomas pilnas medienos pristatymo iš miško į apdirbimo vietą paketas. Todėl itin svarbu, jog miškovežių valdytojai būtų tikri profesionalai ir išmanytų šio ilgo ir nelengvo proceso niuansus. Vienas svarbiausių etapų – medžių pjovimas. Tai – sudėtingas procesas, reikalaujantis specifinių žinių, o jų transportavimui būtinos tam tikros techninės galimybės. Nepriklausomai nuo gamintojo ir konstrukcinių ypatybių, visi miškovežiai turi tą patį klasikinį funkcijų rinkinį: miško transportavimas iš miško paruošimo aikštelių; pagamintos produkcijos – lentų, rastų, medienos apdirbimo atliekų transportavimas; metalo formų ir metalo konstrukcijų transportavimas; rastų gabenimas į paskirties vietą; sijų ir gegnių gabenimas; paruoštų lentų gabenimas į paskirties vietą. Kodėl svarbu pasirinkti tinkamą tokios paslaugos tiekėją? Priežaščių yra daug, tačiau, svarbiausios jų yra tai, jog privalu žinoti miško kirtimo taisykles, medienos gabenimo reikalavimus, turėti specifinę techniką – tokio pobūdžio transporto priemonė privalo būti techniškai tvarkinga ir užtikrinti, jog medžių transportavimas bus saugus ir nekels pavojaus kitiems eismo dalyviams. Be to, miško kirtimo bei medienos transportavimo tvarką reglamentuoja Valstybės įstatymai, už kurių nesilaikymą gresia didelės baudos. Deja, dažnai medienos užsakovams tenka nusivilti gavus nekokybiškus rąstus arba fiksuoti piknaudžavimo atvejus: kai medienos krovinio tūris neatitinka kainos (netinkamai sukrauta mediena užima didesnį plotą, o ši paslauga apmokestinama būtent už tūrį). Taupant laiką arba siekiant netapti nežinojimo ir aplinkybių auka, šį darbą verta patikėti profesionalams. Įmonių, galinčių pasiūlyti kokybišką tiek birių produktų, tiek medienos gabenimo paslaugą, Lietuvoje nėra daug. Viena tokių – UAB „VST Transportas“, įsikūrusi Kaune, J. Kumpio g., o savo paslaugas teikianti visoje Lietuvoje. Ilgametę patirtį jau yra įvertinę ir Latvijos bei Lenkijos užsakovai. Birios produkcijos logistika šioje įmonėje vykdoma itin kokybiškai, o produkcija iškrovimo taškus ne tik mūsų šalyje, bet ir jūrų uostuose pasiekia saugiai ir laiku. Mediena į perdirbimo vietas gabenama tiesiai iš miško, užtikrinant visus medžių kirtimo, gabenimo ir transportavimo reikalavimus. Profesionali specialistų komanda patars Jums visais iškilusiais klausimais, o krovinys pasieks galutinį logistikos tašką užtikrinant kainos ir kokybės santykį. Šiuo metu itin sugriežtinta medienos gabenimo tvarka, todėl būtina pasirūpinti, jog krovinys pateks į tinkamas rankas ir neteks patirti papildomų išlaidų. Jums nereikės rūpintis medžių pjovimo ir medienos gabenimo tvarka, leidimais, dokumentais bei kitais niuansais, visa tai sutvarkys UAB „VST Transportas“.
1. Birių produktų transportavimas – sezoninis, tačiau specialios technikos bei žinių reikalaujantis procesas.
2. Sugriežtinos medžių kirtimo ir medienos gabenimo taisyklės, todėl būtina atidžiai rinktis tokios paslaugos tiekėją.
3. Saugus tiek birių produktų, tiek medienos gabenimas sutaupys Jums laiko, o kokybiška paslauga užtikrins numatytus kaštus.

Artūras Vaičiulevičius
UAB „VST transportas”
J. Kumpio g. 20, Kaunas
8 635 30367



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 04 19 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite