Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Kaune – analogų šalyje neturintis galios matavimo stendas

   2015-10-05

Automobilių galios didinimas – geriau žinomas, kaip Chip tuning – sudėtingas ir profesionalių žinių reikalaujantis procesas. Kaune įsikūrusios „Startline“ komandos įsigytas naujas galios matavimo stendas „Maha“ LPS 3000 PKW 4x4 - analogų neturintis prietaisas visame Baltijos šalių regione, kurio pagalba gaunami preciziškai tikslūs duomenys.

Vertinantiems komfortą

Dažnas lietuvis į keičiamus jo automobilio kompiuterio programos nustatymus vis dar žiūri įtariai, tačiau „Startline“ partneriai Irmantas Burinskas ir Algirdas Zaronskis linkę išsklaidyti šias abejones ir teigia, kad naujausių prietaisų pagalba variklio galingumą galima padidinti nepažeidžiant jokių saugumo reikalavimų. „Visi nauji automobilių varikliai dėl įvairių apribojimų į rinką paleidžiami skirtingo galingumo. Dauguma jų turi visiškai identiškus mechaninius mazgus, o skiriasi tik gamyklos programiniai nustatymai. Mes galime šiuos parametrus pakeisti ir išnaudoti variklio pajėgumus maksimaliai“, - pasakojo I.Burinskas. Specialisto teigimu, darbai atliekami taip, kad automobilis būtų maksimaliai saugus, laikantis visų aplinkosauginių reikalavimų. Programinis modifikavimas ne tik išnaudoja visus variklio pajėgumus, tačiau ir leidžia sutaupyti degalų.

Skirtingi modifikacijos lygiai

„Pirmasis (Stage 1) tik variklio valdymo programos modifikavimas, variklio mazgai apkraunami minimaliai bei išmetimo norma atitinka taršos reikalavimus, galima eksploatuoti automobili su DPF filtrais katalizatoriais bei jų nesugadinti. Oro įsiurbimo bei dujų išmetimo lengvinimas bei parametrų reguliavimas yra antrasis modifikavimo lygis (Stage 2). Trečiasis (Stage 3), kai diegiama našesnė degalų įpurškimo sistema bei turbina, modifikuojama oro išmetimo ir paėmimo sistema. Ketvirtasis lygis (Stage 4) - variklio modifikavimas, kai detalės keičiamos į tvirtesnes, jog galėtų atlaikyti didesnes apkrovas, nes dėl galingesnio variklio veikimo ima nelaikyti visos kitos automobilio sistemos. Tuomet keičiami ne tik purkštukai, stūmokliai ar alkūninis velenas, tačiau modifikacijos atliekamos ir pavarų dėžėje, sankaboje, reduktoriuje“, - subtilybes pasakojo A.Zaronskis. Priklausomai nuo automobilio, jo variklio galią galima padidinti nuo 10 iki 50 proc. „Startline“ dirba tiek su turbodyzeliniais, tiek su turbobenzininiais variklais. Partnerių teigimu, tokių paslaugų kainos Vakarų Europos šalyse kur kas brangesnės nei Lietuvoje. „Paslauga, kuri užsienyje kainuoja 1-1,5 tūkst. eurų, pas mus atliekama už 300-400 eurų, - pasakojo I.Burinskas. - Yra ir pigiau savarankiškai dirbančių specialistų, tačiau jų darbo kokybė – abejotina. Dažnai po tokio meistro darbo tenka iš naujo viską perprogramuoti ir taisyti padarytas klaidas.“

Stendas – vienintelis Baltijos šalyse

Dauguma automobilių gamintojų savo sukurtas sistema apsaugo. Skirtingai nei daugelis savadarbių specialistų, „Startline“ palaiko glaudžius ryšius su partneriais užsienyje bei naudoja pačius naujausius programavimo prietaisus. Praėjusią vasarą „Startline“ dirbtuvės pasipildė nauju galios matavimo stendu „Maha“ LPS 3000 PKW 4x4. Tai yra galios prietaisų matavimo etalonas, pripažįstamas visoje Europoje. Tokio stendo neturi nei Latvijos, nei Estijos meistrai. „Kalbant apie automobilio galios didinimą, matavimostendas yra būtinas, - pažymi A.Zaronskis. - Dauguma savadarbių meistrų ar autoservisų savininkų giriasi, galintys atlikti automobilių galios programavimo paslaugas ir žada įvairius rezultatus, atvykęs klientas pasimatuoti galingumą pas mus dažniausiai nusivilia išleides nemažą pinigų sumą už pažadėtą galios prieaugį kurio toli gražu nebuna.“ Šis stendas aprūpintas pačia naujausia programine įranga bei sukalibruotas specialiai iš Vokietijos atvykusio patyrusio kompanijos „Maha“ inžinieriaus. Prietaisas, kurį savo gamyklose naudoja geriausios Europos tiuningo kompanijos (ABT, MTM, EVOTECH, PP Performance, Hamann, DTE, Allcartuning) ir automobilių gamintojai kaip VW, BMW, MB ir kiti, yra preciziškas bei ypač tikslus. Prieš bet kokį darbą atliekamas pradinis matavimas ir įvertinama esama variklio galia bei galia po programavimo galingumui.

„Šio dinamometrinio stendo rodmenys pripažįstami ir vertinami visoje Europoje dėl tikslumo ir objektyvumo, o jo analizės lape matomi visi faktoriai, pagal kuriuos atliekamos korekcijos galios skaičiavimui atlikti, galingumas ratuose, stendo rotacinė masė. Visų šių ir daugelio kitų parametrų kiti stendai tiesiog nerodo ir rezultatai nesąžiningo operatoriaus gali būti lengvai falsifikuojami“, - pasakojo I.Burinskas.

1. Automobilių variklių galingumą galima didinti keičiant jų kompiuterių programos parametrus bei variklių konstrukciją. Ši paslauga paklausi ne tik tarp lengvųjų automobilių, bet ir galingų sunkvežimių ar traktorių savininkų.

2. „Startline“ profesionalai darbus atlieka taip, kad automobilis būtų maksimaliai saugus, laikantis visų aplinkosauginių reikalavimų. Programinis modifikavimas ne tik išnaudoja visus variklio pajėgumus, tačiau ir leidžia sutaupyti degalų.

3. Praėjusią vasarą „Startline“ dirbtuvės pasipildė nauju galios matavimo stendu „Maha“ LPS 3000 PKW 4x4. Tai yra galios prietaisų matavimo etalonas, pripažįstamas visoje Europoje. Tokio stendo neturi nei Latvijos, nei Estijos meistrai.

 

 

Irmantas Burinskas ir

Algirdas Zaronskis

„Startline team”

T. Masiulio 18C, Kaunas, +370 630 44440

www.startline.lt



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 04 19 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite