Šiais laikais nors ir sunkvežimių vairuotojų darbo sąlygos gerėja dėl oro kondicionierių, navigacijos įrenginių ar įmontuotų papildomų prietaisų, vis dėl to vairuotojai turi ilgą laiko tarpą praleisti uždaroje patalpoje. Praėjus keliems mėnesiams, net ir itin prižiūrinčiam sunkvežimio vairuotojui reikia profesionaliai išvalyti mašiną, nes kitu atveju gali pablogėti vairuotojo sveikata.

 

Pirmiausia, sunkvežimius reikia valyti dėl besiveisiančių bakterijų iš maisto ar gėrimo likučių. Sunkvežimių vairuotojai „gyvena“ vilkikuose savaitę, kartais net ilgiau. Be abejo, dauguma neturėdami pakankamai laiko, maistą valgo vairuodami. Vairuotojai dažnai neatkreipia dėmesio, jog net ir keletas maisto likučių ar netyčia išlietas gėrimas mašinos salone gali pakenkti ne tik krovininei mašinai, bet ir pačiam vairuotojui. Bakterijos veisiasi visur, kur yra pakankamai gendančio maisto ar drėgmės ir tokioje aplinkoje gali daugintis maždaug kas 20 minučių. Jos nesunkiai gali patekti nuo mašinos salono ant žmogaus rankų, o nuo rankų - į vairuotojo organizmą. Bakterijos išskiria toksinus, kurie yra labai kenksmingi žmogui ir gali sukelti karščiavimą, viduriavimą, odos, plaučių, kaulų ar bet kurio kito žmogaus kūno organo uždegimą ir net sukelti nepagydomas ligas. Vilkikų cheminės plovyklos „Sakla“ direktorius Arūnas Lapinskas teigia: „Dirbdamas šį darbą jaučiuosi atsakingas už sunkvežimių vairuotojus. Žinau, kiek svarbi yra žmogaus sveikata todėl itin kruopščiai bei profesionaliai cheminiu būdu mes išvalome kiekvieną vilkiką. Taip neleidžiame ne tik kauptis purvui bet ir kenksmingoms bakterijoms, nuodijančioms organizmą.“.

 

 

 

 

Kita priežastis, kodėl vertėtų reguliariai atlikti sunkvežimių cheminį valymą yra ne tik besikaupiančios bakterijos bet ir atsirandantis grybas - pelėsis. Šis mikroorganizmas taip pat kaip ir bakterijos yra linkęs atsirasti nuo drėgmės ar kartais net nepastebimų maisto likučių. Pelėsis, panašiai kaip ir bakterijos, taip pat yra žalingas. Šie mikroorganizmai dažniausiai patenka į organizmą per kvėpavimo takus. Todėl ilgai būnant patalpose, kur yra pelėsis, labiausiai nukenčia viršutiniai ir apatiniai kvėpavimo takai, galimi odos sudirginimai, įvairios infekcijos, nuovargio požymiai. Pasak įmonės „Sakla“ direktoriaus Arūno Lapinsko, daugiausia pelėsis yra linkęs atsirasti sunkvežimyje nepastebimose vietose, tokiose kaip po sėdynėmis ar šalia pedalų.

Be to, įmonė „Sakla“ ne tik rūpinasi mašinų švara bei gera vairuotojų sveikata. Įmonė šalia cheminio valymo plovyklos yra įkūrę autoservisą, kuriame remontuoja lengvuosius automobilius ir mikroautobusus. Taip klientai galės džiaugtis ne tik švariais sunkvežimiais, bet ir techniškai tvarkingomis mašinomis.

 

UAB „SAKLA“

T. Masiulio g. 18K, Kaunas
Servisas: +370 612 93998
Povykla: +370 611 33393
El. p.: sakla@inbox.lt

www.sakla.lt


 

 
 Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/keletas_priezasciu_kodel_reikia_reguliariai_valyti_sunkvezimius/
©2005-2019. JUMSINFO. Visos teisės saugomos.