Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Keturračiai motociklai – ir pramogai, ir darbui

   2014-10-03

Lietuvoje daugėja žmonių, kurie finansiškai pajėgia įsigyti keturračius motociklus. Jie perkami ne tik pramogai, vis dažniau keturračiai naudojami ir darbui. Tad vis daugiau svarstančių: įsigyti naują ar padėvėtą keturratį. Net ir turintį dešimtį-kitą tūkstančių litų keturračio įsigijimui lietuvį dilema tarp naujos ir padėvėtos transporto priemonės gali įstumti į neviltį. Už padėvėtą keturratį, gamintą JAV ar Japonijoje, mokėsite mažiau, nei už naują Kinijoje gamintą. „Apsigauti lengva, nes žmonės dažnai mąsto kategorijomis, kurios tinka renkantis naujus ar naudotus įprastinius automobilius, - pasakoja Valdas Radvilavičius, Kauno UAB „Motorider“ vadovas. – Bet iš tiesų šioje srityje yra esminis skirtumas – atsarginės dalys keturračiams  yra keliskart brangesnės, nei panašios dalys lengviesiems automobiliams. Tad remonto kaina smarkiai išauga. Kita problema, kad dalių tiekimas irgi nėra taip sklandžiai sutvarkytas, kaip lengviesiems automobiliams. Vadinamųjų einamųjų detalių, tokių , kaip stabdžių kaladėlės ar panašių ilgai ieškoti nereikia. Bet jei prireikia kokios nors retesnės ir sudėtingesnės detalės, gali tekti laukti ilgokai, tad užtrunka ir remontas“. Pasak pašnekovo, padėvėtas keturratis, tebūnie jis japoniškas ar amerikietiškas, yra padidinta rizika. Ši technika  paprastai eksploatacijos metu patiria didesnę apkrovą, nei gerais keliais važinėjantys įprastiniai automobiliai, tad ir paslėpto gedimo tikimybė kur kas didesnė. Įsigijus tokį keturratį neretai jau po poros savaičių tenka važiuoti į servisą dėl kilusios techninės problemos. O apžiūrėję detaliau, meistrai suranda ir dar kelis gedimus. Tada balansas būna toks: keturratis pirktas už maždaug 10 000 litų, remontui išleista dar apie 3000 litų ar panašiai, o garantijos, kad po kurio laiko kitoje vietoje „neišlįs“ naujas gedimas, nėra.    „Motorider“ ne tik remontuoja keturračius, bet ir prekiauja naujais, pagamintais Kinijos kompanijos CFMOTO. „CFMOTO“  - nuo 1989 m. veikianti įmonė, kuri specializuojasi gaminti skysčiu aušinamais varikliais varomus dviračius ir keturračius motociklus. „CFMOTO“ keturračių pardavimai pastaraisiais metais visame pasaulyje labai sparčiai auga – 2011 metais šis rodiklis šoktelėjo 40 procentų. 2012 metais  - 55 procentais, o 2013 metais – net 70 procentų. Vien Rusijoje 2013 metais parduota apie 17 000 tokių keturračių. „Motorider“ yra oficialus „CFMOTO“ keturračių platintojas Lietuvoje. „Siūlome rinktis iš įvairaus pobūdžio keturračių, - sako pašnekovas. - Pats paprasčiausias ir pigiausias – „CF MOTO BASIC“, varomas beveik 500 kubinių centimetrų tūrio varikliu, kurio maksimali galia siekia 25 kW. Toks „aparatas“ kainuoja 15 000 litų. Brangiausias ir galingiausias – 27 000 litų kainuojantis „CFMOTO X8“. Jo variklis yra 800 kubinių centimetrų tūrio, 46 kW galios. „CFMOTO“ keturračiams mes suteikiame 2 metų garantiją – prastos kokybės produkcijos gamintojai tokiais garantiniais terminais nesimėto. Mano supratimu, toks naujas keturratis yra geresnis pasirinkimas, negu nežinia kur pirktas naudotas“. Pirkdami lengvąjį automobilį vieni pajėgiame įsigyti „Lexus“, o kiti pasitenkiname „VW Golf“ ar „Fiat“. Pastarosios mašinos ne tokios įspūdingos, bet jos puikiausiai tarnauja ir leidžia savininkui nuvažiuoti ten, kur jam reikia. Pasak pašnekovo, lyginant su lengvaisiais automobiliais, „CFMOTO“  keturračiai ir atitinka „Volkswagen“ ar „Fiat“ markės automobilių kategorijai, jie gali ilgai ir gerai tarnaut savo šeimininkui. Lietuvoje paplitęs mitas, kad keturračiai yra grynai pramoginė mašina. Bet šias transporto priemones, kurioms vairuoti reikia B arba B1 kategorijos (pastarąsias galima gauti nuo 16 metų) vairuotojo teisių, pakankamai dažnai naudoja ir darbui, ypač tokiose vietose, kur kitokiomis mašinomis sunku privažiuoti. Darbui keturračius naudoja ūkininkai, miškininkai, įmonės, atokiose vietose tiesiančios elektros linijas. „Prekiaujame specialiais keturračiams skirtais agregatais ir aksesuarais, skirtais darbui, - pasakoja pašnekovas. – Keturračiais galima pjauti ar sėti žolę, specialaus manipuliatoriaus pagalba kilnoti krovinius – pavyzdžiui, rąstus miške. Galima juos naudoti ir įvairioms kitoms reikmėms“. „Motorider“ užsiima prekyba keturračiais nuo 2007 metų, šiuo metu pagal naujų keturračių pardavimus įmonė pirmauja šalies rinkoje.  Pernai per visus metus įmonė pardavė  71 naują keturratį, šiemet  jų jau parduota 70 – akivaizdu , kad pernykštis rodiklis bus gerokai viršytas. Šiuo metu šalyje yra apie 9 000 VĮ „Regitra“ ir traktorių registre registruotų keturračių. Akivaizdu, kad nemažai jų važinėja ir neregistruotų. „Šiuo metu „CFMOTO“ gamintais keturračiais Lietuvoje prekiauja daugiau kaip 10 mūsų partnerių, jie teikia ir remonto bei serviso paslaugas, - pasakoja įmonės vadovas. – Partneriai dirba visuose didžiuosiuose šalies miestuose, taip pat kai kuriuose regionų centruose – tokiuose kaip Tauragė, Utena, Ukmergė, yra jų ir mažesniuose šalies miestuose – pavyzdžiui, Vievyje“.    „Motorider“ turi didelį atsarginių dalių sandėlį – detales perka ir įmonės Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, net Švedijoje. „Daug dėmesio skiriame serviso darbo kokybei, - sako įmonės vadovas. – Esame apdraudę savo serviso veiklą nuo galimų darbuotojų klaidų. Specializuotų keturračių servisų nėra daug, savininkai neretai renkasi pigesnį remontą pas garažų meistrus. Suprantama, kiekvienam norisi sutaupyti, bet garažuose jokių garantijų niekas neduoda, o mes jas remonto darbams teikiame“. „Motorider“ taip pat remontuoja ir dviračius motociklus. „Įdomu tai, kad naujų  dviračių motociklų rinkos, skirtingai nei keturračių, Lietuvoje iš esmės nėra, žmonės perka beveik išimtinai tik naudotus motociklus“, - sako pašnekovas.        1. Padėvėtas keturratis yra padidinta rizika. Ši technika paprastai eksploatacijos metu patiria didesnę apkrovą, nei gerais keliais važinėjantys įprastiniai automobiliai, tad ir paslėpto gedimo tikimybė kur kas didesnė. Įsigijus tokį keturratį neretai jau po poros savaičių tenka važiuoti į servisą dėl kilusios techninės problemos. O apžiūrėję detaliau meistrai suranda ir dar kelis gedimus. Tada balansas būna toks: keturratis pirktas už maždaug 10 000 litų, remontui išleista dar apie tris tūkstančius ar panašiai, o garantijos, kad po kurio laiko visai kitoje vietoje „neišlįs“ naujas gedimas, nėra.    2. „Motorider“ ne tik remontuoja keturračius, bet ir prekiauja naujomis tokiomis mašinomis, pagamintomis Kinijos kompanijos „CFMOTO“. „Motorider“ yra oficialus „CFMOTO“ keturračių platintojas Lietuvoje.  „CFMOTO“ keturračių pardavimai pastaraisiais metais visame pasaulyje labai sparčiai auga – 2011 metais šis rodiklis šoktelėjo 40 procentų. 2012 metais - - 55procentais, o 2013 metais – net 70 procentų. Vien Rusijoje 2013 metais parduota apie 17 000 tokių keturračių.

Valdas Radvilavičius
Kauno UAB „Motorider“ vadovas
Raudondvario pl. 127, Kaunas
+370 687 00504, +370 609 98255
info@motorider.lt
www.motorider.lt
www.cfmoto.lt

 

 

 



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 04 19 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite