Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Kokie automobiliai neturi ateities, o kokia investicija pasiteisina?

   2021-11-26

Pagal kokius kriterijus reikėtų rinktis automobilį, kokios dažniausios klaidos ir kodėl dyzelinės transporto priemonės neturi ateities, teiraujamės 20 metų darbo patirtį turinčio autoremonto dirbtuvių „Garažas“ eksperto Dariaus Augustinavičiaus.

 

 

Pasak specialisto, pagal ES reglamentą, seni dyzeliniai automobiliai dėl didelės taršos yra ribojami. Ateityje jie bus apmokestinti tokiu taršos mokesčiu, kad nebeapsimokės jais važinėti. Nepaisant pigesnio kuro, jų ir eksploatacija, ir remontas atsieina brangiau.

 

„Nusipirkę senus, pvz., už kelis tūkstančius eurų dyzelinius automobilius, klientai netrukus atvažiuoja remontuoti. Patikrinus matai, kad turbina leidžia tepalus, lenda kitos bėdos – remontas gali kainuoti ir 300 ar dar daugiau eurų. Mažiau nuostolių turėtų, jei patikrintų automobilio būklę dar prieš perkant. Arba patarčiau investuoti į ateitį turinčius hibridinius ar elektrinius automobilius, nes ypač per pandemiją pigesnių ir gerų dyzelinių automobilių pasiūla rinkoje sumažėjo“, –  sako ekspertas.

 

Dažniausios dyzelinių variklių problemos

Pasak meistro, didžiausia dyzelinių automobilių problema – užsikimšę suodžių filtrai (DPF), kurių valymas, pakeitimas, perprogramavimas atsieina 200 – 300 eurų, išpjovimas – 50 eurų. Neoriginalių, kiniškų filtrų kaina prasideda nuo 800 eurų, o originalo kaina, priklausomai nuo modelio, gali būti dvigubai didesnė. Šie filtrai sukurti sugaudyti suodžius. Kad vyktų regeneracija, filtras atliktų savo funkciją, variklis turi įkaisti iki 70 0 C, o apsukos ne mažiau kaip 10 minučių negali nukristi žemiau 2000, negalima sustoti. Jei važinėjama mieste trumpais atstumais, į darbą ir namo, regeneracija nevyksta, filtras užsikemša, dingsta trauka, padidėja kuro sąnaudos, ima dūminti. Tad dyzeliu varomu visureigiu po miestą važinėti neapsimoka.

 

Svarbu atkreipti dėmesį net į išmetamųjų dujų spalvą. Baltas dūmas išduoda aušinimo  skysčio problemą, gali būti trūkusi variklio galva. Mėlynas signalizuoja apie automobilio deginamus tepalus, o juodas – apie nesudegintą kurą, kuris užkemša filtrus. Kadangi ne visi dūmai pašalinami per duslintuvą, jie grįžta atgal per turbiną į variklį ir sukelia rimtų gedimo problemų. Dažniausiai tokiu atveju žmonės pašalina filtrą, išprogramuoja, tačiau toks automobilis labai teršia aplinką. Taigi nieko nesutaupoma įsigijus pigų, bet gražų automobilį.

 

Svarbu rinktis patikimus ir profesionalius meistrus

Automobilio patikra, patyrusio ir patikimo specialisto patarimai prieš jį perkant ar vežant į techninę apžiūrą sutaupo ir laiko, ir pinigų.

 

„Kai perkama mašina, kuri patiko, bet ne ta, kuri važiuoja, būna, dar 1000 ir daugiau eurų tenka investuoti, kad ji ilgai, patikimai tarnautų. Kai kurių automobilių modelių vien priekinė lempa kainuoja 500 eurų. Esant jos defektui, techninės apžiūros nepraeisi, – sako specialistas. – O už tuos pinigus iškart galėtų įsigyti naujesnį ir ekonomiškesnį variantą. Kita bėda, kad per karantiną teko ne kartą taisyti nesąžiningų meistrų broką. Suprantu, kad visiems norisi uždirbti, bet ne apgaulės kaina. Dėl to nukenčia visų meistrų reputacija. Matau, kad tyčia buvo palikta atsukta antifrizo žarna, ar iš vidinės pusės įdėta viena sena stabdžių kaladėlė, nes tikėjosi, kad kilus problemai klientas greitai vėl grįš. Taip nesąžininga. Arba žmonės patys pasirenka pigesnes detales,  kurios ir tarnauja trumpiau. Pavyzdžiui, geras „Lexus“ galinis guolis, kainuoja 170 eurų, bet daugelis nutaria pirkti pigesnį – už 60 eurų. O paskui klausia, kodėl nelaiko, genda. Meistrui tas pats, kokią įdėti, už darbą jam sumoka, bet žmonių gaila, kurie netrukus vėl atvažiuoja remontuoti, nes nenorėjo investuoti į kokybišką detalę.“

 

 

AUTOREMONTO DIRBTUVĖS „GARAŽAS“

(automobilių važiuoklės remontas ir variklių aptarnavimo darbai)

Vadovas Darius Augustinavičius

L. Ivinskio 122, Kaunas,

Tel. +370 602 20402

El. p. autonuomaa@gmail.com

www.facebook.com/autovaziuokle



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 04 19 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite