Jei kada susimąstėte apie sunkiasvorių negabaritinių krovinių gabenimą, tikriausiai pagalvojote, jog tai sudėtinga užduotis. Ilgametę patirtį rinkoje turinčiai įmonei UAB „Jotvainis“ jau teko pervežti tanką ir lėktuvą. Įmonė taip pat prekiauja krovininio transporto dalimis bei neseniai išplėtė savo parduotuvę, kurioje galima rasti dar daugiau kokybiškų krovininių transporto dalių, importuotų iš geriausių tiekėjų užsienyje.

PREKYBA KROVININIO TRANSPORTO DALIMIS

UAB „Jotvainis“ prekybos vadovas Robertas Leparskis džiaugiasi, jog įmonė rinkoje yra jau beveik 30 metų. „Neseniai išplėtėme ir atnaujinome savo prekybines patalpas Kaune. Dabar dar labiau sustiprėjome savo srityje. Nuo pat įmonės įkūrimo mus lydi pats stipriausias Europoje originalių lingių gamintojas ir tiekėjas „Schomacker“ iš Vokietijos. Taip pat importuojam linges iš Prancūzijos, Lenkijos ir Turkijos. Mūsų įmonė jau seniai žinoma, kaip lingių ir lingių apkabų didžiausiais platintojais Lietuvoje “, – sako jis. Anot jo, per visą įmonės gyvavimo laikotarpį, buvo labai svarbu atsirinkti tik pačius geriausius atsarginių detalių gamintojus ir tiekėjus. Tą UAB „Jotvainis“ ir padarė. „Mūsų parduotuvėje didelis asortimentas visiems vilkikams, priekaboms ir komerciniam transportui. Lingių apkabas (sąvaržas), oro pagalves, įvores, stabdžių sistemos ir važiuoklės dalis, kitas sunkvežimių dalis importuojame iš Vokietijos, Prancūzijos, Lenkijos, Turkijos ir Italijos. Prekiaujame ir labai kokybiškomis oro sistemos jungtimis iš Italijos. Nuo seno pasirinkę specializacijos sritį galime pasigirti geriausiu lingių ir apkabų asortimentu.“, – teigia R. Leparskis. Žinoma, įmonės UAB „Jotvainis“ sandėlyje gausu ir kitų nepaminėtų detalių, pavyzdžiui, itin platus spektras linginės pakabos stiprinimo variantų : MB Sprinter, VW LT, Citroen Jumper, Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Ford Transit, Iveco Daily, Renault Master, Mascott, Traffic, Opel Novano, Nissan.



LINGIŲ IR AMORTIZATORIŲ PRIEŽIŪRA

Būtina kruopščiai prižiūrėti linges, kad jos tarnautų ilgiau. „Būna, kad pirkėjai reikalauja tik vieno ar kelių lakštų iš lingės paketo. Tokiu atveju, pakeitus vieną lingės lakštą, dažniausiai arba lūžta įdėtas į lingės paketą naujas lingės lapas (jam tenka didžiausia apkrova), arba lingę tenka keisti per pusmetį dalimis”, ˗ sako UAB „Jotvainis“ prekybos vadovas. Anot jo, apkaba yra labia svarbi lingės konstrukcijas laikanti detalė. Atsilaisvinus apkabai, lingė lūžta per vidurį.

Dar viena svarbi automobilio detalė – amortizatorius. Susidėvėjęs amortizatorius kelia pavojų transporto priemonės stabilumui, tokio automobilio svyravimas gali tapti nevaldomas. Tada reičiau dėvisi padangos. „Daugelyje sunkveži mių amortizatorius dirba kartu su lingine pakaba. Tokiu atveju susidėvėjęs amortizatorius kelia grėsmę svarbioms ir brangioms važiuoklės dalims: lingėms, lingių įvorėms, pirštams ir kronšteinams. Nuo to kenčia ir važiuoklės stabilizatoriai”, - sako Robertas Leparskis.




SUNKIASVORIŲ IR NEGABARITINIŲ KROVINIŲ GABENIMAS

UAB „Jotvainis“ užsiima ne tik krovininio transport dalių prekyba, bet ir yra viena iš nedaugelio įmonių Lietuvoje, kuri vykdo įvairių objektų pervežimus, sunkiasvorių ir negabaritinių krovinių gabenimą. Transporto vadovė Kristina Bulotienė sako, jog per ilgą įmonės gyvavimo laiką įsimintinų krovinių buvo daug, todėl būtų sunku išskirti kurį nors vieną. „Vežėme Abrams tanką, kurio svoris 63,5tonos. Jo ilgis buvo 8metrai, o plotis 3,5 metrai. Tanko aukštis siekė 2,85metrus. Teko gabenti Boeing 737 lėktuvą be važiuoklės, tiltinių kranų sijas, kurių ilgis apie 40metrų, vėjo jėgaines, malūnsparnius ir panašiai. Mūsų pagrindinės kryptys yra Lietuva, Latvija, Estija, Suomija, Švedija, Norvegija, Danija, Lenkija, Baltarusija, Rusija“, – aiškina K. Bulotienė. Didžiausias krovinio svoris, kurį gali pervežti įmonė UAB „Jotvainis“ yra 70 tonų. „Ilgiausia puspriekabė išsiilgina iki 28,55metrų, dauguma mūsų išilginamų puspriekabių turi vairuojamas ašis, kai kurių puspriekabių ašys papildomai valdomos distancinio pulto pagalba“,– teigia įmonės transport vadovė Kristina. Negabaritinių krovinių gabenimas - ypač sunki pervežimų rūšis, reikalaujanti specialaus techninio pasirengimo, žinių bei, žinoma, specialios technikos.


LEIDIMŲ IR SPECIALIOS PALYDOS ORGANIZAVIMAS

„Mes galime tarpininkauti įmonėms gaunant stambiagabaričių/sunkiasvorių krovinių pervežimo leidimus Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Danijoje, Baltarusijoje, Rusijoje. Parinkdami saugiausią maršrutą organizuojame ir specialias palydas“ – pasakoja K. Bulotienė. Anot jos, leidžiamas vienoje kolonoje važiuojančių stambiagabaričių krovininių transporto priemonių skaičius skiriasi priklausomai nuo viršijamų matmenų ir nuo valstybių, per kurių teritorijas važiuojama, skiriasi ir reikalavimai palydos automobiliams ir jų skaičiui. „Labai svarbu, kad organizuojama palyda atitiktų visus konkrečioje šalyje keliamus reikalavimus. Kadangi kiekvienoje šalyje negabaritinių krovinių taisyklės skiriasi, todėl kiekvienas negabaritinių krovinių gabenimo atvejis yra unikalus.“ – teigia ji. Anot jos, tinkamą vežėją pasirinkti paprasta. Kuo jis ilgiau dirba, tuo daugiau sudėtingų situacijų, susijusių su negabaritinių krovinių gabenimu, jam yra tekę spręsti. Tad prieš išsirenkant, verta pasidomėti potencialaus vežėjo patirtimi ar pasiieškoti internete informacijos apie jo įmonę.



UAB “JOTVAINIS”
Savanorių pr. 271, Kaunas
Tel.: +370 37 331122
Transportas: +370 37 313353
El. p.: info@jotvainis.lt
www.jotvainis.lt

 
 Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/krovininio_transporto_daliu_prekyba_ir_sunkiasvoriu_negabaritiniu_kroviniu_gabenimas/
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos.