Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Kur dažyti automobilį, spręskite patys...

   2015-10-02

Lietuvoje automobilių amžiaus vidurkis siekia 10 metų. Per tokį laikotarpį automobiliams ne kartą būtina atlikti ne tik važiuoklės, bet ir kėbulo remontą. Automobilio kėbulo remonto darbai sudaro apie trečdalį visų visų automobilio remonto darbų. Statistika byloja, jog tik nedidelė Lietuvos transporto priemonių valdytojų perka visiškai naujus automobilius, o didžioji šios rinkos dalis užima naudotų automobilių, įvežamų į mūsų šalį, paklausa – perkamas automobilis su nežymiais ar didesniais kėbulo defektais, kurie šaliniami po pirkimo sandorio.
Ekspertai teigia, jog kol nebus žymaus ekonomikos pagerėjimo, išliks didelis senų automobilių skaičius šalies keliuose ir jiems bus reikalingi įvairūs kėbulo aptarnavimo ir remonto darbai (kad būtų išlaikytas maksimalus jų darbingumas). Nors vyrauja nuomonė, jog kėbulo pažeidimai – tik išvaizdos defektai, vis tik, jie dažniausiai lemia viso automobilio darbingumo praradimą. Dažyti transporto priemonę tenka dviem atvejais. Vienas jų, po eismo įvykio praradus prekinę išvaizdą (atšokinėjus, nuskeldėjus dažams ir pan.). Tokiais atvejais, dažniausiai stengiamasi apsiriboti tik reikiamų detalių perdažymu, nes dažyti visą automobilį – nepigus procesas (dažnai galintis kainuoti brangiau už patį automobilį). Kitu atveju, transporto priemonė dažoma siekiant kuo ilgiau išlaikyti pirminį įvaizdį arba norint, jog išliekamoji automobilio vertė išsilaikytų kuo ilgiau. Transporto priemonės dažymo procesas – išties sudėtingas ir apimantis keletą kruopštumo ir profesionalumo reikalaujančių etapų. Visų pirma, labai svarbu prieš pradedant dažyti, ypač į eismo įvykį patekusį automobilį, patikrinti jo kėbulo geometriją. Patikrinus, o reikalui esant ir atkūrus ją, automobilio kėbulo dalys ruošiamos dažymui: šalinami seni dažai ir paviršiaus defektai (padengiant glaistu ar gruntuojant – kai šalinami maži įbrėžimai). Prieš pradedant automobilio dažymo darbus, labai svarbu, kad dažomas plotas būtų kruopščiai nuvalytas, kad dažytojas būtų su specialia apranga, filtras būtų švarus, o dažymo kameros spaudimas aukštas (tokiu atveju, dažai pasidengs nelygiai). Jeigu ant automobilio kėbulo yra rūdžių ar nuskilusių dažų, arba tvarkomas prastai ankščiau nudažytas automobilis, viskas turi būti nuvaloma iki blizgančio metalinio paviršiaus. Kartais valoma ne visa detalė, o tik ta vieta, kurią reikia glaistyti. Taip pat galima nevalyti vietos, kur dažų sluoksnis nėra pažeistas: jei dažomas tik mažas įlinkimas, vertinama nuvalytos detalės būklė. Jeigu yra akivaizdžiai pastebimų rūdžių, ta vieta turi būti apdorota rūdžių rišikliu. Atlikus šias procedūras, tepamas glaistas (jis nėra būtinas, jeigu paviršius lygus ir tinkamas dažyti). Profesionalus dažytojas niekada nepamirš glaisto sumaišyti su kietikliu (kitaip jis nesustings). Vėliau glaistas šlifuojamas, jeigu reikia, purškiamas gruntas, kuris paslepia buvusius nelygumus ir užtikrina geresnį dažų sukibimą su paviršiumi. Galiausiai, purškiami dažai ir, prireikus, lakas. Specialistai tikina, jog kalbant apie dažus, labai svarbu nustatyti tinkamą esamos atomobilio spalvos atspalvį. Lietuvoje daugelis transporto priemonių yra achromatinių spalvų: juodos, baltos, pilkos ir visų kitų atspalvių – nuo šviesiausių iki tamsiausių. Jeigu dažomo automobilio dažų kodo nematyti arba jis nudažytas sunkiai parenkama spalva, dažant daromi vadinamieji perėjimai: palyginama šalia dažomos detalės esančių detalių spalva, vėliau naujai pagamintais dažais nudažoma šalia esančių detalių pakraščiai. Padengus dažomą plotą dažais – lakuojama. Jei darbai atlikti kokybiškai, paviršius bus lygus, blizgus, nesiskirs detalių spalva. Kur ir kaip dažyti savo transporto priemonę – spręskite patys. Jeigu jau nusprendėte dažyti savo transporto priemonę ir norite kokybės, patirtis rodo, kad reiktų paieškoti tokio dažytojo, kuris, visų pirma, turi profesionalią dažymo kamerą. Patirtis rodo, jog savamokslių ar garažuose dirbančių dažytojų brokas pasimato daug greičiau, nei gali tikėtis automobilio savininkas. Tik specialiose dažymo kamerose užtikrinamas reikiamas patalpų vėdinimas, dažų ir kitų medžiagų džiovinimas, o dažomas automobilis saugomas nuo dulkių. Be to, tik profesionalūs meistai pasirūpina, kad dažymo įrangoje neliktų drėgmės ar kitų priemaišų, nes tai kenkia darbo kokybei. Automobilių dažymo veiklą 2004 m. pradėjusi Dažykauto.lt per du dešimtmečius pasiekė ir nuveikė labai daug, o pagrindinį dėmesį skiria aukščiausiai kokybei ir kliento poreikiams, prieš kuriuos, kaip patys teigia, žemai lenkia galvas. Dažykauto.lt – kokybė už prieinamą kainą kiekvienam klientui, abipusis pasitikėjimas, greitas automobilio aptarnavimas ir grąžinimas, pastangos, kad Jūsų automobilis gražus ir spindintis nuvažiuotų dar ne vieną tūkstantį kilometrų – kad ir koks senas ar naujas bebūtų. O toliau, jau Jūsų pasirinkimas – pasimatysite ar ne.

„Dažykauto.lt”
Ekskavatorininkų g. 2, Kaunas.
Tel.: +370 622 22195
dazykauto@hotmail.com
Skype: dazykauto
www.facebook.com/dazykauto
Darbo valandos:
I-V: 9.00-18.00
VI: 10.00-15.00
Informacija teikiama:
I-VII: 9.00-21.00



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 04 19 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite