Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA PAIEŠKA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI KARJERA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Kur po avarijos remontuoti automobilį

   2016-09-27

Kur po avarijos remontuoti automobilį

Keliuose daugėja autoįvykių – tai jaučia ne tik draudimo bendrovės, bet ir automobilių remonto paslaugas teikiančios įmonės. Pastarosioms dažnai tenka taisyti ir neprofesionalaus remonto klaidas. Patarimais, kaip nenusvilti atidavus remontuoti savo automobilį ir sutaupyti pinigų, dalijasi nemenką patirtį šioje srityje turintis Andrius Čiuprinskas, bendrovės „Autofortas“ plėtros vadovas.

Atkreipkite dėmesį į garantiją

Dažnas turi pažįstamą meistrą, kuris sutvarko nedidelius gedimus, tačiau, patekus į rimtesnę avariją, „garažiuke“ suremontuotas automobilis netrunka parodyti užslėptas bėdas: nestabilumą kelyje, greičiau dylančias padangas, „išlendančias“ rūdis ir pan. O tada – papildomos išlaidos, nes garantijos niekas nesuteikė.
 „Atkreipkite dėmesį į tai, kokia garantija jūsų automobiliui suteikiama po remonto. Pavyzdžiui, mes suteikiame 12 mėnesių garantiją, tai yra, 6 mėnesiais ilgesnę nei reikalauja LST standartas“, - pataria A. Čiuprinskas.

Ne visa žala matoma plika akimi

„Būna, kad po nekokybiško remonto atvažiuoja pas mus žmogus, ir matome keturias padangų vėžes“, - šypsosi A. Čiuprinskas. Pasak jo, ne visa susidūrimo metu padaryta žala matosi plika akimi. Automobilių kėbulų remonto darbų patirtis rodo, kad nepakanka vien tik sutvarkyti  deformuotą kėbulo vietą, bet būtina pamatuoti ir atstatyti visą automobilio kėbulą, nes dėl autoįvykio metu atsiradusių apkrovų kėbulas gali būti išlinkęs, persuktas, gali susidaryti raukšlės, įdubimai, kurie turės neigiamos įtakos eksploatuojant automobilį.
A. Čiuprinsko žodžiais, automobilio savininkui nebūtina išmanyti remonto plonybes, tačiau visuomet pravartu pasidomėti, kokia diagnostinė įranga naudojama, kokia specialistų kvalifikacija, įmonės reputacija, ar suteikiama garantija.

Pasidomėkite sertifikatais ir įranga

Internete gausu automobilių remontu užsiimančių įmonių, asmeninių skelbimų, kuriuose negailima liaupsių, dažnai rašomų pačių skelbimų autorių. Kaip ir nepatenkintų klientų skundų.
„Pravartu pasidomėti, ar įmonė turi reikiamus sertifikatus. Pavyzdžiui, mes vadovaujamės LST 1438:2005 standartu, o technologiniuose procesuose naudojama įranga bei medžiagos yra sertifikuotos ES ir LR institucijų. Jau dešimtmetis kaip mūsų autoservisas dirba pagal AUDATEX ir EUROTAX žalų vertinimo programą. Darbo procesams valdyti naudojama elektroninė sistema“, - sako A. Čiuprinskas. Tai reiškia, kad klientas tiksliai žino, kokius darbus reikės atlikti, kiek kainuos, remonto eigoje vadybininkas palaiko ryšį tiek su klientu, tiek su automobilį apdraudusia kompanija, o kiekvieną darbų etapą galima patikrinti.
Be to, pravartu pasidomėti ne tik atsiliepimais, bet ir autoserviso partneriais. „Pavyzdžiui, mes pasirašėme sutartį su techninių apžiūrų stotimi dėl galimybės atlikti automobilių kėbulo geometrijos, ratų geometrijos ir pasyvios saugos sistemų patikras, išrašant atitikimo gamintojo numatytiems reikalavimas pažymas“, - sako bendrovės „Autofortas“ plėtros vadovas.

Kaip sutaupyti laiko

Kiekvienam vairuotojui svarbu net tik remonto laikas, bet ir suremontuoto automobilio atliktų darbų kokybė.„Daugeliui ne daug ką sako tokia įranga kaip amerikiečių kompanijos „Hunter“ 3D ratų geometrijos atstatymo stendas „HawkEye Elite“, tačiau tai bene moderniausias bei technologiškai pažangiausias stendas rinkoje. Kaip ir kėbulo geometrijos ultragarsinio matavimo stendas „Blackhawk Shark 3“, sukomplektuotas kartu su „Blackhawk Korec“ kėbulo geometrijos atstatymo sistema – tik pernai pristatytas Europoje. Ši ir kita turima žymių pasaulio gamintojų įranga mums leidžia greitai ir kokybiškai atlikti darbus ir suteikti ilgesnę garantiją. Be to, jau veikia skubaus kėbulų paruošimo ir dažymo cechas, kuriame ypač greitai paruošiamos ir nudažomos detalės“, - pabrėžia A. Čiuprinskas.
Šiuo metu bendrovės „Autofortas“ gamybinės patalpos jau išsiplėtė iki 2,5 tūkstančio kvadratinių metrų, kur pusšimtis darbuotojų vienu metu gali remontuoti iki 75 automobilių, kuriuos priima bet kuriuo paros metu, o reikalui esant ir transportuoja miesto ribose. 

Pasitiki ir japonai

Kai kas dar pasišaipo, jei vairuotojas neskuba pats remontuoti vieną ar kitą gedimą, tačiau A. Čiuprinskas pabrėžia, kad kiekvienu darbu turi užsiimti tas, kuris geriausiai jį išmano, nes šiuolaikiniai automobiliai – vis sudėtingesni mechanikos ir elektroninių technologijų deriniai.
Technologiniuose sprendimuose lyderiaujantys japonai itin griežtai atsirenka partnerius, kurie Europoje tiek parduoda, tiek aptarnauja jų pagamintus automobilius. Neseniai „Autofortas“ tapo „Isuzu“ prekybos atstovu, bei „Suzuki“ autorizuotu servisu. Tik įvertinus „Autofortas“ techninę bazę, specialistų kvalifikaciją ir reputaciją, suteikta teisė tapti oficialiais tokių kompanijų, kaip „Isuzu“ ir „Suzuki“ atstovais Lietuvoje. Tai reiškia, kad naudojant aukštos kokybės įrangą ir šiuolaikiškai valdant procesus remontuojami ir kitų gamintojų automobiliai.

Daugiau informacijos:
www.autofortas.lt
9-ojo Forto g. 60A, Kaunas
Tel. +370 37 758650
Fax. +370 37 758653

El. p.: info@autofortas.com



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2019 01 16 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2019. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite