Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Lietuviškos važiuoklės ypatumai ir kaina

   2019-10-17

Daugeliui mūsų automobilis ‑ ne prabanga, o kasdienė būtinybė. Ypač miestelių-satelitų, supančių didmiesčius, gyventojams. O štai rūpinasi savo transporto priemone jie skirtingai. Vieni linkę įsiklausyti į savo automobilį ir, tik pastebėję nerimą keliančius pokyčius jo skleidžiamuose garsuose, kreiptis į autoservisą. Kiti gi, kaip pasakoja automobilių remonto dirbtuvių savininkas Darius Augustinavičius, jei ne būtinybė praeiti techninę apžiūrą ar pakeisti tepalus, servise nė nesirodytų. Ir kaip tik tokie vairuotojai, jo duomenimis, už automobilio remontą sumoka daugiausiai.

Daugiau rizikuoja mažiau važiuojantys

D. Augustinavičiaus autoserviso meistrų duomenimis, labiausiai savo automobilio važiuokle rizikuoja savininkai tų automobilių, kurie per mėnesį nuvažiuoja mažiau nei 10‑15 tūkst. km.

 

„Tame nėra nieko keisto, ‑ teigia savininkas. – Nuvažiavus šitokį atstumą, ateina metas keisti tepalus, o keičiant tepalus – lengva skirti laiko ir profilaktinei automobilio apžiūrai. Jos metu meistrai gali pastebėti visus nesklandumus, kol jie dar nekritiški ir lengvai pataisomi.“

 

O štai tų automobilių, kurie daugiau stovi, nei važiuoja, savininkai nė nenujaučia, kad transporto priemonė gali sugesti tiesiog ilgiau pabuvusi priparkuota prie namų.

 

Važiuoklė kenčia nuo klimato

Lietuvos klimatas gana drėgnas, ir paliktas prie namų stovėti automobilis bent sykį į parą susiduria su išbandymu drėgme: ant metalinių dalių (ypač arčiau žemės esančių), atšalus orui, iškrinta kondensatas, ypač pavojingas stabdžių kreipiančiosioms dalims. Jos gali pradėti strigti, patys stabdžiai – nebeatšokti, nuo neatšokusių stabdžių dyla ir kaladėlės, ir stabdžių diskai. Pažeistuose fragmentuose stabdžiai praranda efektyvumą, kelissyk pailgėja stabdymo kelias. Dažnai gali atsitikti net taip, kad faktiškai važiuojančiame automobilyje teveikia tik, tarkim, vieno rato stabdžiai iš keturių.

 

Tad kiek mūsų kiemuose stovinčių automobilių ‑ tokios tiksinčios bombos? O juk tokios grėsmės išvengti ir paprasta, ir pigu.

 

Ramybė kainuoja penkis eurus

„Mažesnį atstumą – mažiau nei tūkstantį kilometrų – per mėnesį nuvažiuojantiems vairuotojams, ‑ pataria D. Augustinavičius, ‑ net jei ir nematyti akivaizdžių gedimų, verta užsukti į servisą profilaktiniam važiuoklės patikrinimui. Maždaug kas du tris mėnesius būtų idealu. Patikrinimas tekainuoja tik apie penkis eurus, o padeda išvengti šimtinių ar net tūkstantinių nuostolių. O kartais – ir gyvybę išgelbėti.“

 

Automobilį meistras lygina su pačiu žmogumi: visi mes žinome, kad daug paprasčiau tiesiog prižiūrėti savo sveikatą, nei vėliau, to nedarius, gydytis nuo rimtų įsisenėjusių ligų.

 

 

AUTOREMONTO DIRBTUVĖS “GARAŽAS”

L. Ivinskio 122, Kaunas  

Tel. +370 60220402    

El. p. autonuomaa@gmail.com

 



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 04 11 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite