Nedidelės problemos namuose – ar tai varvantis čiaupas, ar išklibusi rozetė – ilgainiui virsta erzinančiais nepatogumais. Įprasta manyti, kad tokie darbai nėra verti specialisto dėmesio. Tačiau Gyčio Stučkos įkurtas „Paslaugus Meistras“ keičia šią paradigmą, siūlydamas greitas, aiškias ir patikimas paslaugas, sprendžiant smulkius rūpesčius ir užtikrinant ramybę namuose. „Žinau, kaip tai erzina, todėl važiuoju net ir dėl vienos rozetės,“ – teigia Gytis, pabrėždamas, jog jam svarbu ne tik darbų dydis, bet ir kliento pasitenkinimas.

Ar verta vykti pas klientą dėl vieno smulkaus darbo?
Remonto darbų rinka gana specifinė, dauguma specialistų teikia pirmenybę dideliems, ilgalaikiams projektams. Čia susiklosčiusi specifinė darbo kultūra ir specifiniai, bet nepamatuoti įsitikinimai, jog dėl vieno smulkaus darbo važiuoti pas klientą neverta.
Gytis pasakoja, kad jo verslas atsirado atsitiktinai – norėdamas paeksperimentuoti, užsiregistravo paslaugas teikiančių meistrų platformoje ir pamatė, kokia didelė paklausa yra būtent mažų darbų ir smulkių gedimų srityje.
Ar finansiškai apsimoka vykti dėl smulkių gedimų? „Iš mažų sumų susidaro didelės, kaip sakoma, lašas po lašo, – pasakoja Gytis Stučka. – Darbas atliktas, problema išspręsta, smagu ir man, ir žmonėms, abiem pusėms finansiškai naudinga.“ Taip šis užsiėmimas palaipsniui tapo pagrindine veikla.
Kas yra „smulkūs darbai“?
„Aš nesu statytojas ir neatlieku įrenginėjimo darbų. Dažniausia darbus vykdau jau įrengtuose ar jau žmonių gyvenamuose namuose. Atlieku smulkius darbus elektros, baldų surinkimo, tvirtinimo, buitinės technikos pajungimo ir santechnikos srityse.“
Kada kyla poreikis tokiems darbams? Dažniausiai, žmonės nori atsinaujinti, pvz. keičia viryklę, skalbyklę, įsigyja naujus baldus. Kartais, gedimai atsiranda dėl nusidėvėjimo – varvantis čiaupas, nesandarus klozeto bakelis, išklibę elektros lizdai, jungikliai ir pan.

Paslaugą sudaro ne tik darbas, bet ir komunikacija
Kodėl žmonės atidėlioja smulkius darbus? Pirmiausia – nežinojimas, kur kreiptis. Dažnai galvojama – atvažiuos kažkoks meistras, neaišku kada, kiek reikės laukti, neaišku kiek paims, neaišku ar gerai padarys ir pan.
Gyčio manymu, jo verslo sėkmės komponentai yra aiški komunikacija, kainodara, operatyvumas bei geri klientų atsiliepimai, taip pat ir patogi svetainė ir reklama internete.
„Mano svetainėje www.paslaugusmeistras.lt labai aiški kainodara. Žmonės gali būti tikri, jog nebus mistinių sąskaitų padidėjimų ir netikėtumų, užsakymai dažniausiai vykdomi tą pačią dieną arba per artimiausias darbo dienas po pokalbio su užsakovu. Atvykstu sutartu laiku, o ne ‚iš ryto‘ ar ‚po pietų‘, žmonės svetainėje mato mano veidą, žino, kas atvyks, atsiranda pasitikėjimas, - sako Gytis. – Esu gan šnekus, todėl dažnai pasakoju ką ir kodėl darau vienu ar kitu atveju, nesant šeimininkams namie – siunčiu darbų foto atąskaitas. Savo atliktiems darbams suteikiu vienerių metų garantija, todėl esu suinteresuotas atlikti darbą gerai, kad nereikėtų važiuoti antrą kartą, o jei taip ir nutiks – tai klientui papildomai nieko nekainuos.“
Ką reikia žinoti, kad bendradarbiavimas su meistru būtų efektyvus?
„Kiekvienos problemos sprendimas yra tiek mano, tiek būsto šeimininkų bendradarbiavimo rezultatas, ir priklauso nuo abipusių pastangų, – sako Gytis. – Prieš vykstant į objektą, aptariame su žmonėmis tam tikrus dalykus.“
Jei meistras kviečiamas surinkti baldus, paprašoma kambaryje atlaisvinti vietos baldų surinkimui. Jei keičiama virtuvės santechnika – paprašoma iškraustyti ir atlaisvinti spinteles, parūpinti didesnį dubenį ir keletą šluosčių. Būsto savininkai turėtų žinoti, kur yra elektros skydinė ir kaip, esant reikalui, atjungti vandenį.
Atliekant darbus, taip pat būtina pasirūpinti saugumu. Prašoma apriboti mažų vaikų ir naminių gyvūnų judėjimą patalpoje, kurioje dirbama, kad dėl neatsargumo jie nesusižeistu.
Kokie žmonės kviečia meistrą dėl smulkių gedimų?
„Poreikis smulkiems darbams yra universalus,“ – sako Gytis. Meistro paslaugomis dažniausiai naudojasi vieniši ar vyresnio amžiaus žmonės, taip pat ir naujakuriai, dirbantys suaugę vyrai, moterys ir jaunos šeimos, žmonės, kurie nori laisvą laiką skirti sportui, šeimai, kitiems užsiėmimams.
Vienas iš mitų, kad meistrą dėl smulkių darbų kviečiasi tik moterys. Gyčio teigimu, visuomenėje daugėja vyrų, kurie net neketina savo vertės įrodinėti vadovaujantis principu „tikras vyras žino, kaip įkalt vinį“ ir pan., o tiesiog orientuoti į kitus jiems svarbius dalykus.
„Būna, kada moteris šeimoje spaudžia vyrą sutvarkyti vieną ar kitą dalyką, tiesiog neišmanydama proceso eigos, o vyras nežino, kaip tiksliai tai padaryti ar nenori sugadinti. Vienas užsakovas man juokais prisipažino – jūs ne kraną pakeitėt, jūs šeimą išgelbėjot,“ – pasakoja Gytis.

Gytis teikia smulkaus remonto paslaugas. Jo specializacijos sritys yra smulkūs elektros, santechnikos, baldų montavimo, tvirtinimo ir buitinės technikos pajungimo darbai. Darbų kainodara yra aiški, darbai vykdomi operatyviai ir punktualiai, o atliktiems darbams suteikiama vienerių metų trukmės garantija. Aiški kainodara, punktualumas, operatyvumas ir suteikiamos garantijos. Paslaugos teikiamos Kauno mieste ir rajone, išimtiniais atvejais, vykstama į kitus miestus.

Gytis Stučka 
Paslaugus Meistras
Tel. +370 619 79097
El.paštas: labas@paslaugusmeistras.lt
www.paslaugusmeistras.lt