Dabar jau ne tie laikai, kai moteris prie vairo buvo retenybė ir atrodė keistai. Tad nieko nestebina ir į automobilių servisą atvažiavusi moteris ar mergina. Ar automobilių meistrams reikia kaip nors kitaip apsieiti su savo klientėmis moterimis? Ar moterims reikia kažkokio specialaus aptarnavimo automobilių servise?

„Dabar joks protingas serviso darbuotojas klientų į vyrus ir moteris neskirsto, taip elgiasi nebent seno kirpimo meistrai,- sako Aivaras Asakavičius, J. Smailienės įmonės „Gerautus serviso vadovas. – Tradiciškai mažesnė dalis moterų giliai išmano apie automobilius negu vyrai, bet ir tarp vyrų vis dažniau pasitaiko nieko nenutuokiančių apie techniką. Vis labiau tolsta tie laikai, kai kiekvienas tikras vyras viską išmanė apie savo „Žigulius“ ir viską juose mokėjo pataisyti pats. Galų gale, juk laikai, kai vyrai medžiojo mamutus, o moterys rinko šaknis ir saugojo šeimos židinį, irgi praėjo.“
Pasak pašnekovo, moterys yra atsakingesnės, atsargesnės. Paprastai jų automobiliams reikia mažiau remonto, nes jos labiau rūpinasi profilaktika – atvažiuoja į servisą, kai išgirsta įtartinus garsus, atsirandančius važiuojant. 
Vienas iš pavojų, kuris gali moterų tykoti servise – kad meistrai, pasinaudoję jos neišmanymu, atliks daug nereikalingų darbų ir remontas pabrangs dvigubai ar trigubai. Bet lygiai tokia pat dalia, susidūrus su nesąžiningais meistrais, laukia ir neišmanančio apie techniką vyro.
„Esu, girdėjęs, kad klientams kur nors be reikalo išardė vos ne pusę automobilio, - sako pašnekovas. – Vaistas nuo to paprastas – reikia automobilio taisyti važiuoti ne į garažą pas Petrą, o ieškoti aukšta kvalifikacija pasižyminčio serviso, kurį rekomenduoja pažįstami. Geriau turėti nuolatinį servisą, siūlantį plataus profilio paslaugas“.    
Pašnekovas įsitikinęs: gerai meistrai turi mokėti ne tik kvalifikuotai suremontuoti automobilį, bet ir paprastais, visiems suprantamais žodžiais paaiškinti techniką mažiau išmanančiam žmogui apie jo automobilio problemas.
„Servisas turi pajėgti pasiūlyti klientui kompleksinį sprendimą, kad žmogui nereikėtų bėgioti nuo meistro pas meistrą, - įsitikinęs „Gerautus“ serviso vadovas. – Bet jo darbuotojai privalo sugebėti paprastais žodžiais išaiškinti klientui, ką jis turi periodiškai padaryti su savo automobiliu, kad viskas būtų gerai. Kad laiku, bent kartą į metus, pakeistų variklio tepalus, kad prieš žiemą pakeistų dyzelinio variklio kuro filtrą, pasidomėtų variklio aušinimo skysčio, langų plovimo skysčių, kitų skysčių lygiu. Apskritai, automobilį bent kartą per metus reikia vežti pas meistrus profilaktiniam patikrinimui – taip pat, kaip reguliariai profilaktiškai tikrinatės sveikatą, kad išvengtumėte rimtesnių bėdų“.
Pašnekovas įsitikinęs: moterys jokiu būdu neturėtų gėdytis nuvažiuoti į automobilių servisą.
„Jau vien dėl to, kad ten daugiausia dirba vyrai, - sako jis. – O taip jau gamta surėdė, kad jiems malonu matyti moteris“. 
Kvalifikuoti „Gerautus“ serviso meistrai atlieka visus variklio remonto darbus – nuo dirželio pakeitimo iki kapitalinio remonto, čia atliekama kompiuterinė variklio diagnostika, nustatomi ir šalinami automobilio elektrinės dalies defektai, įskaitant ir starterių bei generatorių remontą. Atliekami ir visi važiuoklės, pakabos remonto darbai, stabdžių sistema tikrinama stendu, atliekamas visas jos remontas. Remontuojamos sankabos, hidraulinės sistemos, keičiami duslintuvai, tepalai. Montuojami ir balansuojami ratai, atliekami nestandartiniai darbai.   
„Gerautus“ prekiauja automobilių atsarginėmis dalimis bei alyva, įmonė gali pasiūlyti didelį detalių asortimentą įvairiems automobilių modeliams. Detalės tiekiamos iš Vokietijos, Prancūzijos, Ispanijos ir kitų Europos Sąjungos šalių gamintojų, taip pat ir iš patikimų, sertifikatus turinčių Azijos šalių gamintojų.
„Mūsų meistrai aukštos kvalifikacijos ir atsakingi, turime naujausią įrangą, - sako „Gerautus“ atstovas. – Kadangi patys esame detalių tiekėjai, nemažas jų asortimentas yra sandėlyje. Tai pagreitina remonto darbus ir sumažina kainas“.
Vienas iš pavojų, kuris gali moterų tykoti servise – kad meistrai, pasinaudoję jos neišmanymu, atliks daug nereikalingų darbų ir remontas pabrangs dvigubai ar trigubai. Bet lygiai tokia pat dalia, susidūrus su nesąžiningais meistrais, laukia ir neišmanančio apie techniką vyro.
Geri meistrai turi mokėti ne tik kvalifikuotai suremontuoti automobilį, bet ir paprastais, visiems suprantamais žodžiais paaiškinti techniką mažiau išmanančiam žmogui apie jo automobilio problemas.
Vis labiau tolsta tie laikai, kai kiekvienas tikras vyras viską išmanė apie savo „Žigulius“ ir viską juose mokėjo pataisyti pats. Juk laikai, kai vyrai medžiojo mamutus, o moterys rinko šaknis ir saugojo šeimos židinį, irgi praėjo.       
Meistrai teigia: moterys yra atsakingesnės, atsargesnės. Paprastai jų automobiliams reikia mažiau remonto, nes jos labiau rūpinasi profilaktika – atvažiuoja į servisą, kai išgirsta įtartinus garsus, atsirandančius važiuojant.



Aivaras Asakavičius
J.Smailienes P.Į „Gerautus“ serviso vadovas
Europos pr. 122, Kaunas
8 607 11195 | servisas@gerautus.balt.net

 
 Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/moteris_servise_tuo_jau_nieko_nenustebinsi/
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos.