Šiandien, kai asmeninių automobilių skaičius išaugęs, taksi paslaugos išlieka itin aktualios, o kai kurios verslo sritys netgi skaičiuoja taksi paslaugų poreikio augimą. Perspektyvus verslas samdo taksi įmones vežti darbuotojus ir taip juos motyvuoja, kad kelionėms iš namų į darbą ir atgal nereikėtų naudoti nuosavo automobilio, juo labiau laikyti jį pastatytą įmonės teritorijoje visą dieną. 

Kas dar aktualu verslui, dirbant su taksi įmonėmis klausiame UAB FRONTANA atstovo Kaune, Edvino.



- Mūsų įmonė organizuoja pervežimo paslaugas pagal tarptautinį prekės ženklą „OptiTaxi“, kuris Ukrainoje ir Lenkijoje veikia jau 16 metų. Tačiau netrukome suprasti, jog kiekvienam, kviečiančiam taksi automobilį, o ypač įmonėms, svarbu operatyvus užsakymo priėmimas, patikimumas, papildomos paslaugos ir tikslumas. Kiekvienas nori žinoti ne tik už kiek laiko atvyks taksi, bet ir tikslią kelionės kainą. Užsakymai priimami internetu, programėlėmis ir telefonu. Užsakymą priimanti „OptiTaxi“ operatorė iškart tiksliai įvardija, kiek kainuos nuvykti nurodytu adresu. Taip taupomas laikas. Dar daugiau, tokia darbo metodika skatina sąžiningumą, skaidrumą ir pasitikėjimą visu taksi verslu. Net prieš skrisdami lėktuvu žinome kiek mokėsime, kaina nepriklauso nuo tuo ar lėktuvas atskris laiku. Nors kartais ir lėktuvai, ir autobusai, ir traukiniai vėluoja, bet už tai keleivis nemoka daugiau. Todėl nuo šiol spėlioti kainos nereikia ir dėl taksi.


Ką dar turėtų pasiūlyti moderni taksi įmonė savo verslo partneriui?

„ - Dirbdami su daugeliu skirtingų įmonių pastebėjome, jog taksi iškvietimų apskaitą tų įmonių darbuotojai veda ranka, žymėdami kiekvieną iškviestą taksi“, - pastebi Edvinas. Esant intensyviam tempui, atsiranda tikimybė pamiršti pažymėti. Tuomet dėl nesutapimų vėl gaištamas laikas. „OptiTaxi“, suprasdamas šios situacijos aktualumą ir norėdamas užtikrinti sklandų bendradarbiavimą, įdiegė elektroninę paslaugų valdymo sistemą, kur kiekvienam partnerių įmonės darbuotojui gali būti priskiriamas atskiras kodas, sukuriama prieiga arba įvedamas telefono numeris. Tuomet sistema automatiškai apskaičiuoja, kiek taksi automobilių iškvietė kiekvieno kodo/telefono turėtojas arba įmonė apskritai. Išankstinius  užsakymus įmonės gali pateikti internetu. Kiekvienai įmonei sukuriama paskyra, suteikiami kodai. Įmonės atstovas, prisijungęs prie paskyros, realiu laiku gali matyti savo keliones ir kontroliuoti išlaidas.

Viena iš įprastų paslaugų, tačiau ne mažiau svarbi, kliento pasitikimas oro uoste su pasitikimo kortele. Vairuotojas, vykstantis pasitikti svečio turi būti patyręs ir paslaugus. Klientui pageidaujant, kiekviena įmonė turėtų užtikrinti, jog net ir didesnis bagažas tilps į automobilį. Tačiau, kad ir kurią paslaugą klientai užsisakytų, svarbu, jog automobilyje būtų galimybė atsiskaityti banko kortele. Nesolidu, kai, pavyzdžiui naktį, vairuotojas veža klientą iki bankomato, jog šis išsiimtų grynųjų.

Taip pat, mūsų verslo partneris gali išsakyti pageidavimą, kokią kalbą turėtų mokėti atvyksiantis vairuotojas, kokio aprangos kodo pageidautų ar kokios būklės automobilis reikalingas. Kadangi galime rinktis iš kelių šimtų mūsų komandos narių ir jų automobilių, tikrai rasime tokį, kokio reikia.

O jei vis gi, Jūs ar Jūsų svečias liks nepatenkintas suteikta paslauga, garantuojame ir įsipareigojame 100 proc. kompensuoti visą kelionę.

 

Kokias naujas paslaugas galite pasiūlyti privatiems asmenims?

„ - Lietuvoje labai populiarėja mokinukų, darželinukų nuvežimas ir parvežimas į/iš mokyklos/darželio, palydėjimas saugiai iki pat ugdymo įstaigos. Populiari tapo kurjerio paslauga, ja dažnai naudojasi ir viešbučių svečiai, ir įmonės, kurios perveža nedidelius krovinius. O bene labiausiai pasiteisinusi – automobilio parvairavimas. Tokiu būdu piliečiai grįžta namo saugiai, o kitą dieną nereikia rūpintis kaip pasiimti automobilį. Automobilio parvairavimas Jums kainuos 200 proc. originalios kelionės kainos. Paprasta, pigu ir saugu.

Kasdienėse kelionėse „OptiTaxi“ automobiliuose galite važiuoti net 6 asmenys vienu metu - saugiai ir komfortiškai. Jei keliaujate su vaikais, pasirūpiname, jog jie būtų saugiai prisegti automobilinėse kėdutėse, o kartu galite pasiimti ir savo augintinius.

Dar daugiau, jei važiuojate mūsų automobiliais, tampate mūsų nuolatiniu klientu. Klientams, kurie taksi kviečia „OTaxi“ programėle ar internetu su kiekvienu važiavimu pervedame nustatytą virtualią sumą į jūsų premijų sąskaitą. Atskirai galite kaupti premiją kviesdami taksi telefonu. Kai premijos suma bus pakankama, ja galėsite atsiskaityti už važiavimą.




Jūsų įmonės automobilių tinklas gana didelis. Kaip pritraukiate vairuotojus?

Mūsų komandoje dirba ne tik taksi vairuotojai, bet ir pavežėjai. Bet kuris asmuo, turintis nepriekaištingą reputaciją ir bent penkerių metų vairuotojo stažą, tvarkingą automobilį su galiojančia technine apžiūra, ir kasko (keleivių) draudimu, gali jungtis ir dirbti pagal laisvą grafiką, savarankiškai planuojant darbo valandas. Norintiems tai gali tapti pagrindiniu darbu, kitiems tai gali būti įdomus būdas užsidirbti, gaunant legalias pajamas. Kviečiame kiekvieną, kuris gerai orientuojasi savo mieste ir mėgsta bendrauti su skirtingais žmonėmis. O jei dar ir užsienio kalbą žino, toks žmogus taptų itin populiariu pavežėju. Priimame ir neturinčius savo automobilių.

Kol kas „OptiTaxi“ tinklas veikia Kaune, Jonavoje ir Vilniuje. Numatoma plėtra kituose miestuose ir Baltijos šalyse. Mus klientai myli už sąžiningumą. Jei žinosite tikslų adresą, prieš kelionę žinosite ir tikslią kainą. Išsikviesti „OptiTaxi“ galite Jums patogiausiu būdu:

 

 

 
 Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/naujiena__nesvarbu_kaip_tave_vezios_ratais_ar_kvadratais__kaina_nesikeis/
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos.