Ar Jūs paklaustas galėtumėte paaiškinti kam reikalingas „suportas“, granata, ar smagratis? Jei ne, Jūs esate vienas iš tų vairuotojų, kurie apie savo automobilio remontą išmano mažiau nei norėtų, o, juolab, reikėtų.

Automobilio remontas – sudėtinga tema ne tik moterims, bet ir daugeliui vyrų. Taigi, pagalvokite, kokius patiklius klientus turi dauguma autoservisų. Dalis jų tuo naudojasi. Ar esate pagalvojęs, jog iš sąskaitoje įrašytų trijų detalių, realiai pakeista gali būti tik viena? UAB „Taktikos“ atlikto tyrimo rezultatai negailestingi, daugiau nei 79% respondentų turėjo situacijų, kai jų netenkino autoservisų paslaugos, o daugiau kaip 85% nežino savo teisių paliekant ir atsiimant automobilį servise.

Bet jau yra išeitis - nepriklausomų specialist paslaugos, kurie prižiūrės visą automobilio remonto procesą. Išskirtinę paslaugą teikiančios  UAB „Taktikos” vadovas Aidas Gruodys nuosekliai vardija veiksmus, kuriuos atlieka jo vadovaujami automobilių priežiūros specialistai: 1. dalyvauja nustatant automobilio gedimo priežastį; 2. serviso mechanikams nurodžius remonto darbų įkainius ir atsarginių detalių kainas, įvertina ar servisas užsako kokybiškas detales, ar siūloma paslaugų kaina yra adekvati. Jei kaina per didelė, padeda derėtis dėl jos sumažinimo; 3. Kai automobilio remontas jau atliktas, įvertina, ar automobilis suremontuotas kokybiškai, ar, jei buvo sutarta, detalės pakeistos naujomis. Jei atsiranda papildomų darbų, automobilių priežiūros specialistas įvertina, ar tikrai jie buvo reikalingi, ar mokėjimas už juos pagrįstas. Kai dėl visų šių veiksmų randamas tinkamas sprendimas, klientas sumoka autoservisui už atliktus darbus.



„ - Padedame verslui teikti ir gauti kokybiškas paslaugas, žmogui garantuojame, kad jis bus saugus ir neapgautas“ – taip Aidas kalba apie tai, jog nekvalifikuotų, dažnai ir neregistruotų servisais besivadinančių darbuotojų arogantiškas, nepagarbus elgesys su klientais išduoda pagrindinį jų tikslą – „kuo daugiau ,,nulupti’’ iš nesusigaudančio kliento.

Pavyzdžiui, kelyje įvyko įvykis dėl nepriveržto automobilio rato. Tokiu atveju, iš remonto darbus atlikusio autoserviso atsakomybės niekas nereikalaus, kadangi, kaip teigia žalų ekspertai, tai labai sudėtingas, ilgas ir brangus procesas. UAB „Taktikos“ vadovas Aidas, matydamas tokio broko mastą, skaičiuoja, jog draudimo kompanijos sutaupytų dideles išmokų sumas, atsakomybę, regreso tvarka, perleisdamos tikrajam kaltininkui. Taip rinkoje mažėtų nekokybiškų detalių, daugėtų kokybiškų paslaugų ir atsirastų daugiau saugumo keliuose. Pradėkime nuo savęs - sprendimas visoms čia išvardintoms problemoms. Saugumo audito paslaugos - tai kokybės ir saugumo kontrolės tarnybos UAB „Taktikos“ atstovavimas. Kreipkitės ir kartu rasite taktinių būdų Jūsų problemai išspręsti. UAB ,,Taktikos’’ turi savo atstovą LR lobistų sąraše, tad aktyviai dalyvauja įtakojant vartotojų teisių aktų tobulinimą.

 


 

 



UAB ,,TAKTIKOS’’
Steigėjas ir vadovas Aidas Gruodys
Tel. 8 656 88488
El. p. info@taktikos.lt
www.taktikos.lt

 

 

 

 

 
 Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/naujiena_kaune__automobiliu_remonto_prieziuros_paslaugos_kas_tai/
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos.