Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Naujoviškiems automobilių kondicionieriams reikia priežiūros

   2012-09-28

Naujos kartos automobilių su kondicionieriais savininkai turėtų dažniau nuvažiuoti į specializuotą servisą. Kondicionierių profilaktika gali padėti išvengti brangiai kainuojančio remonto.

Naujos kartos automobilių kondicionieriai turi siurblius be elektromagnetų. Tokie siurbliai veikia ne tik vasarą, bet ir žiemą, todėl jie turėtų būti nuolat užpildyti freonu. Priešingu atveju automobilio savininkas rizikuoja susilaukti siurblio gedimo ir brangiai kainuojančio remonto.
„Bėda ta, kad pats automobilio savininkas žiemą tikrai nesupras, kad siurblyje neliko freono, sako Rimvydas Paulauskas, Kauno UAB „Ripas“ direktorius. – Vasarą paprasčiau, galima pajusti, kad kondicionavimo sistema nustojo šaldyti. O žiemą ženklą apie tai, kad kondicionieriaus siurblyje sumažėjo slėgis, gali duoti tik „gudresni“ kai kurių automobilių kompiuteriai. Todėl tikslinga periodiškai, bent kartą į metus atvažiuoti į specializuotą servisą atlikti profilaktikos. Priešingu atveju remontas gali kainuoti gerokai brangiau.“
Be freono ilgiau veikiantį modernų kondicionierių paprastai išveda iš rikiuotės jame besikaupiančios aliuminio drožlės, atskilusios nuo eksploatuojamų aliumininių kondicionieriaus detalių.
„Audi“ ir „Volkswagen“ markių automobiliuose tokie kondicionieriai imti montuoti 2003-2004 metais, BMW prie tokios įrangos perėjo 2004-2005 metais, o nuo 2007-2008 metais modernūs kondicionieriai jau atsirado visuose automobiliuose“, pasakoja serviso „Ripas“, teikiančio visas kondicionierių remonto paslaugas, vadovas.   
Perkant naudotą kondicionieriaus siurblį vietoj sugedusio, remontas kainuoja apie 1 500 litų. Jei dedamas naujas siurblys, remonto kaina gali siekti 3 500-4 000 litų.
„Aliuminio korozija apskritai yra didžiausia kondicionierių problema, -sako serviso „Ripas“ vadovas. – Net naujų automobilių kondicionierių radiatoriai dėl jos dažnai išeina iš rikiuotės per 2-3 metus. Mat detales veikia vibracija, temperatūrų kaita – tai vis ekstremalios sąlygos aliuminiui. Tokiais atvejais radiatorius tenka keisti naujais.  Naudotų klientams net nesiūlome montuoti, nes po  2-3 mėnesių tokie radiatoriai irgi gali išeiti iš rikiuotės . Neretai klientui pagaminame aliumininius vamzdelius patys – tada kaina siekia apie 80 litų vietoj 300 litų perkant gatavą vamzdelį“.
Taupant ir remontuojant kondicionierius pas garažų meistrus, yra tikimybė, kad siurbliai bus netinkamai užpildyti tepalu, nebus įdėta specialių priedų ar padaryta kitų klaidų. To pasekmė – išėjęs iš rikiuotės kondicionierius ir didelės išlaidos remontui.

1. Naujos kartos automobilių kondicionieriai turi siurblius be elektromagnetų. Tokie siurbliai veikia ne tik vasarą, bet ir žiemą, todėl jie turėtų būti nuolat užpildyti freonu. Priešingu atveju automobilio savininkas rizikuoja susilaukti siurblio gedimo ir brangiai kainuojančio remonto.
2. Žiemą ženklą apie tai, kad kondicionieriaus siurblyje sumažėjo slėgis, gali duoti tik kai kurių automobilių kompiuteriai. Todėl tikslinga bent kartą į metus atvažiuoti į specializuotą servisą atlikti profilaktikos.
3. Be freono ilgiau veikiantį modernų kondicionierių paprastai išveda iš rikiuotės jame besikaupiančios aliuminio drožlės, atskilusios nuo eksploatuojamų aliumininių kondicionieriaus detalių.

Rimvydas Paulauskas
UAB „Ripas“ direktorius
Jonavos g. 104, Kaunas, tel. 8 686 25802 



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 03 27 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite