Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Neteisingai suremontuoti purkštuvai – rimtas žingsnis variklio gedimo link

   2015-10-02

Dyzelinio variklio purkštuvai yra centriniai įpurškimo sistemos elementai, kuriuos remontuojant ir montuojant reikalingos specializuotos modernių dyzelinių kuro sistemų remonto žinios bei įranga. Jie įpurškia degalus į variklio degimo kamerą ir turi didžiulę įtaką degiojo mišinio sudarymui bei degimui. Jūsų automobilio variklis veiks pilnu pajėgumu tik tuomet, jei purkštuvai bus preciziškai suremontuoti ir sureguliuoti šias kuro sistemas išmanančių specialistų.
Mechaninis keitimas problemos neišsprendžia
Sutrikus purkštuvams, sutrinka visa kuro sistemos grandinė ir automobilis pradeda rodyti kaprizus. Šioms problemoms spręsti ypač svarbios žinios, kurias suteikti gali tik šios srities profesionalai. „Kokybiškas darbas bus atliktas tik naudojant pačią moderniausią ir sertifikuotą įrangą bei originalias dalis“, - įsitikinęs Kaune ir Vilniuje savo atstovybes turinčios „Auturos“ direktorius Audrius Trapulionis. Pasak specialisto, paprastas meistras mechaniškai gal ir gali išspręsti problemą ir purkštuvai tarsi veiks, tačiau to nepakanka. Reikalinga, kad purkštuvai būtų suremontuoti pagal originalaus gamintojo reikalavimus ir atitiktų jo keliamas technines charakteristikas. „Pagal testavimo planus būtina sureguliuoti išpurškiamo kuro kiekius įvairiais režimais ir, jeigu reikia, sugeneruoti naujus kodus reikalingus adaptacijai prie automobilio. Modernios diagnostinės įrangos pagalba šie darbai padaromi tiksliai ir kokybiškai“, - subtilybes pasakojo A.Trapulionis. Neteisingai sureguliavus purkštuvus, jie dirba ne taip, kaip turėtų: padidėja kuro sąnaudos, variklis „purtosi“ ar vibruoja, skleidžia nemalonius garsus, automobilis dūmija ir galiausiai tai gali privesti prie rimtesnių variklio gedimų.
„Širdimi“ reikia rūpintis atsakingai
Pašnekovas pažymi, kad dyzelinė kuro sistema genda palaipsniui, todėl laukti kol automobilis išleis paskutinį atodūsį, tikrai nevertėtų. Jei pajutote, kad didėja kuro sąnaudos, dingsta trauka ar automobilis blogai užsiveda, vertėtų apsilankyti pas specialistus, kurie patikrintų, kame slypi problema. „Laukti kol automobilis paskęs dūmuose gali būti pražūtinga ir kainuoti kur kas brangiau“, - teigė A.Trapulionis. Savo atliktiems darbams įmonė suteikia pusės metų garantiją, tad jei klientas pastebėjo gedimą, ar iškilo klausimų, per šį laiką ir jam pasibaigus gali drąsiai kreiptis į jį aptarnavusį flialą. Esame visada pasiruoše padėti . „Auturos“ vadovas su šypsena kalba apie kurioziškas situacijas, kai klientai atveža taisyti ką tik nusipirktus naudotus automobilius ir sužinoję, kad naujojo pirkinio remontas kainuos kone trečdalį automobilio kainos, išsigąsta ir netgi supyksta. Norintiems išvengti bereikalingo streso, „Autura“ ekspertai nuoširdžiai pataria, prieš perkant dyzelinį automobilį, pasidomėti, kiek gali kainuoti kuro sistemos remontas. „Kuro sistema yra automobilio „širdis“, todėl ja būtina tinkamai ir laiku pasirūpinti“, - patarė A.Tarpulionis.
Naujas stendas išplėtė galimybes
Beveik 20-ties metų darbo patirtis „Auturai“ leido tapti viena rinkos lyderių. Įmonė ne tik specializuojasi tiekdama aukštos kokybės dyzelinių automobilių kuro sistemos bei variklių detales, tačiau gali patarti ir dyzelinių automobilių remonto klausimais. Įmonė yra oficiali BOSCH prekės ženklo atstovė mūsų šalyje, todėl gali pasiūlyti platų originalių dalių asortimentą. Šis vokiškas prekės ženklas - dyzelinių sistemų sektoriaus flagmanas, į kurį lygiuojasi kone visi pasaulio gamintojai. Per pastaruosius dvejus metus į serviso įrangos atnaujinimą ir modernizavimą „Autura“ investavo apie 400 tūkstančių eurų, o artimiausiu metu turėtų tapti oficialiu BOSCH modernių dyzelinių sistemų remonto servisu (Bosch Diesel Service – BDS). Siekdama šio tikslo, įmonė „Autura“ pirmoji Lietuvoje savo serviso dirbtuves papildė naujausiu BOSCH Common rail sistemų diagnostikos stendu EPS 708. „Šio įrenginio pagalba galima suremontuoti visus comon rail sistemos elektromechaninius ir piezo purkštuvus bei aukšto spaudimo siurblius, suteikti jiems naujus kodus. Po remonto jie yra įvedami į bendrą BOSCH sistemos bazę, todėl bet kuris vartotojas, bet kurioje Europos šalyje, nusipirkęs purkštuvą ar kuro siurblį gali matyti, kad jis suremontuotas mūsų įmonėje ir atitinka BOSCH keliamus reikalavimus. Tai aukštos kokybės garantas“, - pasakojo A.Trapulionis. Dyzelių serviso specialistams yra svarbu gilinti žinias, įsisavinti bei perprasti kuriamas naujoves, todėl „Auturos“ darbuotojai nuolat stažuojasi BOSCH organizuojamuose seminaruose ir kas kartą parsiveža daug naujos ir vertingos informacijos.
1. Purkštukų ir siurblių remontui „Autura“ naudoja naujus ir modernius stendus, kurie padeda nustatyti gedimą ir pašalinti bei preciziškai tiksliai sureguliuoti kuro sistemos mechanizmą.
2.Mechaninis keitimas problemos neišsprendžia, būtina, kad purkštuvai būtų suremontuoti pagal originalaus gamintojo reikavimus ir atitiktu jo keliamas technines charakteristikas.
3. „Autura“ yra oficiali BOSCH prekės ženklo atstovė mūsų šalyje, todėl gali pasiūlyti platų originalių dalių asortimentą. Šis vokiškas prekės ženklas yra dyzelinių sistemų sektoriaus flagmanas, į kurį lygiuojasi kone visi pasaulio gamintojai.

Audrius Trapulionis
IĮ „Autura“ Direktorius
Kaune: Savanorių pr. 222, 8 37 460 222
Taikos pr. 149, 8 37 313 250
Vilniuje: Verkių g. 30B, 8 5 2777 612
www.autura.lt

 



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 03 27 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite