Daugelis vairuotojų nesiryžta remontuoti sugadintos padangos šono, geriau perka naują. Tačiau neskubėkite jos išmesti! Kreipkitės į specialistus, kurie įvertins padangų būklę ir remonto galimybes.

 Bet kuris vairuotojas nėra apsaugotas nuo tokių bėdų, kaip prakirsta ar kitaip sugadinta padanga. Nors paprasčiau būtų įsigyti naują padangą, bet nekiekvienas vairuotojas gali sau tai leisti. Taigi atsiradus “guzui“ ar įtrūkus padangai, neskubėkite jos išmesti, mes galime pasiūlyti gerą išeitį, - sako UAB „Euro ratas Int“ direktorius Nerijus Pangonis.
UAB “Euro ratas Int.” – vienintelė Lietuvoje, naudojanti moderniausią įrangą padangų vulkanizavimui, kuri yra paremta naujausia padangų vulkanizavimo technologija. Jos pagalba net atrodo nepataisomos padangos gali būti prikeltos naujam gyvenimui. Ši technologija jau kelis metus sėkmingai naudojama Europoje.

Lengvųjų automobilių padangų šoninių pažeidimų remontas Lietuvoje nėra itin populiarus. Apskritai, manoma, kad tai yra sunkiausias proceso žingsnis padangų remonte, reikalaujantis tam tikrų žinių ir įgūdžių. Naudojant aukštos kokybės medžiagas bei laikantis specialios technologijos, dėl remonto pasekmių nėra ko nerimauti. UAB “Euro ratas Int.” - pirmoji, kuri sugriaus mitus apie padangų su atstatytais šoniniais pažeidimais ne itin patenkinamą kokybę, pasitelkiant progresyviausią technologiją, paremtą naujausiais mokslo pasiekimais, - pasakoja UAB „Euro ratas Int“ vadovas.

Karštą vulkanizavimą atlieka tam paruošti specialistai. Proceso eiga atrodo taip -  sugadinta vieta kruopščiai išfrezuojama iš abiejų pusių , tada lauko puse užpildoma žalios gumos, o į padangos vidų įdedamas specialios technologijos padangos konstrukciją atstatantis lopas, tada padanga dedama į vulkanizavimo stakles ir kaitinama iki aukštos temperatūros, kol  susidaro vientisa konstrukcija.Tokios technologijos stiprioji pusė yra ta, kad padanga vulkanizuojama karštuoju būdu ne tik iš lauko pusės, bet ir iš vidaus vienu metu. Specialiai šiai įrangai užsakomi padangos šoną ar kordą atstatantys lopai, kurie pagaminti taip, kad jie yra ne įklijuojami šaltu būdu, kaip įprasta, bet įvulkanizuojami ir turi savybę amortizuoti į keturias puses. Šis remonto būdas naudojamas esant dideliems padangų pažeidimams, ypač šono. “Guzai” ar skylės iki 3 cm skersmens gali būti atstatyti iki 90 % atveju. Padangos, sutaisytos šios technologijos būdu ir toliau gali būti saugiai eksplotuojamos . Atstatytai padangos vietai yra suteikiama vieno sezono garantija.

Nerijus Pangonis
UAB "Euro ratas Int" direktorius
Europos pr. 112, Kaunas
+370 618 50151
euroratasint@gmail.com

 
 Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/padangos_prikeltos_naujam_gyvenimui_po_stipriu_soniniu_pazeidimu_1/
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos.