Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI INDUSTRY TOP LITHUANIA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

RVS technologija ar ištaikrųjų stebuklas?

   2008-10-10

Ar įmanoma patikėti, kad variklis ilgą laiką gali dirbti be tepalo? Ar įmanoma atlikti variklio kapitalinį remontą per 15 min.? Šią technologiją nuo 2001 m. Lietuvoje jau išbandė daugiau nei 100 000 lengvųjų automobilių, sunkvežimių, autobusų,traktorių, kombainų, kartingų, šienapjovių, benzopjūklų ir t.t. Jos panaudojimas pasiteisino ir toliau sparčiai plinta.

RVS technologijos pristatymo metu, kuris įvyko 2007 spalio 16 dieną UAB „Vilniaus autobusai“ Vilniuje, 2008 kovo 19 dieną UAB „Kauno autobusai“ patalpose šimtai dalyvių galėjo akivaizdžiai įsitykinti šios technologijos aukštomis techninėmis galimybėmis.

Pristatymo metu buvo pasirinktas 1992 m. laidos „Mazda 323“ valst. Nr. OVJ 177, Savininkas Večiaslavas Krotovas. Savininkas automobilį apibūdino kaip sunkiai užsivedanti ir silpnai traukianti variklį. “Ką ir benorėti – senas automobilis „Pamatavus kompresiją variklio cilindruose buvo 8,0;  6,0; 2,5; 9,0 atm.

Buvo panaudota RVS priemonė ir po 15 min. leista automobiliui 1 val. pasivažinėti po Vilnių. Grįžus automobiliui visų dalyvių akivaizdoje buvo pamatuota kompresija variklio cilindruose. Ji buvo akivaizdžiai pakitusi – išlyginta ir siekė 13,0; 13,0; 13,0; 13,0 atm. visuose cilindruose. Dalyvių nuomone „akivaizdu, nors sunku tuo patikėti“.

Kaune taip pat atsitiktinai buvo pasirinktas automobilis Mazda 1991 m. laidos, kurio kompresija variklyje siekė tik 8,0; 9,0;  7,0; 8,0 atm. Apdorojus RVS po valandos kompresija išaugo iki 11,0; 11,0; 10,5; 11,0.
Per tą valandą kol apdoroti RVS produktu automobiliai  važinėjo po Vilnių, kitu atveju po Kauną susirinkusiems dalyviams buvo rodomas kito automobilio „Mazda 323“ valst.Nr. JVS 356 variklis dirbantis be tepalo. Mokslininkų yra nustatyta , kad vatiklis be tepalo gali išdirbti 6-8 min. ir po to užstringa. Kadangi šis variklis yra apdorotas RVS , tai jis sėkmingai be tepalo dirbo  daugiau kaip 40 min. Vilniuje, o Kaune 41 min. ir jam nei pirmu nei antru atveju nieko neatsitiko! RVS technologija, tai ne tepalo priedas , tai - metalo keramika sudėvėtiems  metalo paviršiams atstatyti. Garantija atstatytiems paviršiams -
100 000 ir daugiau km.

Į visus klausimus Jums mielai atsakys oficialus Suomijos firmos atstovas Lietuvoje:

IĮ „RVS technologija“

www.rvstechnologija.lt

G.Petkevičaitės – Bitės g. 35, Panevėžys
Tel. 8-45 443395
Mob.: 8-686 55528; 8-686 08120.
El. p. transrvs@takas.lt

„RVS technologija“ atstovas Kaune ir Kauno regionui:
Ašigalio g. 6A, Kaunas
Tel. 8-37 353707, mob. 8-614 69820
El. p. rvstechnologija@zebra.lt



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2024 03 27 
Kontaktai: tel. +370 670 316 00, faks. +370 670 316 00, Kaunas. El.paštas
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite