RVS technologija ar ištaikrųjų stebuklas? | ||
Ar įmanoma patikėti, kad variklis ilgą laiką gali dirbti be tepalo? Ar įmanoma atlikti variklio kapitalinį remontą per 15 min.? Šią technologiją nuo 2001 m. Lietuvoje jau išbandė daugiau nei 100 000 lengvųjų automobilių, sunkvežimių, autobusų,traktorių, kombainų, kartingų, šienapjovių, benzopjūklų ir t.t. Jos panaudojimas pasiteisino ir toliau sparčiai plinta. RVS technologijos pristatymo metu, kuris įvyko 2007 spalio 16 dieną UAB „Vilniaus autobusai“ Vilniuje, 2008 kovo 19 dieną UAB „Kauno autobusai“ patalpose šimtai dalyvių galėjo akivaizdžiai įsitykinti šios technologijos aukštomis techninėmis galimybėmis. Pristatymo metu buvo pasirinktas 1992 m. laidos „Mazda 323“ valst. Nr. OVJ 177, Savininkas Večiaslavas Krotovas. Savininkas automobilį apibūdino kaip sunkiai užsivedanti ir silpnai traukianti variklį. “Ką ir benorėti – senas automobilis „Pamatavus kompresiją variklio cilindruose buvo 8,0; 6,0; 2,5; 9,0 atm. Kaune taip pat atsitiktinai buvo pasirinktas automobilis Mazda 1991 m. laidos, kurio kompresija variklyje siekė tik 8,0; 9,0; 7,0; 8,0 atm. Apdorojus RVS po valandos kompresija išaugo iki 11,0; 11,0; 10,5; 11,0. Į visus klausimus Jums mielai atsakys oficialus Suomijos firmos atstovas Lietuvoje: IĮ „RVS technologija“ G.Petkevičaitės – Bitės g. 35, Panevėžys „RVS technologija“ atstovas Kaune ir Kauno regionui: | ||
Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/rvs_technologija_ar_istaikruju_stebuklas/ ©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. |