Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA PAIEŠKA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI KARJERA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Kitos paslaugos straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Ryšių su klientais valdymo programos (CRM) – sėkmingo verslo įrankis

   2017-01-16

       Kas yra ryšių valdymo programos (CRM) ir kodėl jos naudingos? Lietuvoje gyventojų skaičius, deja, vis dar mažėja. Vadinasi, mažėja ir pirkėjų skaičius, tad verslui tenka vis sunkesnė užduotis pritraukti esamus pirkėjus pas save. Rinkodaros įrankių yra daug, o jų efektyvumas nevisada atitinka pardavėjo lūkesčius. Viena iš priemonių – ryšių su klientais valdymo programa – CRM (angl. „Client relationship management“). Pasaulinė praktika rodo, kad CRM mažina valdymo kaštus, pagreitina sprendimus (leidžia realiu laiku sekti daugelį verslo rodiklių), padeda didinti pardavimus, įgyti naujų klientų bei išsaugoti esamus. Tai tiesiogiai įtakoja įmonių pelno rodiklius.

        Didelės įmonės jau senokai paskaičiavo, kad verta investuoti į klientų lojalumo programas, kurios paprastam pirkėjui matomos įvairių kortelių, narysčių forma, o verslo požiūriu – kaip CRM sprendimas. Šiandien dauguma mažmeninės prekybos įmonių siūlo lojalumo korteles pirkėjams, kurių gali būti keli šimtai tūkstančių, o jų pirkinių – nesuskaičiuojamai daugiau. CRM priemonės skirtos suvaldyti milžinišką informacijos srautą. Vien pirkinių srauto analizei būtina specializuota programinė įranga, su kuria būtų galima rengti ir testuoti pasiūlymus vartotojams, tirti naujų produktų pardavimus, valdyti skundus, atlikti daugybę kitų rinkodaros žingsnių, orientuotų į lojalius pirkėjus.
       Taigi beveik visos stambiosios įmonės turi ir naudoja CRM. O kaip smulkusis ir vidutinis verslas (SVV)? Kiek jam reikalingos CRM ir klientų lojalumo programos? Kai kurie SVV vadovai galvoja, jog tokia programa reikalinga tik didelėms įmonėms ar baiminasi, jog tai brangus malonumas. Tačiau, reikia pabrėžti, jog norint išlaikyti esamus klientus bei pritraukti naujus, mažai įmonei reikia skirti be galo daug laiko, pastangų ir, žinoma, lėšų. Informacijos apie esamus pirkėjus automatizavimas ne tik padeda smulkiajam verslui sutaupyti laiko, bet ir ženkliai pagerina įmonės darbuotojų informuotumą apie savo klientus ir jų elgseną: kaip dažnai jie lankosi, kokias prekes perka, kokia vidutinė pirkimo suma ir pan. Tai padeda geriau suprasti savo klientų poreikius, atitinkamai rengti tinkamus pasiūlymus skirtingoms pirkėjų grupėms, tobulinti veiklą, procesus. Į kliento poreikius orientuoti pasiūlymai labiau pritraukia esamus ir potencialius klientus ir padeda parduoti. Didėja apyvarta, mažėja pardavimo kaštai. Čia pamatoma tikroji CRM programos nauda.
        Kaip pasirinkti gerą CRM sprendimą? Šiandien CRM programų rinkoje yra daugybė. Tačiau geras CRM yra tas, kuris reikalauja mažiausiai laiko ir pastangų valdymui, yra lengvai įsisavinamas darbuotojų bei vadovų. Tai ypatingai aktualu SVV įmonėms, juk konkuruoti tenka su stambiomis kompanijomis ir dažnai dėl globalizacijos efekto ne tik savo šalyje, bet ir visame pasaulyje. Pasaulyje sėkmingiausia CRM produktų kūrimo kompanija yra „Salesforce.com“. Jos produktai daug metų pripažįstami kaip lengviausiai naudojami, aiškiausi, greičiausiai įsisavinami. Kaip tik dėl šių „Salesforce.com“ produktų savybių jos paslaugomis naudojasi „Philips“, „Vodafone“, „Toyota Motor Corporation“, „Spotify“, ir net „Facebook“!
       

        Viena didžiausių pasaulyje lojalumo platforma „Lyoness“, turinti per 5 milijonus narių ir daugiau nei 60 000 SVV partnerių, pateikia lojalumo programos (kortelių, narystės, duomenų apdorojimo ir saugojimo) sprendimą. Kartu šios dvi kompanijos smulkioms ir vidutinėms įmonėms siūlo ypatingą rinkinį: ištobulintą, lengvai naudojamą CRM sprendimą ir pasaulinę lojalumo kortelių sistemą. Tai integruotas sprendimas, leidžiantis įmonėms platinti lojalumo korteles su savo prekės ženklu, ir tuo pačiu naudotis pasaulinio lygio CRM produktu.
       „Lyoness“ ir „Salesforce.com“ bendradarbiavimas trunka jau ne vienerius metus, o integruotas lojalumo ir CRM sprendimas „Cashback Solutions“ išbandytas tūkstančiuose įmonių visame pasaulyje ir daugiau nei šimte Lietuvos įmonių. Šis sprendimas – paprastas, patikrintas, beveik nereikalauja naujų įgūdžių ir technikos (užtenka paprasčiausios interneto naršyklės, naudojami „debesų“ sprendimai).
       Vistik, svarbu paminėti, jei pačioje įmonėje nebus tikro poreikio įsiklausyti į klientų poreikius ar paversti atsitiktinius pirkėjus lojaliais klientais, joks CRM sprendimas ar lojalumo paketas nepadės. Kita vertus, geriausia pasaulinė patirtis rodo, kad programiniai sprendimai, jei įmonės juos išnaudoja kryptingai, gali padidinti pardavimus iki 15 % kasmet, o pelningumą – net iki 25 %. Geresnis pirkėjų elgsenos supratimas ir dėl to didėjantis jų lojalumas pagerina pelningumą net labiau nei apyvartą – mažėja išlaidos tiek pritraukiant naujus klientus, tiek išsaugant senus. Kuo daugiau lojalių klientų, tuo didesnis pelnas!
        Todėl kviečiame išmėginti geriausias pasaulyje „Lyoness“ ir „Salesforce. com“ galimybes, kuriomis Lietuvoje jau naudojasi daugiau nei 450 SVV įmonių. Daugiau informacijos rasite http://www.cashback-solutions.com/lt arba susisiekę adresu sme-service@lyoness.lt.


sme-service@lyoness.lt.

www.cashback-solutions.com/lt

 

 

 



Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2019 10 22 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2019. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite