Visa verslo informacija Kauno miestui -
LT LT EN EN
Jums
PRADŽIA PAIEŠKA APIE MUS STRAIPSNIAI SPAUSTUVĖ KAUNE PARDAVIMŲ MOKYMAI KARJERA
PAIEŠKA
Įmonės pavadinimas:  
Paieškos žodis:
 
Detali paieška Detali paieška
 
Auto straipsniai
Daugiau Daugiau   
AUTO GROŽIS POILSIS IR LAISVALAIKIS KITOS PASLAUGOS SVEIKATA STATYBA TECHNIKA INFO AGRO KAUNO NAUJIENOS DARBAS

Spausdinti Spausdinti

Sugedo sunkiosios technikos aušinimo radiatorius? Jis lengvai suremontuojamas

   2018-10-10

 

Tvarkingas aušinimo sistemos radiatorius – būtina sąlyga automobiliui gerai funkcionuoti. Su populiariais lengvaisiais automobiliais bei sunkvežimiais yra paprasta – jų aušinimo sistemos radiatoriai gaminami serijiniu būdu, yra sąlyginai pigūs ir lengvai pakeičiami. Kitaip yra su sunkiuoju transportu – kombainais, traktoriais, krautuvai, ūkio ar miško technika. Sugedus sunkiosios technikos radiatoriui, savininkai sutrinka – šioms priemonės skirti radiatoriai yra reti ir brangūs, gamyklinis užsakymas trunka ilgai, technika stovi nenaudojama, o kiekviena diena reiškia prastovas ir papildomus nuostolius. Su panašia problema susiduria ir senų, antikvarinių automobilių savininkai – radiatoriai tokiems modeliams paprasčiausiai nebegaminami.

Ne visi žino, kad radiatoriai gali būti taisomi – valomi, remontuojami arba restauruojami, keičiant šerdį. Remontas kainuoja gerokai pigiau, nei naujo radiatoriaus pirkimas, užtrunka greičiau, išvengiama nereikalingų prastovų, o klientas sutaupo dvigubai.

Apie tai pasakoja įmonės „Radonas“ direktorius Justas Radzevičius.

 

 

 Įvairūs gedimai – įvairūs sprendimai

Radiatoriai genda dėl daugelio priežasčių – visų pirma, natūraliai nusidėvi dėl laiko ir vibracijos, o nusidėvėjimą paspartina netinkama priežiūra, nekokybiškas aušinimo skystis, vietoj aušinimo skysčio naudojamas vanduo, netvarkinga aušinimo sistema ir kita.

Vienas iš rimčiausių gedimų – pažeista radiatoriaus šerdis, dar vadinama branduoliu, arba viduriais. Esant tokiam gedimui, „Radonas“ darbuotojai tiesiogiai iš gamintojų Italijoje užsako naują radiatoriaus šerdį. Šerdis pagal nurodytus matmenis ir specifikacijas pagaminama Italijoje ir pristatoma į Lietuvą per 2 - 7 dienas. Tada, belieka pakeisti šerdį – tai užtrunka vos keletą valandų – ir technika vėl patikimai tarnaus ilgą laiką. Palyginimui, kitose įmonėse jums tiesiog pasiūlys užsakyti naują originalų radiatorių – tokiu atveju, gamyklinis užsakymas kartais trunka net iki 2 mėn. ir dažniausiai kainuoja tris kartus brangiau nei radiatoriaus šerdies pakeitimas.

Radiatoriai taip pat gali būti remontuojami dėl išorinių, paviršiaus pažeidimų. Tokių pažeidimų priežastis – arba autoįvykis arba paprasčiausiai į sistemą patekęs varžtas ar akmenukas. Deformuoti radiatoriai yra ištiesinami, o pažeidimai suvirinami.

Kita priežastis, dėl kurios genda radiatoriai – jie tiesiog užkalkėja arba užsikemša nuo nešvarumų. Taip atsitinka, kai iš variklio į aušinimo sistemą patenka tepalo arba specialiai įpilama aušinimo sistemos sandariklio, kuris skirtas sandarinti smulkius aušinimo sistemos pažeidimus, tačiau kartais užkemša radiatorių, taip pat – kai naudojamas prastos kokybės aušinimo skystis, vietoj aušinimo skysčio naudojamas paprastas, arba, dar blogiau, nesterilus, tiesiog iš artimiausios balos pasemtas vanduo. Tokiu atveju, radiatoriai yra atkemšami ir išvalomi.

 

 

 

 

 

Kada remontuoti, o kada – pirkti naują?

Radiatorių restauravimas skirtas visų pirma žemės ūkio, statybos technikai ir kitam sunkiajam transportui. Šių priemonių radiatoriai yra reti ir brangūs, jų keitimas yra itin brangus, gamyklinio užsakymo tenka laukti ilgai, kartais net kelis mėnesius, o transporto priemonės prastovos brangiai atsieina.

Kita transporto priemonių grupė, kuriai rekomenduojama remontuoti sugedusius radiatorius – tai seni antikvariniai arba reti automobiliai, t.y. modeliai, kuriems radiatoriai nebegaminami arba nėra gaminami masiniu būdu, todėl yra reti ir brangūs. Viena iš seniausių transporto priemonių, kurios radiatorius buvo restauruojamas įmonėje, buvo 1932 metais gamintas lengvasis Ford markės automobilis. Dėl antikvarinių bei retų Buick bei Ferrari radiatorių restauravimo, į įmonę kreipiasi klientai ne tik iš Lietuvos, bet iš Švedijos, Danijos ir kitų šalių.

Senąjį radiatorių restauruoti rekomenduojama ir tuo atveju, kai alternatyva – Kinijoje pagaminti pigūs ir ne itin aukštos kokybės oro aušinimo radiatoriai (interkuleriai). Pigių Kinijoje pagamintų ir orginalių radiatorių išorė yra vienoda, tačiau vidus stipriai skiriasi – pigiuosiuose radiatorių vamzdeliuose nėra vidinių pertvarų arba jos būna labai retos, jų aušinimo efektyvumas yra apie 20-35proc. mažesnis, todėl tokiu atveju tikslinga restauruoti senąjį, įvirinant aukštos kokybės radiatoriaus šerdį.

 


 

Tačiau yra nemažai situacijų, kai rekomenduojama tiesiog įsigyti naują radiatorių – visų pirma tais atvejais, kai radiatoriai yra masiškai gaminami, juos galima lengvai ir greitai įsigyti, o jų kaina yra nedidelė. Dažniausiai tai būna sunkvežimių, kai kurių traktorių modelių ir populiarių lengvųjų automobilių radiatoriai. UAB „Radonas“ tiesiogiai bendradarbiauja su keliomis aušinimo radiatorių gamyklomis ir prekiauja naujais radiatoriais, skirtais vilkikams, traktoriams, autobusams, statybos technikai ir kitam sunkiajam transportui.

 Radiatorius svarbu tinkamai prižiūrėti, o jiems sugedus – nepanikuoti. Prisiminkite, jog radiatoriai yra remontuojami, ir nesvarbu, koks gedimo pobūdis, ši problema gali būti lengvai išspręsta.

UAB „Radonas“ yra vienintelė įmonė Lietuvoje, kuri specializuojasi radiatorių taisymo srityje nuo 1991m. „Radonas“ remontuoja visų tipų radiatorius, variklio aušinimo, tepalo aušinimo, oro aušinimo (interkulerius), keičia radiatorių šerdis, ištiesina deformuotus radiatorius ir suvirina paviršiaus pažeidimus, išplauna užkalkėjusius ir užsikimšusius radiatorius, keičia radiatorių šerdis, taip pat prekiauja naujais radiatoriais. Atliktiems darbams suteikiama nuo 6 iki 18 mėnesių garantija.

 

 

 

UAB „Radonas“

direktorius Justas Radzevičius

Sukilėlių pr. 11, Kaunas LT-50166

Tel.: (8-688) 77855

El.paštas: Justas@radonas.lt

 

 





Į pradžią Į pradžią Į viršų Į viršų Atgal Atgal
Atnaujinta: 2018 10 16 
Kontaktai: tel. (37) 311 539, faks. (37) 311 539, Kaunas. El.paštas
©2005-2018. JUMSINFO. Visos teisės saugomos. Born in IdeaTurinio valdymo sistema OptimalSite