„Opel“ markės automobiliai Lietuvoje mėgstami ir populiarūs. Vieni  atkeliauja pas mus daugiau ar mažiau naudoti, kiti perkami nauji – Lietuvoje arba užsienyje.  Automobilį, ypač naują, norisi patikėti tik kvalifikuotiems įgaliotų servisų meistrams. O ką daryti kiek senesnių automobilių savininkams? Ar tiesa, kad įgaliotieji servisai – ne jiems?

„Mūsų servise laukiami visi – nesvarbu, ar jūsų automobilis ką tik išriedėjo iš salono, ar skaičiuoja ne vienerius ir ne dvejus eksploatavimo metus“, - sako įgalioto „Opel“ serviso „Grifinas“ serviso vadovas Tomas Diksa. Naujų automobilių savininkams aktualu tai, jog atliekame visų „Opel“ markės automobilių techninę priežiūrą, garantinį ir pogarantinį aptarnavimą. Į mūsų servisą gali kreiptis bet kuriame salone,  bet kurioje šalyje „Opel“ automobilį įsigiję žmonės – jiems galios visos garantijos, užtikrinsime aukščiausio lygio, gamintojų standartus atitinkančias paslaugas. UAB „Grifinas“ savo veiklą pradėjo dar 2010 m., o įgaliotu „Opel“ atstovu tapo praėjusių metų spalį.  Suburta puikių specialistų komanda pasiruošusi visais atvejais rasti reikiamą sprendimą.

Gerai pasirinktas autoservisas gali padėti išspręsti daugybę klausimų, susijusių su jūsų automobiliu. Patyrę darbuotojai ne tik pasirūpins automobiliu jį įsigijus, bet ir padės apsispręsti ruošiantis jį pirkti. Kompiuterinę techniką ir meistrų patirtį apjungianti automobilio diagnostika padės tiek pirkėjui, tiek pardavėjui. Atlikus visapusišką patikrinimą, pardavėjas galės pateikti dokumentus, įrodančius savo parduodamo automobilio kokybę. O pirkėjas tiksliai žinos, kokio techninio stovio transporto priemonę jis perka, kokios problemos gali laukti ateityje ir ko iš savo galimo naujo pirkinio ateityje bus galima tikėtis. Atlikus tokią apžiūrą, sumažėja netikėtų gedimų kelyje skaičius, o blogo pirkinio galimybė tampa  minimumu. Ši paslauga gali būti atliekama daugelio gamintojų automobiliams.

Kartu su diagnostika, gali būti atlikta ir automobilio istorijos patikra. Jos metu klientas galės sužinoti visą savo automobilio registruotą istoriją, gedimus ir taisymus. Ypač naudinga tokia paslauga yra „Opel“ automobilių savininkams. Taisant transporto priemonę oficialiame, įgaliotame servise, išrašas apie tuometinę jos ridą, būklę ir priežiūrą lieka bendroje duomenų sistemoje. Įsigijusiems „Opel“ markės automobilį, jį taisyti verta kreiptis būtent į „Grifinas“ autoservisą. Kaip oficialus atstovas, ši kompanija pasirūpins, kad visa remonto informacija liktų duomenų sistemoje ateities patikrinimams. Tokiu būdu bus galima ne tik užkirsti kelią būsimiems gedimams, bet ir suteiks daug informacijos automobilio pirkėjui. Būtent tada – perkant naudotą transporto priemonę, jos istorijos patikra turi itin daug naudos. Jeigu ankstesnis automobilio savininkas juo rūpinosi ir lankėsi pas įgaliotus atstovus, informacijos apie savo ateities pirkinį gausite dar daugiau. Ši sistema – bendra daugelyje pasaulio šalių, tad joje yra automobilio remonto istorijos įrašai, net jei automobilis prieš tai nebuvo eksploatuotas Lietuvoje.

Ne tik nauji, bet ir penkis, dešimt ar net dar daugiau metų skaičiuojantys „Opel“ automobiliai pretenduoja į nemokamą jų remontą. „Opel“ automobilių gamintojas atsižvelgdamas į jau pasibaigusios garantijos eksplotuojamų automobilių situaciją ir norėdamas išlaikyti aukštus patikimumo bei saugumo standartus, vykdo tam tikras nemokamas remonto programas nuo 1998 metų pagamintiems „Opel“ automobiliams. Viskas ko reikia, tai apsilankyti pas įgaliotus specialistus. Patikrinus kėbulo numerį duomenų bazėje jie praneš, ar automobilis turi galimybę būti prižiūrimas nemokamai. Šis malonus siurprizas gali įvykti tik apsilankius įgaliotame gamintojo servise.

Jei turite labai seną automobilį ir abejojate, ar verta į jį investuoti, ruošti techninei apžiūrai, galima padaryti ekspertizę. Sukaupę ilgametę patirtį, „Grifino“ atstovai kruopščiai ir sąžiningai tikrina visų markių automobilius bei pabaigę apžiūrą praneša klientui apie jo automobilio būklę. Apie visas laukiančias papildomas išlaidas ir darbus pirkėjas yra pranešamas iš anksto – aiškiai ir konkrečiai. Tokiu būdu yra išvengiama didelių nenaudingų investicijų ir siurprizų, atvykus atsiimti savo automobilio iš serviso.
Visavertė automobilio patikra ir priežiūra yra labai svarbūs. „Grifinas“ siūlo platų paslaugų pasirinkimą, tiek „Opel“, tiek kitų markių automobiliams. Mūsų autoservise yra laukiami visi – ir naujų ir senesnių automobilių savininkai.

Tomas Diksa
Serviso vadovas
Ašugalio g. 6C, LT-49142, Kaunas
tel. +370 37 475530
Mob. tel. +370 691 98072
El. p. servisas@grifinas.lt
www.grifinas.lt
Darbo laikas I-V 09:00-18:00

 
 Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/uab_grifinas__naujas_igaliotas_opel_autoservisas_ne_tik_nauju_automobiliu_savininkams/
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos.