Laikytis požiūrio „klientas visada teisus“ ir „nebūti pigiais – būti kokybiškais“ – tokių principų laikėsi įmonės „Autobroliai“ direktorius Eimantas Jazokas kartu su broliu Evaldu, planuodami būsimo autoserviso veiklą. Šiuo metu autoservisas „Autobroliai“ skaičiuoja antrą veiklos dešimtmetį ir yra autorizuotas visų draudimo bendrovių partneris. E. Jazokas papasakos, kokių klaidų nedaryti, patekus į avariją.


Išvydę tokį savo BMW lonžerono remontą, daugelis būtų šokiruoti, bet būtent toks yra vienintelis ir teisingas remontas pagal gamintojo technologijas.

 

 

 Vertybės buvo aiškios, dar neįkūrus verslo

Nuo pat pirmos minties apie autoserviso verslą, broliai žinojo, kokių vertybių jame bus laikomasi:

„Tuo metu dauguma kėbulo remonto autoservisų remontavo automobilius tik perpardavimui. Mes atvirkščiai – norėjome tik geriausių meistrų kolektyvo bei, kad pas mus automobiliai būtų taisomi laikantis automobilių gamintojų technologijų ir svarbiausia – kad automobilis būtų toks pats saugus, kaip ir iki remonto“, – sakė pašnekovas.

 

Saugumas ar kaina?

 Kadangi „Autobroliai“ automobilius tvarko pagal gamintojų reikalavimus, kartais, atidarius kapotą, matosi, kad mašina buvo remontuota, kas klientams gali atrodyti įtartinai:

„Nors gali atrodyti kitaip, tačiau nuotraukoje matomas BMW lonžerono remonto metodas yra vienintelis teisingas būdas atstatyti automobilio saugumą. Tačiau dažnai siekiama ne saugiai sutaisyti mašiną, o užmaskuoti remontą. Taip ir važinėja mūsų keliais mašinos-frankenšteinai“, – apgailestavo E. Jazokas, pridurdamas, kad nekokybiškai suremontuotas transportas gali kelti grėsmę žmonių sveikatai ir gyvybei.

 

Kadangi skirtingų automobilių sandara skiriasi, o po avarijos automobiliui gali būti reikalinga remontuoti elektros grandines, kėbulo karkasą, pakabos pažeidimus ir atlikti dažymo darbus, todėl vieno „garažo“ neužtenka – gali prireikti vežti į kelis skirtingus „garažiukus“. Tačiau net geri meistrai, bet nemokantys užsienio kalbų ir neturintys šiuolaikinių remonto žinių, negarantuoja teisingo remonto. Todėl teisingai ir greitai suremontuoti automobilį po avarijos gali ne pavieniai meistrai, o tik visa meistrų komanda su remonto technologijas išmanančiais vadovais.

 

Siūlo iš draudimo pinigų neimti

Draudimo bendrovės supranta saugumo svarbą ir pasitiki „Autobrolių“ kompetencija, todėl apmoka visas su kokybišku automobilio remontu susijusias išlaidas. Automobilių apžiūras po autoįvykių „Autobrolių“ servise atlieka trijų patyrusių specialistų kolektyvas, todėl jie sugeba tiksliai įvertinti žalą. Beje, ši žala paprastai būna didesnė, nei draudimo bendrovės išmokėti pinigai:

„Taip yra dėl kelių priežasčių. Teisiškai yra išskiriami du žalos nustatymo būdai: jeigu automobilis yra remontuojamas ir jeigu automobilis neremontuojamas, o prašoma išmokos. Jeigu prašote išmokos, draudimo bendrovės apskaičiuos būtinas turto remonto išlaidas, skirtas atkurti sugadintą turtą ir dalių rinkos vertę iki įvykio. Kodėl tai problema? Visų pirma, draudimo bendrovių išmokos klientui išmokamos žemesniu valandiniu įkainiu, nei yra Kauno autoservisuose ir be PVM. Taip pat dažnai išmoka būna mažesnė, nes žala vertinama tik išoriškai. Mano patirtis rodo, kad nemažai avarijos padarinių pasimato, tik nuardžius apgadintas detales. Keičiamų detalių ir dažymo medžiagų kaina dažnai taip pat skaičiuojama mažesnė. Todėl neįsivaizduoju situacijos, kad draudimo išmokos pinigų užtektų kokybiškam remontui“, – tikino pašnekovas.

 

Pasirinkus remontą autoservise, žala yra atlyginama ne pagal draudimo bendrovės skaičiavimą, bet pagal autoserviso realiai turėtas remonto išlaidas, būtinas atkurti sugadintą turtą iki eismo įvykio.

 

Eiliniam vairuotojui yra labai sunku nuspręsti, kurią opciją pasirinkit. Todėl specialistas rekomenduoja nerizikuoti ir, prieš pasirenkant išmoką pinigais, atvykti į „Autobroliai“ autoservisą nemokamai konsultacijai. Klientui tai nieko nekainuos, net jei jis nuspręstų remontuoti automobilį kitame autoservise arba pasirinkti draudimo išmoką.  

 

„Nuoširdžiai padėsime išsiaiškinti, ar yra kokių nors paslėptų defektų tikimybė. Yra daug niuansų: galbūt Jums priklauso prekinės vertės netekimo išmoka, o galbūt yra ekonomiškai netikslinga remontuoti Jūsų automobilį ir geriau pasirinkti išmoką pinigais. Atvykus pas mus, nemokamai ir kvalifikuotai pakonsultuosime, bei atliksime pirminę žalos apžiūrą, pateiksime draudimo bendrovėms reikiamus dokumentus ir fotografijas. Taip pagreitinamas žalos administravimo laikas ir nereikia vykti į draudimo bendrovę“, – teigė E. Jazokas.

 

Dar viena specialisto pastebima klaida, kurią daro klientai – patys fotografuoja pažeidimus ir siunčia į draudimo bendrovę. Deja, kai žala įvertinama tik iš nuotraukų, neįvertintų defektų lieka dar daugiau.

 

Stengiasi sutaupyti

Pasak E. Jazoko, „Autobrolių“ komanda visada stengiasi sutaupyti pinigų savo klientams:

„Kai taisomas automobilis yra senesnis nei poros metų ir remontui naudojamos naujos originalios detalės, draudimo bendrovės už jas pilnai neatlygina ir taiko būklės pagerinimo mokestį. Nors poros metų automobiliams reikia primokėti tik 5% priemoką už dalis, tačiau Lietuvoje vidutinio automobilio amžius yra 14 m. Tokio automobilio savininkui teks primokėti maksimalią 70% būklės pagerinimo priemoką už kiekvieną naują originalią dalį. Nors mes ir rekomenduojame remontui naudoti naujas originalias dalis, tačiau senesniam automobiliui priemoka nuo naujos detalės kainos yra didžiulė. Todėl, norint išvengti priemokos, dažniausiai remontą atliekame su naudotomis originaliomis arba naujomis neoriginaliomis dalimis, nes už šias dalis pilnai atlygina draudimo bendrovė. Tačiau kai automobilis remontuojamas oficialiame pardavėjo autosalone, kurie ir  importuoja dalis, dažnai klientams yra primygtinai siūloma detales keisti tik naujomis originaliomis ir taip tenka primokėti būklės pagerinimo mokestį“ – sakė pašnekovas.

 

„Autobroliai“ remonto darbams suteikia ilgalaikę garantiją, o visoms, išskyrus dėvėtas dalis, galioja pardavėjo suteikta garantija. E. Jazokas teigia, kad jei klientams tenka pasinaudoti šia garantija, jokių keblumų nekyla, nes įmonė vadovaujasi filosofija, kad klientas visada teisus.

 

Klastų pasitaiko ir oficialiuose servisuose

Anot E. Jazoko, nors oficialūs gamintojų autosalonai taip pat priima automobilius remontuoti ir dažyti po draudiminio įvykio, tai tikrai nereiškia, kad jie ir suremontuos viską. Taip yra todėl, kad ne visi Kaune turi reikiamą įrangą, kėbulo remonto ir dažymo paslaugoms atlikti.

 

„Tokie atstovai kėbulo lyginimui ir dažymui automobilius veža pas subrangovus. Kas bus kaltas, jei, bevežant automobilį pas subrangovą ar iš jo, įvyks dar viena avarija? Todėl prieš paliekant automobilį autorizuotame autosalone, patariame paklausti, ar visi darbai bus atlikti vietoje“, – patarė specialistas.

 

Tuo tarpu šeimos verslo autoserviso „Autobroliai“ meistrai visus darbus atlieka vietoje. Broliai visada patys būna autoservise, organizuoja ir prižiūri darbus, todėl čia vyrauja užtikrinta kokybės kontrolė ir taip išvengiama meistrų klaidų ar kitų nesusipratimų. Naudojant dėvėtas dalis, remontas vyksta daug greičiau, nes nereikia laukti pristatymo. Dėl šių išskirtinių priežasčių bendra draudiminio remonto trukmė yra rekordiškai trumpa. 

 

UAB „AUTOBROLIAI“

Eimantas Jazokas

H. ir O. Minkovskių g. 130, Kaunas

Tel. +370 641 00006

El. p. info@autobroliai.com

www.autobroliai.com

 

 
 Nuoroda: http://www.jumsinfo.lt/lt/straipsniai/zalos_atlyginimas_po_avarijos_leisti_ivertinti_draudimo_bendrovei_ar_autoservisui/
©2005-2024. JUMSINFO. Visos teisės saugomos.